crazy!
Az lehet hogy nem érzed magad roszul, mint ahogy én sem. De utána a puffogást halgatni a boxokban. Persze mert 16' kerék meg erős motor stb. ha nem lenne kifujnám az orrát. Mert ez megy, még ha itt hallgat mindenki akkor is. Pedig nem csak azon múlik. Van olyan ember ilyen motorokon aki 1 tükrössel is kifujná az orrát a többségnek, és az ellenkezője is.
LX.
Szerintem a Kispataki az idén sok embernél kevesebb pályakilómétert tett meg.
Szerintem indulhatsz, mert már egy ideje nem veszel részt DT- futamon. Mindenkinek meg kell próbálni és lesz ami lesz. Értékelésen kívűl is lehet indulni. Mi is indultunk az utolsón Moshéval csak nem értékeltek.
Azzal nincs is baj, aki mondjuk "jóval" lassabb mint te a "kis" motoron.. Mert azt persze kifékezed. De a baj akkor van, amikor egy nálad kicsivel lassabb ezressel akadsz össze, mert azt nagyon küzdelmes lesz legyűrni, ha egyáltalán sikerül. Ilyenkor ugye nem tudod a saját ritmusodat menni.. Persze, kihívás, és mekkora öröm amikor megelőzöd, mert jobb vagy féktávon. De mekkora anyázás, amikor a célegyenesben lenyom mint a sz@rt, és kezdheted előlről.. na én erről beszélek. Egyébként én is szerettem ezt a ketgóriát addig, amíg nem jött ez az eszement ötlet, hogy OB meg DT egyben...
nem indulhatok vagy nem értékelnek?mert nem mindegy.az értékelés konkrétan nem érdekel....ebben az esetben azért az vicces,hogy a ZX kupa stornózása miatt mentem kényszerültem menni a 750 ben-és ez miatt HA jövőre lesz Zx kupa akkor nem indulhatok....mókás..
LX ZX R6RX!
Igen,ez részben igaz.DE!pontosan ott lehet tanulni ,hogy a gyorsabb vagy erősebb motorral rendelkező pájlotokat a bénázásuk ellenére kifékezed és kigyorsításon is kapnak mert nem merik rátekerni ahogyan Te mondtad,így máris nincs baj velük az egyenesben.És a legnagyobb igazság hogy olyat nehéz lenne kitalálni ami mindenkinek jó,viszont a profikat velünk amatőrökkel összerakni valóban nem szerencsés,de a ZX kupa kiválása miatt örültem,hogy valami egyáltalán marad-tudod:annak kell örülni ami van és abból kihozni a legtöbbet Személy szerint én is nem kevésszer fostam össze magam amikor az 1.51-52 esek úgy előztek,hogy azt sem észleltem hol érkezett meg kivéve amikor belémtérdeltek,mert nem tudtam időben "lehúzódni"-pedig én úgy tudom,hogy aki elől megy és megkapja a kék zászlót az maradjon a saját tempójában,saját ívein a hátulról érkező ekkor helyesen fog tudni cselekedni... ez pedig valamennyire hozzátartozik a versenyzéshez,mert hát kihívás nélkül ugye értelmét is vesztené...Aki pedig mindenáron kupát akar szerezni az induljon egy két osztrák vagy német rendezésű versenyen a Hringen-ott még a 48.helyről is lehet csodákat művelni
Teszem hozzá :eszem ágában nem volt elindulni ebben a mezőnyben-kicsit sem terveztem,de már nem bánom hogy így alakult-mindazonáltal egy ZX kupának jobban örülnék..
az is lehet, hogy én sem indulhatok R szériában.. Akkor sincs tragédia. Engem nem érdekel pl annyira a kupa. Persze, szeretnék ismét dobogóra állni, de a verseny érzése, az előzés, a küzdelem fontosabb. Ha pedig tényleg így lesz, hogy nem indulhatok R-ben, akkor marad a FélSvéd kupa DT szerintem 2010-ben is felejtős lesz részemről... Bár csodák még történhetnek..
Csak az a baj, hogyha lesz is kawasaki kupa te már biztos nem indulhatsz, mert mentél 1 évet a Dunlop 750-be! Így te már nem vagy odavaló. Figyeld meg hogy ezt fogják mondani. Azért gondolom mert ugyanaz fogja szervezni aki az R szériát is szervezte.
én viszont igen. És ugye elég sokáig mentem 636-al abban a mezőnyben. Úgy nem nagyon tudsz tanulni, ha féktávon ráesel a "delikvensre", mert olyan lassú befelé, hogy azt el sem tudom mondani (lassabb mint én, és ez sokat elmond.. ) aztán kigyorsítás elején még mellé is érsz, mert ugye nem meri rátekerni az ezresre a gázt... aztán amikor már majdnem egyenesben áll a motorja, akkor nyél, és persze hogy otthagy a 'csába... aztán kanyarról kanyarra kezdődik előlről. Ebből max a küzdőszellemet lehet tanulni. Jobban szeretem, ha olyan mezőnyben vagyok, ahol van pilóta, aki 1 mp-cel gyorsabb mint és olyan is aki 1mp-cel lassabb mint én.. akkor van lehetőség tanulni és fejlődni. Másrészt, én egy elb@szott amatőr motoros vagyok, és nem akarok profik között menni. Mert ugye az OB eleje, Kispataki Viktor, Juhász Dávid stb.. (a teljesség igénye nélkül) profik! És minden tiszteletem az övéké! De nem hiszem hogy ők is örülnek annak amikor kismillió "lámát" kell kerülgetniük már a 4. - 5. körben, mert körözik őket. Egy 2,00-ás idő, ami talán annyira nem is rossz és az 1,51 között nagyon nagy tempó különbség van! Szvsz butaság egy mezőnybe rakni ezeket a kategóriákat. Na de mind1. Engem többé nem fenyeget ez a veszély. És talán az sem, hogy a DT-ben induljak. Én azt látom, hogy hiába pofáztam Rezsőnek, semmi értelme. Marad minden a régiben, és nem biztos, hogy nagyon jósnak kell ahhoz lenni, hogy előre lássuk a DT nem túlzottan tömött rajtrácsát a 2010-es idényben... De ne legyen igazam.... UFF..
tudod mi kéne mester? a jetskiseknél megcsinálták, akár itt is lehetne belőle egy kis móka, hogy bizonyos kornál öregebb motorokkal, monnyuk még a srad/tl/r1 éra előtti old school superbikeokkal egy kisebb széria. ilyen fzr, régi blade, olajkájha gixerek, 750es kawák a jeteseknél egy régi kawa típussal csinálták, mert annyi embernek volt, és sokszor még többen indultak ott mint a gazdag-újgépes mezőnyben.
ez az 59.. nem valami perc körüli időket mentek az újságírók jobbjai az új gixerezer bemutatóján a full széria motorral? ilyenkor szoktam elgondolkozni, hogy akko hogyisvanez
Én pl egyáltalán nem éreztem magam rosszul az open-ban a mezőny leggyengébb motorjával 750-ben 636-tal.Volt néhány versenyző akitől rengeteget lehetett tanulni,mert húzott és motivált hogy utolérjem-és itt nem a Kispataki-Rizmayer duóra gondolok -így én annyira nem vagyok ellene az összevonásnak.Valószinű hogy egy 03-04-05 ös mezőnyben nem lett volna ennyi esélyem tanulni...
Viszont egy márkakupának azért örülnék és remélem 2010-re ez valóban meg is valósul
egyébként mit akartál ezzel mondani?
LX