hajaj, én is összetenném amim van, ha olyan motorral mehetnék, de nem mehetek. Ezért azzal főzök ami van. Ebből kiindulva én inkább azt mondanám, lépésről lépésre haladjon, de ez nézőpont kérdése.
Ellenben nekem jó tapasztalataim vannak, és pont Bélával. Alapbeállításoknál nem kér pénzt, a pancsin meg amikor nap közben ment el totál a futóművem, egyből foglalkozott vele, és du már motoroztam is, pedig rugócsere, szelepezés is volt!
Tölem öszinte válaszokat kapsz más kérdés hogy ahogy említettem nem értek hozzá úgy...De amit tudok elmondom bárkinek ugyanis én nem ebböl élek és már eleve leszarom eztaz egészet nagy ambiciokkal indultam és ide süllyedtem/süllyesztettek...de mint mondtam ez hungarisztán
Nem mondtam ilyet és azt viszont mondtam hogy nem hibáztatom öket ilyen ez a világ aki üzletet vezet annak csakis a profit lebeg a szeme elött mivel ez minden vállalkozás célja másképp fenn se lehetne marani pláne ebben a közegben ahol mindenki fur mindenkit csak ez megöli az öszinte együttmüködést persze ez nagyban rányomja a bélyegét a köridöre is nekem már rég nincsenek illuzioim persze ha gyorsan akarok menni még mindig futomüveshez viszem mer annál még mindig jobb mint amit én csinálok
Nem nem én nem azt mondtam hogy 51et tudna vele menni hanem azt hogyha egy ilyen motort kapna tegyük föl a kispatakiét amivel lehet annyit menni vagy a juhászét tök mind1 akkor sokkal gyorsabban is fejlődne ez azér nagy különbség... persze a valo életbe ilyen soha nemlesz max ha kibérelsz egy ilyen motort a lényeg hogy merem állitani hogyha én kapnék egy ilyen motort akkor azonnal ki tudnám használni és most ezt nem azér mondom mer akkora ász vagyok de mint a leirtakbol látszik soha nem fejlödtem anélkül hogy a motoron ne lett volna valami változtatva (a jo irányba) legfejlebb akkor amikor még az elsö pályanapokra kivettem de ez természetes nagyon rövid idö után a motor a rossz köridö oka nem a versenyzö és profi szinten még inkább igy van ott már semmi köze a pilotához 99% motor amikor meg teljesen szarul mentem lásd idei szezon akkor 1értelmü hogy teljesen rossz volt a motor és nem én voltam béna máskép hogy magyarázhato 5mp 1 nap alatt ill 6-7 kör alatt pontosabban vmi itt sántit
A Pc-ről meg csak annyit. Nekem Ágó lőtte be. Nálam nem a papír volt a lényeg hanem az hogy érezhetően jobb lett a motorom. Jobb gázreakciók,erősebb lett.
Sértő számomra a pénzhajhászás a legfontosabb a futómüves részéről!Az a jó futúmű amivel gyorsan és biztonságosan tudsz
versenyezni!Az általam készített futómüveket a pályán mindig beállítottam ha kellett rugót cseréltem az árba,de ha gyorulsz 5 mp
más íveken motorozol más sebességgel más féktávon más fútómüvet igényelsz!Ha alád raknák egy IDM es futóművet egy kör után elüldenél a p... A motoros és a futómű csak együtt tud fejlődni.
Ez alapvetően rossz felvetés, mert itt szó sincs választásról! Ez ennél sztem sokkal összetettebb, és egy 1 éve motorozó "fejlődésben" lévő motorosról van szó!
Ki ne választaná, ha megtehetné, nekem is olyan lenne, de nem tudna mindenki 51-et menni vele! És itt a különbség.
Persze egy jobb motorral könnyebb gyorsabban menni, ezt aláírom.
Nem ezen van a hangsúly danlopokat is majdnem ugyanugy megszagatta kagylos gumival mentem mindig a gyári rugoval még a batlaxot is agyonszagatta volna probáld ki hogy beleteszel a motorba kb 7-es rugót hátra ami a gyári k4-be van nézd meg mi történik és rájössz hogy itt nem a gumi a ludas persze az irásomnak nem ez a lényege hogy elmenjünk a részletek felé
Még annyi eszembe jutott ezzel kapcsolatba hogy nemhiszem hogy bárki azt mondaná hogyha választhatna 2 motor közül hogy igen nekem az olyan kell ami 58nál nem tud jobbat menni bárki is vezesse mert az jobban illik a tudásomhoz mint amelyik 51-et tud menni és szerintem a fejlödése gyorsasága szempontjábol is jobban járna a gyorsabb motorral.
Ez szép és jó még alá is írom csak én tudom magamról hogy világ életembe sokkal gyorsabban tudtam volna menni mint amilyen futóműveket kaptam amikor javult a köridöm drasztikusan akkor az nem azért volt mert hirtelen megszállt vmi isteni tehetség hanem egyszerűen jobb motort raktak alám és mindent ugyanúgy csináltam mint annak előtte pl még az első szezonomba teljesen gyári k4 600al mentem a gyári rugoval a zsir uj sc2es hátso pirellit nem vicc 7 kör alatt vászonig szagatta utána kaptam bele egy erös rugot azonnal 3 mp javulás gyönyörü gumikép és a motort mintha kicserélték volna (ugyanugy mentem mint elötte) aztán kapott egy öhlinst hátra megin 2 mp javulás motort mintha kicseréték volna (szintén ugyanugy mentem mint elötte) aztán az eleje is át lett szelepelve megin 2 mp javulás a motort mintha kicserélték volna (mondanom se kell semmivel nem vezettem másképp) és ezeket azonnal produkálta a motor az elsö alkalommal amikor a változtatások bele lettek téve pár kör elteltével ezekután nem vagyok teljesen meggyözödve rola hogy itt olyan sokat nyom a latba a versenyzö söt már látom hogy szinte semmit de jó példa az idei szezonom saját magam "csináltam" a futomüvet katasztrofális köridöket mentem vele utána elvittem futomüveshez át lett lapkázva kicsit erösebb rugot kapott hátra 5 mp javulás gyakorlatilag 6-7 kör állitgatás után én nem értek a futomühöz a geomtriát be tudom még magamnak állitani de a szelepeléshez meg a dinamikához egyáltalán nem értek be is vallom a futomüvesek értenek hozzá sokkal jobban mint én de nem csinálják meg a legjobb tudásuk szerint mert egyszerüen nem profitábilis igy csinálni nem éri meg olyan motort csinálni ami egyböl jo én már itt szopom a f..szt X éve és tudom hogy soha nemvolt jo motorom mégpedig azért tudom mert ültem már jo motoron is és egyszerüen frusztrálo ez az egész én elismerem a futomüvesek tudását csak a modszerük nem tetszik persze nem hibáztatom öket mert ez egy vállalkozás annak pedig a célja nem más mint a mindenároni profit és akkor a legnagyobb a profit ha igy csinálják meg ugye nem mellékes hogy mi visszük a börünket a vásárra a pályán és nem mind1 mit kap az ember nyilván az lenne a legbiztonságosabb is hogy egyböl a legjobbat kapjuk meg
Ellenben nekem jó tapasztalataim vannak, és pont Bélával. Alapbeállításoknál nem kér pénzt, a pancsin meg amikor nap közben ment el totál a futóművem, egyből foglalkozott vele, és du már motoroztam is, pedig rugócsere, szelepezés is volt!