Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

például..
A gyári nem állítható vagy mi?ne költs rá egy fillért se ...azt teszteld ami van és találd meg ott a neked legmegfelelőbbet.azt sem tudod kihasználni (ez nem sértés)...
utána meg majd ha szarabb lesz akkor anyázol hogy egy valag lóvét elszartál holott lehet hozzá sem kellett volna komolyabban nyúlni.
Szia Alex!
Akra dobot is tudsz R6-hoz szerezni?
Köszi!
Laci
Alex,üzentem neked skype-on,nézd meg please.Találtam vmit:)))
Sziasztok!

Gondoltam lehet érdekel valakit, hogy tudok egy pár Y.E.C-es cuccot szerezni 2008-9 es R6 és 2009-es R1 hez. Akár 1-2 hét szállítási idővel.

Amiket tudok: gyorsgáz, versenygyertya, hengerfejtömítés, komplett felújító szett (3 motorgenerálra elegendő tömitések, csavarok, gyűrűszett), könnyített első lánckerek, kuplung lamella, AIS Plug Set.

Ha valakiket komolyan érdekelnek azok küldjenek emailt, hogy mi kéne és én küldöm az árat!

Ezek mind versenyalkatrészek. Ha most meg akarnád rendelni akkor májusra érne ide! De én január közepére meg tudom szerezni!
Szerintem azon az "úton" indulj el,hogy mit érzel,hogy viselkedik a motor?Csak 1 valamit változtass és tesztelj.Mi szükség az öhlins rugókra?Miért akarod beültetni az elejét?stb stb ezt hallottad?olvasta?Vagy úgy érzed hogy ettől jobb lesz?
Sziasztok! Gondolom vagytok itt jó páran, akik otthon vagytok a futómű állításban. Szeretnék egy kis segítséget kérni, bár inkább mondhatnám azt is, hogy kíváncsi lennék a véleményekre...
Azon járatom az agyam egy ideje, hogy jövőre kicsit sportosabbra kellene állítani a Fazer futóművét a pályázásokhoz, amennyire ez lehetséges. Már beszereztem egy pár Öhlins progresszív rugót az első telókba. Ami még megfordult a fejemben:
Más viszkozitású olaj a villákba(milyen?), emelni valamennyit az olajszinten(5-10mm-t), a villákat a villahíd fölé engedni(10-20mm-el), a hátsó rugóstag előfeszítését maximumra(vagy közelébe) állítani.
Nem tudom, van-e más lehetőség is anélkül, hogy egy rakat pénzt ráköltenék. Mi a véleményetek, érdemes ezekkel próbálkozni?
Ha lehet, ne azt mondjátok, hogy hagyjam a csába és vegyek egy sportmotort, épp eleget járatom rajta az agyam...
Rossz embert győzködsz egy jó dologról
gondolom nem ezres sportmotorhoz keresel fedett pályát...
viszont mint már korábban irtam németeknél nagyon pörög télen Supermotardokkal edzeni. komoly tanfolyamok vannak, egynaposak ahol megtanulhatsz kerekezni, slideolni
engem ilyen fel tudna izgatni de hol találsz ilyen csarnokot, egy embert akinek van 8-10 SuMo-ja és még ért is hozzá
a szervezést vállalnám
Meeee? Mit csinálsz?
Haza írsz?
Zoltán(ka), ne hergeljél fel kérlek.
Köszönöm.
Hogy te milyen egy faragatlan tajp.ras.t vagy. Miért kell igy beszélni másokkal? Szégyelhetnéd magad.
Persze-persze, tudunk neked fedett pályát.
Látogass el a BVSC "fedett pályájára" (fürdőgatyád ne hagyd otthon!), vagy ajánlom neked a http://www.budapestarena.hu/ -t. Na ez is be van fedve. Csak miattad, csak neked.





Üdv.kérdezném, hogy nem tud-e valaki valamilyen fedettpályát? Lehet, hogy hülyeség amit most írtam, de bízok benne, hogy vagy ilyen Ha tud valaki akkor írja már meg egy kis infóval, hogy mennyi meg valamit.. Köszi..nehéz így ilyen időbe motor nélkül
kár, pedig vevő lennék egy ilyen tartó zacsira
akkor majd figyelem az eseményeket és kereslek, köcce
dec 21. estétöl leszek Budapesten és onnantol 2 hétig Budapesten vagyok bármikor lehet értük jönni
mindegyikhez külön garanciapapirt is intéztem
Most irta a srác hogy egy reprezentyativ táskát is tudna hozzá adni 10 euroért de annak a pénznek az összeszedését már nem vállalom ezért azt nem rendelek senkinek
mikorra várható az "ajándék osztás" és hogy lesz megoldva, posta vagy személyes?
Mégiscsak sokan rákaptak erre a kedvezö lehetöségre gumimelegitö ügyben
Mai otp-s befizetés esetén lehetne még csatlakozni, ha valaki akar még akkor mailben irjon és máris kapja a számlaszámot

1 Svéd, profi kék fizetve
2 Mortis, Gál Ákos standard kék fizetve
3 Zsomp profi fekete fizetve
4 Bérczi Jani- Tyrex profi (feketét) fizetve
5 Vogue (Rajnai István) - Tyrex standard (piros) fizetve
6 Zvadász profi fekete, fizetve
7 Moshe profi kék fizetve
8, badzoli, profi, piros fizetve
9. Rumi - profi piros fizetve
10 Joe, Profi, fekete fizetve
11 Joe, Profi, piros fizetve

és akik még nem fizettek:
Kurta Jani profi piros
Dinsdale profi

]Gumimelegitö csoportos vásárlás
2,5 évvel ezelött volt már ugyan egy gumimelegitö vásárlás, de akkor kimondottan az elérhetö legjobb ár volt a cél, azóta már tudjuk hogy érdemes picit odafigyelni a minöségre és nem feltétlen Kinábol kell vásárolni. A német racer forumból megtudtam hogy a TTSL johirü gumimelegitöket Cseheknél gyártják és a cseh gyártó saját néven is forgalmazza mint Tyrex. http://www.tyrex.cz
Természetesen azonnal irtam a cseh gyártónak és kértem egy ajánlatot 10 darabra. A fent már leirt honlapon megtaláljátok ti is hogy az alapmodel ára kb 75.000 lett volna, a profi modell (ez 60 és 80 fok között állithato) ára kb 84.000 lett volna
De csoportos vásárlásnál a következö árakat kaptam:
Tyrex standard: 60.000 ft
Tyrex profi: 68.000 ft
választhato szinek: kék - piros - fekete
Ez a vásárlási lehetöség 1 napig áll fennt! De 2-3 év mulva lehet hogy megismétlem
Hi!
Azé sokan kacsingatnak az 1000 felé. úgy hallottam készülnek az új R1-ek! Lesz mezőny!
....én máá csúsztattam így........sőt!
Ok. Elfogadom azt amit mondasz, és értem is. De azért Egedi és Tyű egy jó pár évet lenyomtak a Dunlopba. És ha jól tudom 2010 lesz CBR és ZX kupa is. Tehát kötve hiszem hogy aki 2.05-t megy az inkább indul a Dunloppon mint hogy a márkakupába menne. Olcsóbb és jobb a hangulat, mint egy DT-n. Idén tartosan ha volt 8 induló a DT-n (open), akkor már lehet nagy számot mondtam. Ha ebből elveszünk 3-at, akkor jövöre 5-n lesznek? Nem hiszem, hogy több induló lenne. Kinek jó ez? Abban egyetértek, hogy aki bajnok annak tényleg nem ott a helye. Majd legfeljebb 2011-ben, amikor is a márkakupákból kikerülne az első 3. És azoknak akkor fel kéne menni a DT-be. Gondulj csak bele, 2008-ba majdnem tele volt a rajtrács csak a DT versenyzőkkel. Idén meg összesen (OB-val) nem voltunk annyian. Ennek az ötletnek 3 évvel ezelőt kellett volna megvalósúlnia. De ha ez lesz a döntés elfogadom. Mondjuk nem hiszem hogy tömeg lesz jövöre a versenyeken.

Majd akkor leszek profi ha így fogom csusztatni a motor :
Sziasztok!
Tomi! Ez eddig is volt,megkülömböztetés.Az Egedi Sanyi a Tyű és még sorolhatnám ki mindenki bele esett már ebbe a gödörbe.
Azt hiszem ebben a dologban soha nem lesz mindenkinek jó megoldás.
Egyszerűen tudomásul kell venni , ha az ember egy bizonyos időhatárt átlép 1 pályán akkor már nem az a dicsőség ,hogy dobogóra állsz azok között akik botorkálnak a pályán. Ha már mindig arról szól minden hogy 1.57.0 vagy 05 vagy bármi. Akkor ne azok ellen küzdj akik 2.00 mennek hanem akik 1.51.-t.Mert igazából az a célod. Vagy csak jólesik átvenni egy kupát. Tök jó eredményeket értél el (az egész csapat) ahhoz képest, hogy mennyi ideje kezdted, kezdtétek.Úgyhogy én ebben a dologban a Rezsővel értek 1.-t. Idén azért volt néha kevés ember értékelve amit mert amit Te sérelmezel (1.51.) ellen küzdeni nincs túl sok esély azt többen osztják.De fordítsd meg, mi az esélye ellened egy olyannak aki mondjuk 2.05. megy? A DT amatőröknek lett kitalálva. De nagyon sokan már annyit költöttek a motorokra, hogy 1 profi megirigyelné. Ezt Te is tudod.Azon kívül Te is tudod sok ember azthiszi azért mert a másik erősebb motorral vagy más kerékkel, megy azért gyorsabb. Közben tudjuk van aki egy éphogy átalakított motorral is kifújja az orrukat. Mert nem ezen múlik.Ha ezen múlna nem STK. motorral tartanák a pályacsúcsot például a ringen.Egyébként a Rezső aztmondta várja a javaslatokat januárban a BR oldalán. Mi a pancsiringen az endurance versenyen csináltunk 1 versenyt a versenyben. Megtehetjük jövőre ha a kupa a gond. Igaz nálunk csak pezsgő volt. Az első csapat 2 üveg a 2.-3. egy egy üveg pezsgőt kapott.
nekem 1.5 szezonom volt idáig....de még messziről sem láttam a dobogót ......vagy az a fél szezon hiányzik?
A facé kell ilyen gyorsan fejlődni uram?