Fontos dolog a tisztelet!
Főleg ha az ember más életét is megmenti.
2.22.66 volt a legjobb időm. Ami köszönhető a durrogó elektronikának, amivel többekre ráhoztam a frászt. Nem lehet kellemes jönni mögöttem, mikor egy hatalmasat durran és kb. 1 méteres lángot csap ki mind a 4 csövön.
Na persze én sem voltam formában, amit azért a nap végére biztosan orvosoltam volna. Asszem én addig nem hozom ki a vasat amíg mindennel el nem készül.
Még 1szer gratulálok a versenyhez.
Külön jegyezném meg, hogy Bitti nem kis túlsúllya ellenére olyan sprintet levágott, hogy bár ötödiknek indult de elsőnek lépte át a start vonalat. Nem beszélve az őskori technikával folytatott küzdelméről. Szép volt.
Sajnálom, hogy beszart a motorunk, mert azért velünk nem lett volna elképzelhetetlen az első helyezés sem.
Köszönjük a dicshimnuszt
Nemszabad figyelmen kivül hagynunk a pecheseket
Egész télen épiti a motorját, bevásárol hypertuning cuccokat, végre jol megy a motor, és szikrázo napsütésbe befizetik a szezon elsö pályanapját és a délelöttöt nem birta ki sem Lucky sem Predi motorja. Ez tényleg überpech, remélem csütörtökig összeszögelik
a gépeket, habár az MV-t nem lesz könnyü ha esetleg hengerfejes
A mai nap sokaknak csak szezonkezdés volt, ez látszik is aköridökön, Csabcsi az uj blokkot járatta, talán holnap a sprint versenyen elindul, de ma csak 09 et csinalt mert csak a legmagassabb fokazatban járatta
Dér Zoli tanulja az uj ezresét idáig ugye 6 kilossal ment és nem tul boldog, mert ki van a csukloja, de ez normális, szoval ma is is nagyon kevés kört ment mert 5-6 kör után pihennie kellett, asszem mára ez 2:10 ra volt jo neki
Predinek amig jo volt a brutálgépe addig csak 11 volt
Luckyt tisztelem annyira hogy nem irom le az idejét
Öfelsége nagyon csalodott, 2;18
Beszkorol nem tudom de ö is itt volt
Qpinak a versenyben is csak egy 2:10 es köre volt.
Röviden ma látszott hogy ki edzett télen: Svéd 2:07.8 pb
Holnap remélem még faragok picit mert Zoli rávilágitott néhány gyengén vett kanyaromra
Bitti legjobb köre versenyben a mumia géppel 2:01.5, de neki is ez volt a szezon elsö menete.
a mai pring részünkről siralmas volt.... ennek a fasznak az MV.je megint hengerfejes lett,a másik fasznak a gépsárkánya meg 750 ccm-re váltott!reggel késve bár de megérkeztünk,majd elkezdtem összerakni motojkámat,(hiányos puzzle)kétszer husz percet bírt a motor,majd a 4.henger megállt.addig viszont volt pova bőven,bár tudom ez nem igaz mert még csak szokom meg mert ez csak kocsmai duma....de azért a mai nap az egykerekezés jegyében telt (bár nem tudok kerekezni).a gumi közepe rojtolódott olyan édesen gyorsul....jol megtépett egy párszor,futóműve nagyon jo lett(ttx teszi a dolgát) ,ugyx fordul ahogy kell,fék tökéletes a motor erős(volt).pleximet otthonhagytam,ram air csöveket szintén.... ez van ha este félnyóckor még baszakodok a motorral.
a lényeg hogy kibaszott erős lett ! majd hónap mögjavítom....
Hajrá mindenkinek!
Milyen ezres a Dér Zolié? Elmegyek egy kicsit kipihenni benneteket, és olyan dolgok történnek itt, hogy csuda. Az egész csapat szárnyakat kap, élükön a Svéddel. Már előre félek kimenni motorozni
Bitti 36 másodperces hátránnyal kapta vissza pályát, minden körben 2-3 másodpercet hozott az elsö helyezésen de sajnos az utolso körben kapkodni kezdett a motorja mert fogyott ki a benzin, igy 6 másodperces hátránnyal lettünk másodikak.
A szervezö ugy komferálta be a Svéd Team-et hogy Sándor Bitterrel egy VB Endurance résztvevö köszöntöttek, meg is tapsolták az osztrákok.
Szoval nagyon jo kis nap volt, a holnap is ilyen lesz, holnap is lesz egy sprint verseny
Svéd!
Raportra Te jössz ha sokat közlekedsz az utcán.
Küldjed már a report-ot légyszi. Itt izgulok, hogy sikerült-e egy nyerő csapatba besorakoznod. Gondolom a Bitti kérte direkt, hogy menj vele legyen már esélye a győzelemre. Amúgy úgylátom nagyon belehúztál.
Bitti ment 55 percet, elsö helyen adta át nekem.
Én is mentem 55 percet, totál kikészültem, de 07-et mentem ebbe bele is lehet fáradni. Második helyen adtam át a Qpinak, most Qpi van kint de nem élete formájában van mert csak 10 eket tud. De 25 percet hagyjuk csak kint és Bitti megint egy 50 perces menettel fejezi be.
Szerintem dobogosok leszünk ha nem bukunk
szuper idönk van
Csabcsi járatja a motort
Luckynak megállt az Augusta
Predinek délben megállt az egyik hengere de addig sem ment tul jot mert nehezen tartotta lent az elejét
Dér Zoli szokja az uj ezresét és fáj a csuklója
12 kor volt az idömérö az endurrance-ra és mivel nekem volt délelött a legjobb idöm ezért nekem kellett menni az idömérön
Mentem egy 2:08-at evvel 8. helyröl indulunk
Ezekután csatlakozott hozzánk Bitti, igy ö kezd nálunk, én megyek másodiknak és Qpi harmadiknak és Bitti fejezi be
Svéd!
Ezzel az utcai motorozással bánjál csínján. Ez az ország nincs felkészülve az utcai motorosokra. Nem lenne túl szerencsés ha nélkülöznünk kéne. Ki a fene szervezne nekünk mindenféle tuti dolgot. Ma már 1 utcai motorost láttam a Nagykőrösi úton beállni a csuklós busz alá, szerintem nem sok esélye van ,hogy még él. Bár kívánom neki, hogy ne fujja el a gyertyát. A pálya sokkal veszélytelenebb.
Ezer éve nem mentem utcán
illetve legálisan nem, hiszen a pályagéppel néha átlopakodok Golyo szervizéig meg vissza
Nade a Ducatival tényleg ezer éve nem mentem, mert még 2008 öszén beszart a Duki
a 2009 egész szezonban nem lett megcsinálva a gép
De ma ujra nyergébe pattantam
Tegnap óta töltöttem az aksit, épphogy beindult, aztán elindultam ebbe a szép idöbe, átgurultam Golyohoz megmutatni.
Nagyon szokatlan volt, a kanyarodás vele, viszont érdekes modon gyorsulási hiányom nem volt vele, tehát harap mint az állat. Azért érdekes mert ez szemben a pályagépemmel mégiscsak sokkal nehezebb és hiányzik belöle vagy 60 loerö a k9-el szemben. Ugylátszik a V2 nyomaték kárpotolja a loeröt.
Nagyon élveztem a vezétést, ujra kocsik között haladni, elöre kuszni a lámpánál, sávokat váltani, más mint az autozás és más mint a pályázás.
Ami meglepett hogy a másfél év állás után is rendben voltak mindkét kerékben a légnyomás. Az aksi picit gyengélkedik, arra még rátöltök mert egy V2 es motort beröffenteni az elég megterhelö lehet.
Asszem idén többet fogok utcázni is, ami nem lesz nehéz a tavalyi nullázás után
Remélem lesz aki akar hozzám csatlakozni
De vannak azért fontossabb céljaim is
Holnap a Pannoniaringen kell uj pb-t mennem, csütörtökön meg a Hungaroringen, szoval sürü a program
sziasztok. valaki megtudja nekem mondani hogy k6 750 en hány newtonnal kell meghuzni a hátso kereket? én ugyhalottam hgoy 11. ez korrekt? köszi előre is.
Főleg ha az ember más életét is megmenti.
2.22.66 volt a legjobb időm. Ami köszönhető a durrogó elektronikának, amivel többekre ráhoztam a frászt. Nem lehet kellemes jönni mögöttem, mikor egy hatalmasat durran és kb. 1 méteres lángot csap ki mind a 4 csövön.
Na persze én sem voltam formában, amit azért a nap végére biztosan orvosoltam volna. Asszem én addig nem hozom ki a vasat amíg mindennel el nem készül.
Még 1szer gratulálok a versenyhez.
Külön jegyezném meg, hogy Bitti nem kis túlsúllya ellenére olyan sprintet levágott, hogy bár ötödiknek indult de elsőnek lépte át a start vonalat. Nem beszélve az őskori technikával folytatott küzdelméről. Szép volt.
Sajnálom, hogy beszart a motorunk, mert azért velünk nem lett volna elképzelhetetlen az első helyezés sem.