Drága Alex!
Másodszorra futottam neki a válaszodnak. Megpróbálok tőlem telhetően értelmesen válaszolni, és az általam bevett drog hatása is alább hagyott már.
Amit írtam azért írtam, mert állandó vita van, hogy az időeredmény választja el az amatőrt a profitól, és ennek hol a határa. Én meg azt mondom, hogy a technika is választóvonal
csak ezt úgy látszik, nem vagytok hajlandóak felfogni. Meg a licencre is írva van Nemzeti Motorversenyző Licenc. Ugyan az, mint a Kispatakiéra vagy a Juhászéra.
A márka kupára visszatérve. Alex belehozta az autósportot. EGYFORMÁK AZ AUTÓK! Alex! 1 márkakupának pont az lenne a lényege ,hogy minimális a pályára feltétlen szükséges módosításokkal, menjen mindenki. Mert így a tehetség dönt. Kisebb a költsége és mivel például 1 jól beállított futómű sokat segíthet ezért számít a technikai tudás is. Egyenlőbbek az esélyek. Amiről Te azt mondod profi az csak annyit jelent kis korában kezdte a motorozást. Mert az Ő élete így alakult. A Tied másképp. Az nem profizmus hogy a feltételeket biztosítják mert az általad amatőr kategóriába besorolt emberek közül is soknak megvan ugyan az a feltétel.
A Seat Norbi meg kap fizut az biztos csak legföljebb a Zengő lenyeli, de elszámolva elvan azt elhiheted. Lévén azok pénzes versenyek.
Mikor versenyen küzdesz mint állat nem merül fel senkiben, hogy kinek mi van a motorjával le akarja mindenki győzni a legjobbat. De ha besorolás kell: jaj én amatőr vagyok kiált fel mindenki. Még mindig nem értem ezt a kettőséget
A 10. pontodra válaszolva mennek az Ob.-n körülötted ha indulsz? Vagy egyedül körözöl körbe körbe? Akkor mi legyen? Legyen egy amatőr kategória minden cm3-nek ahol idő alapján besorolva mehessenek az emberek? Milyen Technikai felkészültségű motorok hol menjenek? Mennyi taktikázás lenne. Sok. A kupáért.
És már meg is érkeztünk az elejére.
Még egyszer: Ha megbántottalak BOCSÁNATOT KÉREK!
Mindenkinek: Leírhatnátok ,hogy Ti hogy képzelitek el mert hallgatni meg szidni könnyű.
Vállalni a véleményt nyíltan, azt nehéz tudom. (mert érzem).
Valaki segíccsen plízzz,uramnak kellene egy motorra frankón szerelhető kamera,hol tud ilyet venni?Legtöbb,amit árulnak mocis boltokban nálunk kis hazánkban,sisakra szerelhető,olyat meg nem akar...És még a nők válogatósak,mi?
Rosszi, nem nem egyszerű.. mert pl én sem akarok az OB-n menni.. De nem azért mert elver Viktor, vagy Dávid meg még vagy 20 ember.. Azért nem, mert nem értek egyet azzal, hogy az amatőrök a félprofikkal, profikkal motorozzanak.. Mert szerintem senkinek sem jó. Mellesleg a 600-nak is elég szigorú volt a mezőnye 2 évvel ezelőtt.. akkor még ugye csak DT volt.. És ott sem lenne sanszom nyerni, de lenne egy rakás ember akivel meccselhetnék, és ne adj Isten, tanulhatnék, és gyorsulhatnék... Kb ennyi... Ha csak a kupára hajtok, akkor csinálok saját versenyt magamnak, mint ahogy anno a ZX kupát kezdtük.. Van egy rahedli kupám, mert kevesen voltunk... És hányszor mondtam azt amikor a dobogóra kellett állnom, hogy van rengeteg ember aki gyorsabb nálam, csak sajnos nincs itt..
ja, még1.. miért ne lennék amatőr? Már csak az idők alapján nézzük meg : H ring : 2,02,9 (600-ban 1,54 köül mennek ugye...)
P ring : 2,06,8 (2,01 körül talán...) Brno-t meg hagyjuk is.. saját magamat röhögném ki ha erre azt merném mondani hogy nem amatőr... Ráadásul se szponzorom se végtelene pénzem.. soroljam még? Igenis amatőr vagyok.... (Tompi kuss! )
Olyan vagyok mint a jó anyuka, próbálok terelni ha vita támad a családban....de szartok rám, úgy hogy az lesz a megoldás, ha jövőre jól elpicsázlak titeket a szarrá tuningolt hondámmal, és akkor mindenki engem fog egységesen utálni a társaságból, az majd összehoz titeket
vazze' ezzel vert meg a sors.. most mit csináljak? Pedig ugye igazán nem is ismertelek.. áh, mind1... kicsit értetlenül állok itt a dolgok előtt, hogy személyesen miért pont engem kellett megtalálni... aki éppen pont se kupát.. se sírás rívás...
Ezek szerint csak azt tudom kikövetkeztetni hogy lassú is vagy meg hülye is és ez a szmájli nem volt felesleges itt a végén.Mert még a bukódat is megosztottad velem 'csög
az én hozzászólásomra reagáltál, és nekem írtad Zolibácsit is, meg a sírás rívást. No meg a gyorsultál nem gyorsultál része sem igazán a barátiasságról tanuskodott... nem kicsit ment fel a pumpa bennem amikor ezt megláttam! Az utcát pedig arra reagálva írtam, hogy akkor miért nem csak a motorozás öröméért motorozok.. mert akkor ugye az utcán túrázgatnék... Írhatnál esetleg kicsit megfontoltabban...
De ügyi volt az 1ik. hülyegyereked és sikerült felborzolnia kedélyeket és csak lassan csillapodnak.
Ez asszem jó lesz nekíje is
Másodszorra futottam neki a válaszodnak. Megpróbálok tőlem telhetően értelmesen válaszolni, és az általam bevett drog hatása is alább hagyott már.
Amit írtam azért írtam, mert állandó vita van, hogy az időeredmény választja el az amatőrt a profitól, és ennek hol a határa. Én meg azt mondom, hogy a technika is választóvonal
csak ezt úgy látszik, nem vagytok hajlandóak felfogni. Meg a licencre is írva van Nemzeti Motorversenyző Licenc. Ugyan az, mint a Kispatakiéra vagy a Juhászéra.
A márka kupára visszatérve. Alex belehozta az autósportot. EGYFORMÁK AZ AUTÓK! Alex! 1 márkakupának pont az lenne a lényege ,hogy minimális a pályára feltétlen szükséges módosításokkal, menjen mindenki. Mert így a tehetség dönt. Kisebb a költsége és mivel például 1 jól beállított futómű sokat segíthet ezért számít a technikai tudás is. Egyenlőbbek az esélyek. Amiről Te azt mondod profi az csak annyit jelent kis korában kezdte a motorozást. Mert az Ő élete így alakult. A Tied másképp. Az nem profizmus hogy a feltételeket biztosítják mert az általad amatőr kategóriába besorolt emberek közül is soknak megvan ugyan az a feltétel.
A Seat Norbi meg kap fizut az biztos csak legföljebb a Zengő lenyeli, de elszámolva elvan azt elhiheted. Lévén azok pénzes versenyek.
Mikor versenyen küzdesz mint állat nem merül fel senkiben, hogy kinek mi van a motorjával le akarja mindenki győzni a legjobbat. De ha besorolás kell: jaj én amatőr vagyok kiált fel mindenki. Még mindig nem értem ezt a kettőséget
A 10. pontodra válaszolva mennek az Ob.-n körülötted ha indulsz? Vagy egyedül körözöl körbe körbe? Akkor mi legyen? Legyen egy amatőr kategória minden cm3-nek ahol idő alapján besorolva mehessenek az emberek? Milyen Technikai felkészültségű motorok hol menjenek? Mennyi taktikázás lenne. Sok. A kupáért.
És már meg is érkeztünk az elejére.
Még egyszer: Ha megbántottalak BOCSÁNATOT KÉREK!
Mindenkinek: Leírhatnátok ,hogy Ti hogy képzelitek el mert hallgatni meg szidni könnyű.
Vállalni a véleményt nyíltan, azt nehéz tudom. (mert érzem).
LX
LX
LX
LX
LX
P ring : 2,06,8 (2,01 körül talán...) Brno-t meg hagyjuk is.. saját magamat röhögném ki ha erre azt merném mondani hogy nem amatőr... Ráadásul se szponzorom se végtelene pénzem.. soroljam még? Igenis amatőr vagyok.... (Tompi kuss! )
LX
LX
LX