jóóóó ez csak lassúúúú..... ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ hogy lehet ilyen tempóban közlekedni? Elmebeteg... és tök olyan innen nézve, hogy áá, ezt tök lazán... bármikor, én is... aztán persze... közelébe sem... szééééép!
igen, egyszerre pötyögtünk...
én már háromszor küldtem ki a Marchesinihez vizsgálatra.
sajnos a magnézium olyan, hogy kivülről nem is látszik a hajszálrepedés, aztán a célegyenesben meg 250-nél szétrepül az egész...
amikor megvettem, a gyári leírásból értesültem, hogy egy ilyen kényes felni garnitúrát vettem..
ha nincs perec, két évente akkor is ki kell küldeni vizsgálatra.
persze saját felelősségedre úgy is dönthetsz, hogy nem vizsgáltatod...
sajnos ha baj van kidobják, és vehetsz másikat...
alu az más téma.. az sokkal kevésbé kényes mint a magnézium, és persze nem csak a gyárba tudják javitani... persze ha "nyócas" lesz benne, akkor ez is kuka... viszont sokkal olcsóbb, de nehezebb is...
én is ezt irtam, csak rövidebben bár erről a visszaküldéses mókáról nem tudtam.. és ha megsemmisitik akkor mi van? venned kell másikat? mert ugye az csak kicsit olcsó mulatság... Egyébként valóban, sokkal könnyebb lapra tenni vele a motort.. ettől azért esetleg gyorsabb is lehet vele az illető, de nem másodperceket hoz a konyhára...
Igen alu kell neki... és pirosz szinben .. Hivtam a Lemick Racing-t, Daytonaban... egy szett 1.520- USD. Egy pár arany szinüt már vettem de közvetlenül Európába postáztattam igy nem láttam milyen a minősége
namost...
én már 3 éve megyek magnézium kerékkel,igaz nem ezzel a márkával.
tény ettől nem lesz gyorsabb.
de.
iszonyatosan könnyen lehet lapra tenni a gépet, vagy egyik oldalról a másikra át tenni, így kevésbé fáradsz el az adott napon.
nekem 2-3 pályanap ráment mire megszoktam.
mivel rugózatlan tömeget csökkent, és a giroszkóp hatás is ezáltal kisebb lesz, így könnyebb a motort betenni a kanyarba.
35-40%-al könyebb mint a gyári alu kerék..
sajnos minden esés után ki kell küldeni a gyárba, ahol leszedik róla a festéket, röntgenezik, ha jó akkor újra festik és megkapod, ha nem akkor nem küldik vissza, hanem ők megsemmisítik.
mindezt kerekenként 160 euróért.
azért jó, mert sokkal könnyebb, és ugye a rugózatlan súlyt csökkented vele. Ha magnézium, és sérül, akkor elég valószinű, hogy kuka.. Aluminiumból is csinálnak ilyeneket, az persze nem olyan könnyű, de jobban javitható.. 16,5-es kell neki? (az enyém kovácsolt alu... ha minden igaz...)
Vetitsél nekem arról miért jók ezek a kerekek? Van itt egy dagadt Sváb ember aki azzal baszogat hogy vegyek neki ilyet.. nem ettől lesz gyorsabb.. 25 kg le kellene dobnia és akkor tudna rendesen kanyarodni a pályán..
Még annyi lenne a kérdés ha perec van és megsérül egy ilyen kerék az rögtön kukába megy enyhébb ütés esetén is?
de majd jövőre rágyúrok én is az időre