Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ezt örömmel hallom
(a franc sem gondolta volna )
Még nem vetettem el az ötletet. Remélem még az idén bejönnek a kintlévőségek és ha lesz hely meg repjegy és stb. akkor szándékaim szerint mennék a családdal együtt.
nem voltam benne biztos ezért utánanéztem:
Portimaoban vagy Jerezben nincs ilyen hideg
Hétfőn megyek a tesco-ba és az összes spray-t megveszem ami elősegíti az üvegházhatást. F@szom ebbe a hidegbe.
Friss hírek pályázással kapcsolatban

2010-es időpontok

www.palyamotorozas.hu

null
Bérczi Jani megy.
Megy valaki a BR-hez az értekezletre?
Érdekelne miről volt szó
+
yamaha r1 2009 válság hatására el kell adjam ha valakit érdekel rock.rock@freemail.hu info
Igen-igen, Supercorsára gondoltam
Már hogy Supercorsát akartál mondani, nem?
Sziasztok!

Michelin Power Race gumival van tapasztalatotok? Van egy kedvező ajánlat de még soha nem használtam Michelint pályán. Eddig Conti Race Attack ot (soft, medium) és Pirelli Diablo Corsa-t (sc1, sc2) használtam.
Ha esetleg ezekkel összehasonlítva tud valaki infot adni az a legjobb

Köszi
ALEXCBR!látom lett uj r1 ha érdekel nekem van teljes idom szet lámpával minden mert én csak pályázni fogok vele minden karc mentes és fekete ugyhogy ha érdekel moshevili@freemail.hu tudunk egyezni. hello
Én ajánlanám még a brembo-t is, van több változata ( utcai, utca/pálya, pálya) keresd kutyát ezügyben...
köszönöm az infókat!
EBC szinterje jó utcán is és pályán is bőven. Lucas-TRW SV utcára tökéletes, de pályán is megfelel, bár oda inkább az SRQ.
Dobj egy mailt a típussal és megmondom az árakat.
Ferodo Xrac-ot utcán is tökéletesen lehet használni.Nem annyira bemelegítés igényes mint mondjuk a Brembo versenybetétei.
De megtanulni fékezni valóban fontosabb.
Ezt ugyan már 2,5 éve irtam de ha elolvasod figyelmesen akkor megérted mire gondolok a fékezésnél
http://www.motorosok.hu/forum/viewtopic.p
hp?p=123801#123801
igaz hogy több betétet fogyasztunk mint az utcai motoros, de nem biztos hogy jo az a betét utcára is
aki utcán megy annak kell hogy fogjon esöben is meg akkor is amikor egyáltalán nincs bemelegedve
ezeket egy versenybetétnek nem kell tudnia
viszont a versenybetétnél fontossabb hogy jot harapjon, az másodlagos hogy milyen gyorsan kopik el
szoval nem feltétlen kell mindenkinek versenybetét
Azt merem állitani hogy utcára szinte a legtöbb betét jo, szerintem a fékezni tudás sokkal fontossabb mint a betét milyensége
Haller
A tanácsotokat/tapasztalatotokat szeretném kérni fékbetét ügyben, mivel már elég zokni az enyémben, viszont nem vagyok tájékozott a témában. Milyen márkát (ha van típust) javasoltok; ill. milyen árba megy egy komplett (első-hátsó) szett? Gondolom, mint pályázók rendesen eszitek a fékbetéteket
Na most erre mit mondjak?
Az igazság odaát van.
Igazából az enyémmel csak annyi a bajom ha néha feltartanak(mert azért ez ritkán fordul elő a lassú tempóm miatt) akkor hajlamos az elmelegedésre és akkor megnő a féktáv. Amit persze nem igazán szeretek mert nagyon meg tud tréfálni. De remélem a brembo megoldja majd ezt a problémát.
http://totalbike.hu/magazin/2009/12/09/allitolag_190_mil
lioval_tartozik/
Az én motoromon is ilyen van. Nagyon komoly cucc. Az R1 en jó a gyári fék is, de ezzel brutális!
Az úgy ólcsóbb lenne az biztos.
De egy nagyobb hátsó fogaskereket azért beszerzek tőle.