A 600-ok szerintem problémásabbak ilyen szempontból. Eleve aki azzal tolja általában jobban kihajtja a gépet. 1000-es mocinak nem sok helyen húzol nyélgázt hacsak nem mész 1:57 alatt. 600-ast még amatőrebb ember is szét tud nyelezni. Egyébként meg menj oda hallgasd meg. Bár ezek a gondok hamar eszkalálódnak szóval ha ma tök csöndes attól még két hét múlva mehet a blokkcsere. Rád bízom.
szervízkönyvet nem írt sehol. Órát mindenki visszatekeri, 15ezer km felett nem nagyon van a hírdetések között motor, mégha 20 éves is
Legtöbb pályázó sokkal jobban karban tartja a motorját mint egy sima közúti kamikáze. Az én véleményem az hogyha nincs törés vagy perecnyom rajta, vidd el. a 636-os széria nagyopn jó. Crazyjoe 50ezer km felett van, ebből nagyrésze pálya, és top a gép. Legalább van egy karcnélküli idomod is
Amatőr pályázással nincs gond. Évi 10-15 pályanaptól nem lesz roncs a mocidból. De évi 5-6000 pályától bizony oda lesz pár dolog a blokkban. Elsőként a főtengely csapágyak.
Ez a beszéd!
Legtöbb pályázó sokkal jobban karban tartja a motorját mint egy sima közúti kamikáze. Az én véleményem az hogyha nincs törés vagy perecnyom rajta, vidd el. a 636-os széria nagyopn jó. Crazyjoe 50ezer km felett van, ebből nagyrésze pálya, és top a gép. Legalább van egy karcnélküli idomod is
Tudtommal ebben a topic-ban nem számít pályagépnek évi 10 pályanappal egy motor. Ezért itt tettem fel a kérdésemet.
De többet segítene, ha inkább a véleményedet mondanád.
LX
Amúgy a viccet félretéve mutassatok már egy eladó sortmotort amelyikkel nem voltak pályán..
Ismeri valaki ezt a motort?
Mennék megnézni, de pályamotor gyanús darab.
http://www.kepesmotor.hu/kawas...
Nálunk is van egy köridőmérőd,mármint hogy tőled vettük.Én lenni kisdelfin,csak már "más" néven itt:)))
Még nem