olyan boldog lennék ha valaki hirdetne még valamit... mondjuk
Biztos mindenki elégedett lenne ha mondjuk valaki kerítés-fonatot árulna, vagy bableves betétet.
ugye klassz lenne.
Kb. másfél hónapja jöttem haza külföldről, és hó elején voltam kint Hringen körbenézni, hogy, hogy mennek a köridőmérők, amiket régen/tavaly adtam még el.
Nem sok emberrel találkoztam, szóval írok ide, hogy akinek bármi gondja, baja van esetleg vele, az jelezzen vissza, keressen meg mindenképp. (kakukk, összetört, kukorékol és táncol…bármi)
Van még pár darab, amin az első szoftver van rajta, van már azóta 3 verzióval újabb, amit rá lehetne bűvölni, hogy jobban működjenek. (Bagoly600-nál 2db, Kisdelfinéknél, és asszem Tutisnál)
A Kakucsringre készül most mindkét menetirányhoz 1-1 db pályára szerelt jeladó, amik be lesznek kapcsolva nyíltnapon, így oda nem kell majd jeladó. 230V-ról megy, a jelet négyszer nagyobb intenzitással és kétszer sűrűbben sugározza majd, mint az akkus változat.
Nagyon rajta vagyok, hogy minél előbb kész legyen, és megpróbálok még több pályára is felszereltetni ilyet.
Most akarok kísérletezni még mágneses szenzorral is, ezzel annyi a kérdésem, hogy a Kakucson van beépítve mágnes-csík a pályába?
Az USB-s adatletöltő az csak készülget…
Van pár deszkamodell, ami úgy-ahogy működik, most készült csak el a végleges terve, de sok gebasz van még vele, mert nagyon új a technológia, még nem nagyon csináltak ilyet. (A procis rendszer egy 0,33F-os hiperkapacitásról (kondi, a képen a nagy kék pöcök) megy majd, ami az USB-ről töltődik fel pár perc alatt. Így nincs a letöltő a géphez kötve, hanem át lehet rá tölteni a köridőket anélkül, hogy a számítógépet a garázsba kéne cipelni pl. Az adat pedig a köridőmérő felső sarkán lévő LED-el megy majd át. A pendrive kinézetű letöltőt oda kell majd tenni a köridőmérő sarkához, meg kell nyomni egy gombot rajta, és áttöltődnek rá a köridők. Aztán később bármikor be lehet dugni a kütyüt a számítógépbe, és meg lehet nézni, hogy mennyi volt az annyi a 21. körben pl.)
bocsánat hogy nem jelentkeztem ez ügyben, de dolgozok is... vagy legalábbis megpróbálok úgy tenni... Rezső bá' korrekt módon válaszolt. A válaszát nem rakom be ide, mert megkért rá. A lényeg az, hogy nyitott a párbeszédre, és azért rávilágított egy-két dologra ami számomra eddig nem volt tiszta és világos. Most elutazott (azt hiszem) Suzukába. Ha visszajött, akkor remélem folyt. köv., és akkor meglátjuk hogyan tovább.
meg tudnád mérni így hirtelen mekkora annak a legnagyobb szélessége?gondolom hogy nem 165ös mert ennek a 170esnek is kevesebb mint 170 a szélessége.
ha tudsz bele valami szép mintát vágni akkor érdekelne a csere...
HOLNAPIG ELADÓ!
170/55ös DUNLOP KR108 vágott slick szép állapotban,vágás óta nem ment egy métert sem,a képeken látható minőségben.Elsősorban pályára ajánlom.Én nem tudtam fölrakatni,ezért eladnám.
Ha érdekel még ma jelentkezz mert holnap visszaküldöm a gumisnak ha nem jelentkezik rá senki...
Ára:15.000HUF
Kis beszámoló a hétvégi Pannónia-ringes versenyről (Ob, DT-600) az Én szemszögemből.
Pénteken későn érkeztünk meg Csigával, és Márkus Tibivel a pályára. Még este kipakoltunk a buszból, én még a gumisok jóindulatára rámenve át is gumiztam gyorsan, hogy reggel ne kelljen kapkodni.
Szombaton reggel a két órás fizetősre bementem ismerkedni, mivel először voltam ezen a pályán életemben. Elsőre nagyon hosszúnak tűnt a pálya, még a 10. kör környékén sem mindig tudtam, hogy milyen kanyar fog következni , inkább óvatosan mentem...
Kb összesen 25-30 kört mentem ezen az edzésen, és sikerült 2,10 alá mennem.
A kategória szabadedzésén már gyűltek a felhők, de még tudtam menni 6 kört, itt már volt egy 2,07,8-as időm.Ennek örültem, de közben eleredt az eső.
Délután esős időmérőnk volt, itt az "előkelő" 13. rajtpozíciót sikerült megkaparintanom, normális gumi hiányában..
VASÁRNAP.
Reggel 10 perces Warm-up, itt sikerült 4 kört megtennem, mentem 2 db 2,05-ös időt. MIvel nem ment az időmérőm menet közben (elfelejtettem bekapcsolni), csak az edzés után láttam, hogy sikerült ismét egy kicsit gyorsulni.
Futam.
12,20-kor rajtoltunk, talán egy kicsit mellényúltam a gumiválasztásban, így utólag ezt gondolom, elég meleg lett a futamra. Rajtnál sikerült 2-3 helyet javítanom a pozíciómon, de egy kisebb csapat közepén voltam. Az első körben nézelődtem csak, a második körtől kezdtem el előzni, de csak nagyon nehezen ment, körülöttem mindenki hasonló tempót ment.
Az 5-6.ik körben tisztult egy kicsit előttem a pálya, ekkor kicsit távolabb voltak előttem már. Próbáltam felzárkózni, ez két versenyzőnél sikerült, a harmadikat is sikerült beérnem a 9.ik körben, amikor is dobtam egy high-side-ot, de sikerült visszaülnöm. Ez után úgy gondoltam, hogy nem erőltetem nagyon, bejövök ebben a pozícióban. Volt még egy melléváltásom is a 10.körben.
Végül DT harmadik, Ob hatodik helyen zártam a futamot.
Nagyon élvezetes verseny volt. (legjobb időm 2,03,2 lett)
Csapattársaim közül Csiga 2,12-es időt ment, Márkus Tibi 2,12, Karsai Tomi 2,02, Henzsi 2,01.
Valóban ki fizetném akár a 10.000.-Ft-ot is.
Miért?
Elutaztam odáig üzemanyag költség 15.000.-
Kénytelen vagyok ott aludni valahol : cca.5.000.-
Befizettem a 4x20 percet: 12.000.-
Befizettem a versenyt: 8.000.-
Korábban befizettem a Licensz díját, illetve a Klub tagságot.
Fontos, hogy az egyéb költségekkel nem számoltam, mert ugye enni, inni itthon is kell.
Na most... ha már 1x elvergődtem odáig, akkor vagy birka vagyok vagy nem, de kénytelen vagyok megfizetni a transzponder "árát" is.
De legalább van lehetőség elég sokat menni a pályán.
Nos, az idomeres a P. ringesen viccesen sokba kerul... Ezert is kulon orom, amikor A Jura-Racing kitolja a maga idomerojet a palya melle, es benne van az arban...ahogy a Hungaroringen is. A motorversenyzes nem olcso sport, semmilyen agban sem, persze vannak kulonbsegek. LX levele nagyon jo, talan iden korabban indul a parbeszed...bar tavaly is kevesen voltak ott, amikor beszelni lehetett, vagy kellett volna. (sajnos en sem) Ami engem illet, alapvetoen kulon kepzelnem el az amator, es a "profi" versenyzest. Nem indulhatna magyar bajnoki futamon barki, csak akit az eredmenyei feljogositanak ra. Az R-szeria, a PHOENIX es a GSXR Klub kivalo lehetoseg a teljesen amator, ne adj'isten kezdo palyazoknak a versenyzesre, de alapot adhatna a bajnoki szerepleshez. Evekkel ezelott arrol volt szo, hogy legyenek az itteni gyoztesek kiemelve, stb.
Szerintem van nehany alapveto gond:
1. A MAMS Gyorsasagi Szakosztalyanak vezetoje egyben promoter is. Ez szerintem (minden tiszteletem mellett) osszeferhetetlen.
2. A MAMS Magyar Bajnoksagnak gyakorlatilag nincs szponzora, nincs mediamegjelenese, nincs semmilye, ami szinvonalat jelentene.
3. A MAMS egisze alatt lehet csak Magyarorszagon (es kulfoldon is) magyar kupasorozatot (R-szeria, GSXR Klub, GSXR Kupa, stb) rendezni, szervezni. Tehat a szabalyokat ok hozzak - miert nem hoznak olyan szabalyokat hat, amelyek elomozditjak a motorsport fejlodeset?
4. Mi lehe az oka, hogy TALMACSI GABOR a mai napig olasz licensszel versenyez? Az o neve elosegithetne a MAMS-nak a szponzorkeresest...
5. Miert van az, hogy van minimum 5 motoros TV musor kulonbozo csatornakon, de - tisztelet az 1 kivetelnek - SEMELYIK nem foglalkozik a motorsporttal?
6. Miert kell a MAGYAR BAJNOKSAG futamait PENZERT rendezni a Hungaroringen, amelyet az ALLAM finansziroz evek ota sulyos milliardokert!?
7. A MAGYAR BAJNOKSAG futamait miert nem a MAMS rendezi meg!?
8. Milyen szervezet az, ahol az elnoksegi ules rendre elmarad letszamhiany miatt?
Es talan az utolso kerdesem sok elozore adhat valaszt...
Rezso ba' nagyon sokat tett, tesz a magyar gyorsasagi motorsportert, mint szakagvezeto, es mint szervezo is, de ugy gondolom, bizonyos dolgokat nem neki kell megtennie.
Nos LX, remelem latod, mast is foglalkoztat a dolog, meg akkor is, ha en sosem lehetek ott egy OB rajtracsan...plane nem olyan feltetelekkel, ahogy en szeretnem...de talan egyszer a gyerekem igen!
Ez általános érvényű! Pályán csak így fordulsz, hisz így tudod lapra tenni a motort a kellő gyorsasággal. De próbáld ki pl egy parkolóban, akár csak 40-el gurulva. Amelyik kezeddel eltolod a kormányt, arra fog dőlni a motor. Amúgy hidd el, te is így motorozol, csak nem tudatos, és ezért nem is olyan hatékony. PL vezetéstechnikai tréningen is oktatják ezt, és kimondottan hasznos tud lenni hirtelen felbukkanó (pl eléd guruló autó) akadály kikerülésénél, mert így gyorsan tudsz irányt változtatni. Ha nem tudatos ez, akkor kevésbé működik...
sziasztok!
kiemeltem egy szöveget: "egy bizonyos tempo felett (50-60 km/h-nál már műküdik) ha balra kormányzol jobbra megy a motor és fordítva. Azaz ha balra akarsz fordulni akkor told előre a kormány bal oldalát vagy húzd magad felé a jobb oldalát"
ezt mennyire használjátok a pályán
szerintem ezt inkább az utcán kell vagy lehet használni,
mi a ti véleményetek
pannónia ringen, már régóta fizetős az időmérés...
sajnos...
a képlet egyszerű, ha van alaphangon 120 nevező, az 500+ pénz a pannónia ringnek, adómentesen...
ennyi az oka.
a klub meg nem tudja megfinanszírozni még ezt is, a horror pályabérlet mellé...
Valaki például azt is elmagyarázhatná nekem (akár tagoltan is, hogy én is megértsem), miért kellett a P ringen szervezett GsxR Klub Kupán +4.500.-Ftot fizetni a transzponderért.
Nem az összegszerűségével van a gondom, hanem az elviekkel.
Napidíj+versenyre nevezés+klub tagság (ez természetesen egész évre kiváltva) és most + a 4.500.-
Méris?
Én eddig ehhez nemakartam hozzászólni eddig,mert tudom hogy Senkit nemérdekel a SSP400 osztály,eddigse érdekelt senkit,,de mi páran akik aktívan versenyeztünk,minket elég rosszul érintett hogy kilettünk rakva.Meglett indokolva,ennyi,csak akkor miért állt ott 250es gép a 125 rajtrácsán,ezis meglett irva a weboldalon,fiatal tehetségek,oké,de ha ők odaférnek,mi miért nem?Ezen okból kifolyólag egyik cimborám írt egy normális hangvételű levelet Rezső Úrnak,hogy ha van rá mód,indokolja meg a dolgot,és ha van rá lehetőség,értékelésen kivül ugyan,de hadd motorozzunk,legalább egymással hadd versengjünk.,de válaszra se lett a dolog méltatva.Mi csak motorozni(vagy ha ugytetszik fizetni) szerettünk volna.
Én ehhez viszont hozzáfűzni sem szeretnék semmit,mert ehhez nem is kell szerintem.
Szintén ide tartozik: "Felhasználói" szemmel az R Széria Kupa
Egy hungaroringes hétvégi verseny költségei részemről
-nevezés 15000 Ft
-utazás 15000 Ft
-szállás, étkezések 10000 Ft (a Yamaha minden napra ad 1500 Ft-os ebédjegyet is )
Ezért az összegért mehetek 2x20 + 30 perc edzést és egy 10 körös versenyt.
Sajnos az időjárás miatt már kétszer megszívtuk és kuka lett a 2x20 perces edzésünk. Az első alkalommal a Yamaha segített azzal, hogy felengedte az R6-okat az R1-ek edzésére is (persze a félig vizes pályán így is alig voltunk). Olyan versenynapunk is volt már (és lesz is), amikor pénteken lezavartak le 2x30 perc edzést és a versenyt.
Tökéletesen meg vagyok elégedve a versenyek hangulatával (sok régi és új barátommal tudok versenyezni). Ha minden igaz, nekünk van a legolcsóbb versenysorozatunk. Viszont sokkal boldogabb lennék, ha részét képezné az első nap reggeli szabadedzés is a nevezésnek. Nem várom, hogy a 120 percet közösen töltsük a pályán a többi versenyen indulóval (mint a mostani fizetős edzésen), de akár 20 perc edzés is nagyon jó lenne (vagy 30-40 perc R6 + R1).
Biztos mindenki elégedett lenne ha mondjuk valaki kerítés-fonatot árulna, vagy bableves betétet.
ugye klassz lenne.