Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

elolvastam az összes itt lévő hsz-t és rájöttem hogy mindenki boldog itt a motorozástól és kurvára szereti......és jó versenyezni....
hagyd a picsába.. elgurult a gyógyszere, vagy csak unatkozik.. már nem az első szezont húztuk le vele együtt a boxokban, de úgy ír és olyanokat, mintha soha nem beszélt volna velem, vagy nem ismerne... Vagy én nem vagyok képes érthetően kifejezni magam.. ez is lehetséges magyarázat...

LX
Alex!
Először is távol ált tőlem ,hogy bármivel megbántsalak. Ha úgyérzed megtettem.BOCSÁNATOT KÉREK!
Másodszor is TE kérdezted mit akartam ezzel mondani. pont azért mert ismerlek elég lett volna annyit magadra venni belőle amennyi konkrétan neked szólt.Lsd. A 16.5' kerék sem amatőr kategória és TE sem vagy az ezt fel kéne fognod! Belekeversz hülyeségeket mert 1 szóval nem írtam hogy menj utcán. Sőt én mindenkit óvok tőle mert veszélyes.Úgyhogy hülyeségeket ne írkáj kérlek mert a végén én is megsértődök. A többire válasz amit a Crazy-nek írtam.
az.. vazze... a szénné tuningolt motorjával, sírdogál a kupákért, és anyázza az összes többit aki gyengébb motorral megelőzi..

LX
Sonáj-János .
ajánlom figyelmedbe a 18030 as hsz-emet és máris tisztán fogod látni hogy én hogy gondolom ezt.leszarom,hogy kivel raktak egy csoportba meg amatőr-versenyző-profi-nem érdekel.Én személy szerint annak örültem hogy motorozhattam köztetetek veletek, másokkal ,magammal.Fingom nioncs kinek milyen a motorja milyen okosságok vannak benne ,azt pedig hogy ki milyen időt megy végképp nem követtem nyomon-csak néhány emberről tudom a képességét.Mint mondtam:kényszerűségből mentem a DT-ben és az OB-ban,mivel eredetileg a ZX kupára gyúrtam.Felesleges fröcskölődés hogy egyszer dicsekszik valaki egyszer pedig ócsárol hogy pocsolyásdit kell játszania a pályán.A lehetőség mindenkinek adott ki-ki mennyit hasznosít belőle.Én minden egyes elért időmnek és kint töltött percnek örültem és örülni fogok akkor is ha lejjebb már nem megy.Igaz hogy több dologért szidhattuk Rezsőt mint amiért nem,de én pl hogy jövök ehhez?Örülök hogy motorozhattam idén a PÁLYÁN....tényleg elvonási tünetek vannak
Atesz! Te ne helyeselj, hanem küld ki a blokkodat megint amerikába, hogy a jövő éved is ilyen jól sikerüljön
Nem hiszem, hogy ez csak neked szólt volna. Ismerek pár embert aki ráköltötte a motorjára egy másiknak az árát aztán fel van háborodva, hogy neki az 1:56-val semmi esélye a Kispataki ellen. És akkor most mit csináljunk? De volt itt olyan figura annó aki bepörgött, hogy a ZX kupán indulnak a Beriszék és neki a 2:20-val semmi sikerélménye nincs. Ez mind arról szól, hogy a legtöbb férfiember nem bírja elviselni ha legyőzik. Képtelenek belátni, hogy a Talmácsinak, Kispatakinak, Rizmayernek ez az élete. 4-5 éves koruk óta versenyeznek. Lehetsz milliárdos de ha 30 évesen jössz rá, hogy motorversenyző akarsz lenni akkor sajna az esetek 99,999%-ban már elkéstél. Csak a sok alfa hím ezt nem tudja elfogadni. Azt, hogy hiába áll a feje tetejére és megy el 200 pályanapra akkor sem fogja ezeket az embereket utólérni. Vagy is a lelke mélyén ezt tudja és ezért nem akarja felvenni a kesztyűt. Mert tudja, hogy felesleges. Egyszerűbb sípolni meg profizmust emlegetni holott van pár tucat "amatőr" aki 5X annyit motorozik mint a Juhász Dávid.
Kik kerültek elő........a hülye Jani összehozta a társaságot, igaz, hogy tavasszal már senki sem áll szóba senkivel, de legalább együtt vagyunk mint egy nagy család karácsonykor
ne mondd, hogy nem szóliítottál meg senkit! mert engem igen, elég rendesen. És olyan dolgokkal, ami több mint sértő, és konkrétan nem igaz. Mellesleg 16,5-es az a kerék..

LX
Na megjelent a magas szőke felemas cipoben ...
LX? Az a krapek akinek R6-os dobfelszerelese van es kawa zold ruhaja
Ezt jól látod!
hulye kocsog

LX
Látom ,már kurvára rég volt itt mindenki motorozni, mert olyan szarságokon civakodtok, amire szezonban senki sem gondolt volna
Szerintem, amíg versenyeztünk mindenki tudta a helyét, meg hogy ki ki után jön, most, hogy már rég volt gumiszag az orrokba lázadás van Én nem akarok nagy okosságokat irni, de az bitos hogy LX ZX amatőr Láttam motorozni...tényleg az Yamahával is az lesz.....
Nemtom ki a fene vagy de 100%-ig egyetértek veled.
Kedves Sonáj,

Te bevettél valamit? Te érted, hogy én miről írtam? Na akkor fussunk neki még1x, hogy "csepp agyaddal" te is megértsd.. Vegyük szépen sorba, hátha úgy jobban megy...
1, Profi. Nem attól lesz profi, mert fizetést kap. Attól lesz az, hogy biztosítják neki a körülményeket, hogy tudjon versenyezni. (legyen félprofi) Lásd autósport : Michelisz Norber. ETCC bajnok, és nem kap fizetést. Nézz utána nyugodtan.
2, Amit én nehezményezek. Gyanítom, hogy nem érted.. Akkor leírom még1x. Azt nehezményeztem, hogy 1000-esek között kellett mennem (636 ugye, pedig semmivel sem volt erősebb egy mostani 600-nál....)De ez még elviselhető volt, és meg is értettem. 636 az nem 599. Hazudhattam volna hogy ZX6RR, de nem tettem. Elfogadta- És azt nehezményeztem, hogy profikkal kellett együtt mennem, ami szerintem nekik sem jó, és nekünk sem jó. sok másodperces különbségekből nem nagyon lehet tanulni.
3, Azért vettem kereket a motorombe mert gyorsít? LoL. Úgy beszélsz mintha nem ismernél. Leginkább azárt vettem, mert olcsóbban jön ki így a gumi. Érdeklődj utána.. Mellesleg gyorsított, de nagyon keveset, és azt is inkább pszichésen.
4, Motort pedig - bár ezek után kurvára semmi közöd hozzá - azért vettem, mert újabb, kevesebb km, és így remélem a következő pár évre le van tudva a motor. És persze benne volt az is, hogy újabb technika, és remélem, hogy valóban gyorsabb leszek vele, hiszen eddig nagyon keveset sikerült menni vele.
5, Kinek milyen motorja van, meg sírás eleverés esetén? Pont leszarom. Elég soxor vertek már meg gyengébb motorral. Ott van Tompi, vagy Szabi, aki ráadásul sokkal később kezdte, és Brno-ban elég szépen elvert az "ütött-kopott" hondáján. Azóta szerinted nem állok vele szóba? LoL.. Annyit ért el, hogy gratuláltam neki, és elmondtam a barátaimnak is, hogy milyen jól huzza neki a srác.. Azt hiszem Tompival is elég jóban vagyok.. Vagy ott van Brian, aki egy sokkal gyengébb motorral is elvert anno.. De sorolhatnám még...
6, Orrba szájba fejelesztés? Egy garnitúra felni, meg egy rendszer, légszűrő + lábtartó. Ja versenyidom. Ebben mi az orrba szájba fejlesztés? Ennyi van most ui a Yamahában. De igazad van, remélem belemegy az Öhlins is a hátuljába télen... Rommá van tuningolva.. tényleg...
7. Küzdeni akarás? Anno is azt élveztem a legjobban a P ringen, amikor egy R6-ossal kergettük egymást. Végig küzdöttem mögötte a versenyt, pedig a 636-osom tuti erősebb volt. És nálam senki nem jötte le boldogabban a pályáról, amikor végül az utolsó körben sikerült megelőzni. Azt követő versenyen pedig elvert. És eszembe sem jutott fikázni, hogy szarabb motorral.. Inkább azon agyaltam, hogy mit csesztem el. Én! És nem a motorom...
8, Zoli bácsi. Nem tudom ki Ő, de biztos ügyes motoros. Mi történik ha kifújja az orromat? Semmi.. max tanulok tőle. Barta is elvert jópárszor, még akkor is amikor gyengébb motorja volt. Utáltam érte? tanultam tőle. Ha indulok, remélem Zoli bácsival is így lesz...
9, Hál Istennek, nem te csinálod a márkakupákat.. De, ha értékelésen kívül indulhatók, úgy is elindulok, mert éppen pont leszarom, hogy van-e kupa, vagy nincs, az élményért versenyzek. Persze, örül neki az ember, de én - lássuk be - soha nem elszek profi, és nem is ezért csinálom...
10, Ha tudnál olvasni, és értelmezni, akkor látnád, értenéd, hogy nem lassú emberekkel akarok versenyezni, hanem olyanokkal akik kb egy kategória velem.. Nem baj ha van 5 mp-cel gyorsabb, de legyen olyan aki az én szintemen megy, és tudok vele küzdeni, és élvezni a versenyt.. Ha meg ettől gyorsulunk, és utólérjük azt aki 5-tel van előttünk, az meg mindenkinek jó...
11, Miért nem a motorozást élvezem magában? Mert meghalt a testvérem az utcán, és nem akarok ott motorozni. Pályázni, szeretek, és szeretek versenyezni... ÉRTED?
12, Ha problémád van azzal, hogy milyen motorom van, vagy, hogy milyen felni van benne, esetleg mennyit költöttem tuningra... ne adj Isten velem, van gondod, akkor ne itt fröcsögj faszságokat, hanem ismered a számom és hívj fel...
felesleges volt a "szmájlit" a végére tenni...

Üdv, LX
Alapvetően sok mindenben igazad van. A részleteken meg jó sokáig lehetne mazsolázni illetve vitatkozni. Ami szerintem biztos, hogy teljesen tökéletes sosem lesz. Pláne olyan, ami mindenkinek megfelelne.
Crazy!
Eleget vagy kint a pályán pontosan tudod kinek milyen a motorja. Semmi baj nincs azzal, ha valaki készít magának 1 olyan motort, ami neki tetszik annyit, fejleszt rajta amennyit, akar, és a pénztárcája engedi. De 1 bizonyos fejlesztés után már csak attól kiesik az amatőr motorosok közül, mert a motorja nem alkalmas az amatőrök közé. Ki ragadsz az egészből 1 mondatot, mert azt hiszed neked szólt. Nem szólt konkrétan senkinek. Tényeket írtam, amik a pályán vannak. Hány olyan embert írjak le, aki az általad leírt (mondhatom gyári) motorod szintű motorral 55-00 között megy? Nem ez a kérdés. Hanem az hogy ha megmérettetést akarnak kupáért akkor vagy vállalják be azt ,hogy a gyors emberekkel méretik meg magukat.
Mert az nem megy ,hogy egyszer dicsekszem milyen jó az időm, aztán azokat akarom legyőzni akik botorkálnak a pályán mert a többi túl gyors. Azonkívül mint írtam súlyos félreértésekre ad okot a motorok technikai felkészültsége. Mióta amatőr a 16’ kerék? Vagy a többi turpisság? Ha ezt valaki beleteszi a motorjába, ám legyen. Szíve joga. De ezekkel a motorokkal ne a valóban amatőröket akarja legyőzni. Ugyanis amennyiben valaki már pénzt energiát nem sajnálva fejleszt a motorján 1 csomót akkor szerintem már nem tartozik az általában amatőrnek nevezett kategóriába. Szerintem a következő módon lehetne ezt megfogalmazni.
Amatőr az aki az utcai motorjával fel jön a pályára az utcai csoportban.
Versenyző, aki licencet vált
Profi, aki fizetést kap a motorozásért.
Az hogy a versenyző kategórián belül, hogy lehetne az embereket technikai, vagy az általuk teljesített időeredmény alapján besorolni ez képezhetné a vita alapját.
A "Ti" alatt pontosan kit értesz?
mert én élveztem az idényt ott ahol voltam és majdnem mondhatom hogy gyári a motorom/áttétel és radiális munkahenger fémfékcső-ennyi került rá..
A híd alatt azért problémái adódhatnak, nem?
sziasztok

eladó r6 hoz, kék holdnál "bevizsgált"
ára 35e ft
felőlem azzal abban a kategóriában indulhatsz amiben akarsz.. ha beforduslz vele az egyes kanyarban, akkor részemről meg is nyerted a versenyt
persze, vazze' annyi időm van...

LX
jókat beszísz
LX,
737-700-al indulkatok openben
Jóó van látom megin keves munkad van nezed a junoszty tv-t
Kedves LX!
Na még egyszer fussunk neki. Profi versenyzőnek az számít aki fizetést kap a motorozásért. Se a Kispataki se a Juhász Dávid eddig fizetést nem kapott azért hogy motorozzon. szponzorai voltak mind a kettőnek akik megkönnyítették nekik a versenyzést. Rajtuk kívül még rengeteg veled hasonló időt a pályán teljesítő embernek van szponzora. Lehet neked is adna a céged ha szépen kérnéd Őket. Akkor Te is Profi lennél? Neked is van licenced. Amit Te nehezményezel az nem a versenyzőkön hanem a Technikai szabályokon múlna. A Chrobák attól még kifújja az orrát az ezresek jó részének mert 600-as a gépe. Kérdés mennyire frankó. Amire vágysz, hogy olyan mezőnybe menj ahol veled közel 1 időt mennek ahhoz először több kategória kéne. TE is vettél kereket a motorodba hogy az majd gyorsít, sőt motort is(R6). Gyorsított? Tudod a választ. Ha ezeket a kívánalmakat amiket itt felhoztatok teljesíteni kellene én megoldanám de qrvára utálnátok érte.(nem mintha így másképp lenne) Eleve a komoly technikai szabályozást szigorúan betartatnám nem úgy mint a Rezső. Akkor nem érhetné eleve szó a ház elejét arra hogy a másiknak ilyen vagy olyan a motorja, kereke stb. Ha meg csináljátok az orrba szájba fejlesztéseket és elvernek egy rosszabb motorral sírtok rítok ,hogy nem akartok profik között menni meg nincs kupa stb. A Kispataki év végén ment a K9-es modellel. Addig K7 volt.
Abszolút nem értek egyet veled. A Rezső kitalálta az Open kategóriát a széttúrt motoroknak mivel kell a nevező meg a pénz, ezért aztán mindent megengedett de ez azzal járt, hogy összevonta a két mezőnyt (neki is legyen valami haszna) Ha a legelején következetesebb nem fajultak volna idáig a dolgok. Nem mellesleg ha mész a márkakupában és értékelnek és megelőz valaki 1 tükrös motorral, mondjuk a Zoli bácsi akkor mi lesz? Márpedig LX így lesz mert pl.: a Zoli bácsi 59.-nél v. 00.-nál tart. És az utolsó versenyen kihajtott tükörrel előzgette a VIP. motoros menőket. Azonkívül ha én csinálnám a márkakupát amatőröknek ahova tartozni szeretnél 2 dolgot engednék meg. Idom, fém fékcső és másik olaj a gátlókba no szelepelés! Se áttétel se slick. Úgyhogy mindjárt alakíthatnád vissza a motorod. A Ti gondolatotok úgy működik, hogy a motorral bármit megtehessünk de csak lassú emberekkel kerüljek össsze. Azok akik így gondolkodnak maradtak el az idei mezőnyből jórészt. Ami sajnálatos dolog mert egyrészt sok jó fej van köztük, másrészt a küzdeni akarás hiányát mutatja.. Ha meg nem így, akkor miért nem a motorozást élvezed csak úgy magában?