Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jol beszélsz fönök
Most is viszek PORTIMAO-JEREZ -be kupákat és tartunk egy külön magyar értékelést tehát egy saját versenyt
Mivel minden résztvevö gyorsabb nálam papiron ezért ha nem leszek utolso már az is eredmény
De ha jön Lucky akkor tuti helyezésem van
LX ZX!
Dúzs Peti féle idomzat van az R6R-en?
Tomi!
Profi akkor leszel, ha fizetést kapsz a motorozásért addig csak egy qrva ügyes motoros!
De visszatérve a témára. Az eriggy kupát 59. es idővel nyerték az utolsó futamon. Nagyon sokan 05.-n belül voltak, ha jól emlékszem. A DT-ról és az OB-ról egyrészt az ár érték arány miatt maradtak el az emberek. Másrészt, azért mert sokan nem akarnak valahol a mezőnyben menni, ha már egyszer egy ideig mindenki Őket akarta legyőzni és hiába költik a motorra egy komplett csapat éves költségvetését, akkor sincs esélyük kupát kapni. Az hogy szeretne bárki úgy versenyezni, hogy kupát nyerjen, mert az motiválja megértem. De azt, hogy nem veszi tudomásul, ha elért egy bizonyos szintet, akkor nem a vakokat és gyengén látókat kell legyőznie azt nem. A Rezső azért vonta össze a két versenyt, hogy megtöltse a rajtrácsot az OB.-n. Kihagyta a számításból az emberi hiuságot plusz ugye az ár érték arányt is komolyan, megváltoztatta. De hála istennek itt lépett be a Svéd (a 2009-es év pályanap szervezője díj nyertese) és alternatívákat kínált fel a kupaszerzés terén. Nem, mellesleg ha megnézel 1 külföldi szervezésű napot mások az arányok, és mindenki talál magának valami megfelelő versenyt. Vagy ha nem, a Svéd gondoskodik kupáról a magyaroknak. Ha én lennék a Rezső helyében biztos, orientálódnék inkább afelé, hogy 1 motoros nap úgy nézzen ki, és nem venném magam mellé sem, a márka kupásokat sem a szabó bagázst.
De ez az Ő dolga. Azon kívül lehetne talán javasolni neki még egy versenyt a versenyen belül de, ez is több kérdést vet fel. Mert szerintem ez az Open kategória, amit kitalált az sem egy tuti dolog. Már csak azért sem mert ez is egy olyan magyaros megoldás. Minden technikai sportnak komoly szabályai vannak a világon, amiket be kell tartani, tartatni. Te és még sokan a mezőnyből azt mondjátok, nem akartok az úgymond profi kategóriában menni. Közben sok embernek a mezőnyben sokkal jobb motorja van, mint azoknak, akik ott mennek és nyernek. Nem a motoron múlik, hogy Ők gyorsabbak a rosszabb motorral, ezt Te is tudod. Amikor arra kerül a sor Ti is felhozzátok azt az érvet: most kezdtük,1 éve 2éve milyen jó az időm. Ez azzal jár, hogy velük kell megméretni magatokat. Azon kívül bevallva vagy nem, mindenki hozzájuk ill. az idejükhöz méri magát, csak kellemetlen a pályán megtapasztalni, hogy milyen gyorsak. Ezekért írtam az elején azt, hogy mindenkinek jó megoldást nem találsz. Nagyon hosszan lehetne ütköztetni az érveket. Ütköztethetjük, hátha kisül belőle valami.
Igen. Nem olyan rossz, az oda- és visszautat leszámítva ott egyedül is nagyon jól lehet érezni magad.
Persze a ott lévő emberkékkel azért próbálok szocializálódni...
Egyedül jársz pályázni?
Kösz a biztatást!

Azért, ha valakinek még van hozzáfűzni valója a futóműre vonatkozó kérdéseimhez, ne fogja vissza magát!
Ez így teljessen jó. Ha veszel egy agyoncsapott pályagépet arra is locsolni kell a pénzt.
Egyenlőre én is ebben látom a realitást a következő évre. Annyit módosítottam a mocin eddig, hogy semmi nem ér talajt kanyarban (szerencsés esetben ), így az évvégén gyors csoportban erős középmezőnyt tudtam menni. Rockingham-ben 2:25 alá mentem októberre, a következő hétvégén láttam egy Superstock 1000-es futamot(Juhász Dávid is itt volt, 2-ik lett), az eleje 2:12-t, a vége 2:20-at ment. Talán nem olyan rossz egy Fazerrel, utcai(Michlein Pilot Power 2CT) gumikon. Persze tudom, előbb fogom a futómű határait elérni, mint egy sportmotornál és ezzel megint csak az esés kockázata növekszik...
Ok, köszi a tippet!
Még sajna nem sikerült társaságot találni ehhez a hobbimhoz. Elég nagy motoros társaságom van itt, de senkit nem érdekel a pályázás... a pályanapokon pedig még annyira nem tudtam összecimborálni senkivel (vannak sajna nyelvi korlátok is), hogy ilyesmi szóba jöhessen. Azzal tisztában vagyok, rendesen megnyúlik a pénztárca, ha nagyon rákapok... kicsit (?) már így is sikerült az idén, látszik is az évvégi büdzsén.
Érdekes módon egy csomó szériamotort láttam már pályázi, nem is akárhogy. Sz'al nem kell ezt túlbonyolítani. Pár karc meg ez-az nem olyan nagy tragédia, meg inkább a kavicságy mint a kamaz...
Simán. Kérdezz be a ZX-9R topicba.
Az azon szívesen eljön velem a csajom egy 4 napos túrára? Hogy hosszabbat ne mondjak...
Sajnos már megvan ez a tapasztalat is ... októberben Mallory Park-ban sikerült csinálnom egy nagy tempójú high side-ot. Most van szervizben a moci, azért az esés mértékéhez képest elég jól megúszta ő is, én is.
Hidd el, abszolút igazat adok Neked abban, amivel próbálsz meggyőzni... egyenlőre azok szólnak ellene, amiket az előbb írtam.
Mindent meg lehet oldani ...neked a fő gondod most az hogy hogyan juttatod el a pályára.én még sosem vittem csak a saját motorom.valaki mindig csatlakozott.biztos működik nálatok is ez a mentalitás és rengeteg segítséget is kaphatsz a többi pályázótól ha "haver" vagy velük.ha akarod meg tudod oldani.tuti nem egyedül mész motorozni.de azért azzal is kalkulálj hogy ha komolyan belevágsz az minden szezonban mennyi is ? (és számolj csak egy gumit per 7vége....) jól gondold meg mert csúnyán megnyúlhat a pénztárcád ha rákapsz....
Vegyél egy ZX-9R-t.
A felvetésed ismét jó, elég régóta rágom magam ezen én is. Tudom, hogy egy pályamotor lenne az ideális, az általad felsoroltak miatt is. Itt már 1500 fontért találni olyanokat, amik tökéletesen megfelelnének az én szintemnek. A gondom az, hogy ha van 1 pályamotorom kell hozzá egy utánfutó, amin odaviszem a pályára. Ehhez kell egy autó, amim szintén nincs most. Az autót fenn kell tartani és igazából megvagyok nélküle... csak ezért meg kicsit luxus. Vagy a másik megoldás, minden alkalomra bérelek egy mikrobuszt, ami min. 80 font/alkalom. Ha annyit pályázok 1 évben mint idén(12x voltam), akkor az is elég szép összegre jön ki. A baj az, hogy jelenleg nem engedhetem meg magamnak ezt a luxust... legalábbis most úgy érzem. Azon is gondolkodom, hogy lecserélni a Fazer-t egy sportgépre. Azzal az a baj, hogy mivel nekem a moci közlekedési eszköz, kirándulok, csinálok hosszabb túrákat 2 személlyel is, erre nem alkalmas a sportmotor. A másik, amit írtál is, hogy jobban félti az ember a szeme fényét.
Yoshimura R-55 racing slip vagy Two Brothers

Mennyire akarsz "beszarni" a hangtól nagyon vagy kurvára? Mindketto jo alternativa...
és mekkora fájdalom lesz mikor a féltett motorod hempereg a sóderben (jó esetben) (ez mindenkivel megesik).szerintem jobban viselnéd ha (egy pár százezres gépet amit ütni vágni vettél direkt erre) látnál ott bukdácsolni. de a te motorod ez csak a tapasztalat és a sajátom.én nem követem el újra ezt a hibát hogy van egy motorom és óvom féltem stb majd azzal pályázzak...nem -nem.akkor inkább nem megyek a pályára.ha belejössz és elpattan a húr bizony repül a motor is néha ezt kalkuláld bele !
Okés!

És ami jó árban van, és jó is?

Köszi!
Tudom, hogy a Fazer nem egy pályagép, és nem is lesz az(bár rátaláltam a neten, hogy Ausztráliában van FZ6 kupa ), de azért az idén már elég jókat tudtam vele menni a sportmotorosok között. Ezért is szeretnék még egy kicsit javítani rajta. A felvetésed jó(tényleg ráférne egy rendes féknyereg is előre), csak ez a módosítás már a kicsit költségesebb kategóriába tartozik(bár nem tudom, mennyiért lehetne bontott villát kapni, de gondolom nem pár ezer forint, főleg ha még a féknyergeket is hozzáadjuk), amibe egyenlőre nem szeretnék belemenni. Már csak amiatt sem, amire Lovasi is utalt, hogy ráköltök egy valag pénzt és aztán nem látom értelmét... nem sértettél meg különben(ez Lovasinak szólt), könnyen lehet hogy nem fogom tudni kihasználni... de azért bízom benne, hogy igen.
Amiket itt felsoroltam változtatási terveket szinte nulla extra költsége lenne. Ok, a rugókra költöttem amennyit(nincs 1 óra rezsi óradíj egy itteni szervizben), a telóolaj megint nem nagy tétel, ráadásul úgyis esedékes lenne az olajcsere, akkor már belefér a rugócsere. Minden más csak állítás, nincs költsége.
Szia,

Akra-t nem hozok mivel az USA-ban sem olcso, erdemesebb Europai kereskedoknel megnezni, mivel Sloveniaban gyartjak...
ok látom elszánt vagy a te motorod nem pályázni való.Nincs vele semmi baj. a maga kategóriájában egy remek motor.de ha pályázni szeretnél akkor vegyél egy pályamotort.itthon pár száz ezerért van olyan ami nagyobb vezetési élményt tud nyújtani mint a te motorod. és pályázni azért szoktak pályamotorral mert 1 :nincs nagy értéke sem eszmei sem semilyen így nyugodtan beengeded a sóderbe ha kell
2 pályamotorok mint gixer vagy r1-6 cbr vagy bármi erre vannak kitalálva.
3 ha nem nyúlsz hozzá is sokkal jobban fogod élvezni mint a mostani motorod amit majd félteni fogsz.
félteni fogod mert már van múltja a szívedhez nőtt és nem mered majd kihasználni mert nehogy megfeküdjön.
felejtsd el .vegyél 800-ért egy honda cbr-600-at a legkezelhetőbb pályamotor és tanulni a pályázást tökéletes lesz.
Az alapelképzelés az, hogy feszesebb rugózást érjek el. Amit ettől várok, jobb úttartás, biztosabb irányíthatóság, több visszajelzés. Mivel a hátsó rugóstagon csak az előfeszítést lehet állítani, ezért ahhoz nyúlnék. A villákon semmit, így jött egyrészt a progresszív rugó, ami tudtommal minél jobban berugózik annál feszesebben csillapít a változó emelkedésű tekercselés miatt. Amúgy erről bárhol olvastam, csak jókat írt mindenki(és nem csak aki el akarja adni, teszteken is), már közúti használatra is erősen ajánlják. Az eBay-en ráadásul olyan olcsón találtam a párt(35 font), hogy nem tudtam otthagyni.
Ezen kívül más lehetőségem tudtommal nem lenne, mint az olaj viszkozitásával és esetleg a szintjével(bár erről csak nagyon homályos emlékeim vannak, mintha valahol olvastam volna ilyet) változtatni a csillapításon.
A villa lejjebb engedése onnan jött, hogy ha növelem a hátsó rugó előfeszítését, talán kicsit emelni fog a hátulján is. Kicsit még lejjebb viszem az elejét, tudomásom szerint ilyen változtatással fordulékonyabbá válik a futómű(meg romlik az egyenesfutása nagy sebességnél ), ami szintén ráférne szerintem. Idén motoroztam hosszabbakat sportmotorokkal is(sajna csak közúton), az egy dolog hogy azokat mennyivel könnyebben irányíthatónak éreztem, nem képviselnek 1 kategóriát az enyémmel. De pl. amikor kipróbáltam egy barátom CBF 1000-es Hondáját, azzal szinte beestem a kanyarokba az enyémhez képest. Mondjuk ez gondolom a 160-as hátsó gumi miatt volt, ami azon van, de azért rávilágított, hogy mennyivel nagyobb erőfeszítéssel irányítható az enyém.
A fazer futóművén szinte semmit nem lehet állítani. Pályázásra alkalmatlan szinte. Én mondjuk bontóba vettem volna valami sportmotor első telóját és azt tettem volna bele. Így legalább normális féknyergeket is rá lehetne tenni. Szóval azért nem olyan felesleges a fejlesztés csak szerintem rossz irányba mozdult el a kolléga..