mai pályázós élményem:3km után megint széthullot a blokk!
amit tudnom kell:nem is volt az olyan erős!(ezt az mondta aki nem ment vele,tehátg tudta)majd du kaptam egy menetre motort,bérczi klán dávidjától,a motor egész jó de nem nekem való!meg ugye más motorjára jobban figyelünk nehogy odabasszuk!a hátulja kritikán aluli,gyorsváltója pontos és megbízhatoan kapcsol,megy ugy az egész egybe van,bár a lábtarto nekem magas,illetve az egész nagyon orrabuktatott.ereje az én (már megint offos)gépemhez képest tényleg karcsú,de legalább megy.ráadásul nem is kellett neki más a 57-es időhöz,illetve a parádés 00-hoz a pringen. most legalább tudom hogy nem 10 loerővel lett erősebb a vas.persze a tuning hujeségemet befejeztem,ráizgulok egy gyári blokkra és kész!ami meglepő volt az félsvéd fater hihetetlen reakciója!kérdezem tőle hogy vasárnap jön e?mondja nem!akkor motoroznék a motorkáddal én!olyan pánikba esett hogy a válasza ez volt:még akár szó is lehet róla!bazmeg ez az ember elsőre odaadta volna a motorját zokszó nélkül!mondjuk dave is magától ajánlotta fel!micsoda emberek vannak még!már ettől is jobb lett a kedvem!le a kalappal előttük!köszi a motort dave!köszi a ki nem használt lehetőséget svéd!(mert természetesen nem fogadtam el)
Ma sem történt csoda, csak mint szokásos, mindenki örül hogy nyit a ring, mindenki boldog akinek egybe marad a motorja (igaz Predi) mindenki ovatosba nyomja, de mindenki elhiteti magával hogy nem elsö nap kell uj pb-t futni.
Koca járatta az uj gixxert és szenvedett a lssuságtol
Predinek egy menetet sem birt ki a tuningolt gépe és megfogadta hogy mégiscsak jobb lesz a gyári fötengellyel menni
Jani tudatosan nem mérte a délelötti meneteket
Dave délutánra panaszkodott a hátso gátlora
Csabcsi nem szarozott délutánra ment már egy 1:58.2
Dér Zoli 2:01.8
Tompi asszem 00-át ment
Juhász Dávid ment Sonaj gépével 1:57
Golyo ment egy 6 kilossal 2:02
Krizsán Szabi 2:01
Rékási Szabi 2:03
Repsol Norbinak nem ment jol 2:10
Öfelsége szinten panaszkodott 2:13
Szóval senki nem ment pb-t
Ez alól csak én vagyok kivétel, én már nagyon vártam ezt a napot, hisz az utobbi idöben mindenki azzal tömte a fejem, amiket megyek a külföldi pályákon ahhoz képest 2:00 alatt kéne mennem a Hringen.
Persze ez hizelgö volt ugyhogy ezt a dumát abba ne hagyjátok, de volt egyvalaki aki szkeptikusan vélekedett a javitási esélyeimröl, B. Jani szerint a Hring sosem fog nekem feküdni. Sajnos eleinte ugy tünt hogy talán igaza is lehet, a délutáni elsö menetben még az uj gumik sem hoztak uj pb-t. (erröl a menetröl lesz 1 körös video ami csak 2:04 jonéhány elözéssel)
De nem lennék önmagam ha nem akarnám megmutatni csakazértis, akkoris ha ez még csak az elsö Hringes nap.
A második és a harmadik menetben összekaptam magam és az elsö pb-t ugy mentem hogy volt benne jonéhány elözés, többek közt ddt500 Tibi is erösen útban volt, de meglett a 2:02.81
Az utolso menetben már nem vártam meg az ezres csoportot hanem kimentem a 6 kilosokkal és még 2 pb összejött, a jobbik 2:02.61
Ennek ellenére igazat adok Janinak, ez a pálya nem fexik nekem, túl sok benne a lassu kanyar ami nem az esetem. Szóval lehet hogy elbukom a fogadást, mert legkésöbb juliusban 2:00 kéne mennem
Ujra k+ene tanulni az egészet, de elég nehéz megnyomni egy "reset" gombot és kitörölni minden rossz beidegzödést
Egy óra mulva kész a video
Igen a Svéd ezekszerint nem ért még haza. Már írná az új PB.-t.
Amihez írásban is gratulálok neki.
Amúgy a mai napnak még volt egy igen sikeres eredményes része.
Nevezetesen az egész brigád levizsgázott. Megjegyzem egy páran ugyanazzal a 2 hibával. De viszont az vesse ránk az első követ(kivétel az eminensek Kurtika, Brian stb.) aki nem ezt hibázta volna be. Én bevallom nem tudtam, hogy piros zászlónál szabad előzni. A másik beugratósba beleugrottunk. A másik komoly élményem miatt viszont szemlesütve kell járnom, ill egy pár embernek még rajtam kívül szerintem el kellene gondolkodni ezen. Az én motoromon az össz változtatás a következő: fém fékcső, áttétel, egy power commander az iternetről lehúzott progival, és egy átszelepelt gyári futómű, idom. A mai napon ez a motor 1.57,1 nél tart a ringen és ennek még vasárnap ha az idő engedi lesz folytatása. A tanulság a következő fiuk: Nem kell agyon fúrni faragni a motort, a gázt kell húzni.
Sokat segitett a heti 2 box és pit bike edzés,,Rizivel,,meg Dávidékkal.Meg sem izzadtam az elaő 2x 30 perc alatt.Biztató.Hátha visszahozom a régi pb.met ahogy svéd mondaná:)
amit tudnom kell:nem is volt az olyan erős!(ezt az mondta aki nem ment vele,tehátg tudta)majd du kaptam egy menetre motort,bérczi klán dávidjától,a motor egész jó de nem nekem való!meg ugye más motorjára jobban figyelünk nehogy odabasszuk!a hátulja kritikán aluli,gyorsváltója pontos és megbízhatoan kapcsol,megy ugy az egész egybe van,bár a lábtarto nekem magas,illetve az egész nagyon orrabuktatott.ereje az én (már megint offos)gépemhez képest tényleg karcsú,de legalább megy.ráadásul nem is kellett neki más a 57-es időhöz,illetve a parádés 00-hoz a pringen. most legalább tudom hogy nem 10 loerővel lett erősebb a vas.persze a tuning hujeségemet befejeztem,ráizgulok egy gyári blokkra és kész!ami meglepő volt az félsvéd fater hihetetlen reakciója!kérdezem tőle hogy vasárnap jön e?mondja nem!akkor motoroznék a motorkáddal én!olyan pánikba esett hogy a válasza ez volt:még akár szó is lehet róla!bazmeg ez az ember elsőre odaadta volna a motorját zokszó nélkül!mondjuk dave is magától ajánlotta fel!micsoda emberek vannak még!már ettől is jobb lett a kedvem!le a kalappal előttük!köszi a motort dave!köszi a ki nem használt lehetőséget svéd!(mert természetesen nem fogadtam el)
ui:várom a blokkot
Koca járatta az uj gixxert és szenvedett a lssuságtol
Predinek egy menetet sem birt ki a tuningolt gépe és megfogadta hogy mégiscsak jobb lesz a gyári fötengellyel menni
Jani tudatosan nem mérte a délelötti meneteket
Dave délutánra panaszkodott a hátso gátlora
Csabcsi nem szarozott délutánra ment már egy 1:58.2
Dér Zoli 2:01.8
Tompi asszem 00-át ment
Juhász Dávid ment Sonaj gépével 1:57
Golyo ment egy 6 kilossal 2:02
Krizsán Szabi 2:01
Rékási Szabi 2:03
Repsol Norbinak nem ment jol 2:10
Öfelsége szinten panaszkodott 2:13
Szóval senki nem ment pb-t
Ez alól csak én vagyok kivétel, én már nagyon vártam ezt a napot, hisz az utobbi idöben mindenki azzal tömte a fejem, amiket megyek a külföldi pályákon ahhoz képest 2:00 alatt kéne mennem a Hringen.
Persze ez hizelgö volt ugyhogy ezt a dumát abba ne hagyjátok, de volt egyvalaki aki szkeptikusan vélekedett a javitási esélyeimröl, B. Jani szerint a Hring sosem fog nekem feküdni. Sajnos eleinte ugy tünt hogy talán igaza is lehet, a délutáni elsö menetben még az uj gumik sem hoztak uj pb-t. (erröl a menetröl lesz 1 körös video ami csak 2:04 jonéhány elözéssel)
De nem lennék önmagam ha nem akarnám megmutatni csakazértis, akkoris ha ez még csak az elsö Hringes nap.
A második és a harmadik menetben összekaptam magam és az elsö pb-t ugy mentem hogy volt benne jonéhány elözés, többek közt ddt500 Tibi is erösen útban volt, de meglett a 2:02.81
Az utolso menetben már nem vártam meg az ezres csoportot hanem kimentem a 6 kilosokkal és még 2 pb összejött, a jobbik 2:02.61
Ennek ellenére igazat adok Janinak, ez a pálya nem fexik nekem, túl sok benne a lassu kanyar ami nem az esetem. Szóval lehet hogy elbukom a fogadást, mert legkésöbb juliusban 2:00 kéne mennem
Ujra k+ene tanulni az egészet, de elég nehéz megnyomni egy "reset" gombot és kitörölni minden rossz beidegzödést
Egy óra mulva kész a video
Amihez írásban is gratulálok neki.
Amúgy a mai napnak még volt egy igen sikeres eredményes része.
Nevezetesen az egész brigád levizsgázott. Megjegyzem egy páran ugyanazzal a 2 hibával. De viszont az vesse ránk az első követ(kivétel az eminensek Kurtika, Brian stb.) aki nem ezt hibázta volna be. Én bevallom nem tudtam, hogy piros zászlónál szabad előzni. A másik beugratósba beleugrottunk. A másik komoly élményem miatt viszont szemlesütve kell járnom, ill egy pár embernek még rajtam kívül szerintem el kellene gondolkodni ezen. Az én motoromon az össz változtatás a következő: fém fékcső, áttétel, egy power commander az iternetről lehúzott progival, és egy átszelepelt gyári futómű, idom. A mai napon ez a motor 1.57,1 nél tart a ringen és ennek még vasárnap ha az idő engedi lesz folytatása. A tanulság a következő fiuk: Nem kell agyon fúrni faragni a motort, a gázt kell húzni.
Keresek utánfutót, ami motor szállításra (is) alkalmas
Ha van rajta rendszám és érvényes vizsga az sem baj
Köszi.
Csaba
Miért olyan emberrel teszteltetik a fékbetétet, akinek fékeznie sem kell mert lassan megy? Ehhez még gratulálnak neked?