Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ne feledd hgoy az 5let az enyém..
de viccet félretéve.. arra kell (szerintem) ez esetben figyelni, hogy olyan versenysorozatot kell összerakni, ahol azért viszonylag sokan el tudnak indulni... ergo lehet hogy egy spanyol napot nem vennék bele, mert azt sokan nem tudják megfizetni... mondjuk egy 2 - 3 H ring, egy P ring egy Rijeka meg egy Brno.... és máris egy érdekes, többpályás sorozatod van... amihet később lehet fejleszteni.. stb... stb...

LX
Nordland cup...
Alex, jo ötletet adtál
2010 töl kitalálok valami kupát különbözö rendezvényeken szervezett versenyeken ahol akkoris külön magyar értékelést számolok ha nem kapunk ha a külföldiekkel együtt kell rajthoz állnunk.
Már csak a versenysorozat nevét kell jol kitalálni, erre pályázatot hirdetek, máris jöhetnek az ötletek, a Sweden Cup már foglalt, azt elvitték a hokisok
Így van.
Maradjon ez az ár.
De akkor legyen végre limitálva az egyszerre a pályán lévő motorosok száma, legyenek (mért, nem bemondott) köridők alapján létrehozott csoportok, a boxokért ne annyit kérjen BR amennyit, normális kiszolgáló létesítményeket adjanak át (klimatizált pihenő, TISZTA WC és tusoló), az árban legyen benne a transzponderes mérés, ha online foglaltam egy nyílt napra, akkor ugyanmár biztos legyen a helyem, ha annyira elvetemült vagyok, hogy BRO licenszem van, akkor kapjak már kedvezményt, a büfében ha szeretnék ebédelni, nehogymár 4,000 Ft-ot hagyjak ott egy silány minőségű szarért, ha bankkártyám van, miért is nem tudom sehol a ringen felhasználni, ha netalán vki elesik ne kelljen már aggódnia, hogy a dögszállító kocsin eltűnik a motorjáról egy-két dolog...stb,stb,stb... sorolhatnám estig.
ezek oldódjanak meg, és maradhat az ár.
a piti trükkök is viccesek. 4x20 perc (tavaly) helyett 3x25, stb...
Zema, szerintem neki sem fog tetszeni az hogy a pénzéért gyakorlatilag nem kap semmit cserébe... Mert nyílván, neki a pénz nem lesz gáz (bár ez sem igaz, mert ha így állna hozzá akkor nem lenne Q7-ese.. ) de az már igen, hogy hiába fizet, nem kap érte pályaidőt cserébe.. illetve kap, de minimálisat, és azt is 2 napra elosztva...

LX
Ezzel csak egy baj van.
Nekünk még így is "olcsóbb" a Rezsők féle pályanap, mert nem kell + szállásról gondoskodnunk és nem megy vele el +1napunk.
Gondolok ezalatt arra, hogy ha nincs H.ring, marad a P.ring.
hhhmmm... ebben is van igazság, bár nem feltétlenül az árral van gondom (bár lehetne olcsóbb) hanem a cserébe nyújtott szolgáltatással. Az idők folyamán egyre többet fizettünk, egyre kevesebb szolgáltatásért, azaz motorozásért. És ez itt a legnagyobb gond. Mivel az áremelést még csak csak megértem (infláció, ÁFA stb...) de azt már nehezen veszi be a gyomrom hogy ezért még kevesebbet is kapok. Én most abban bízok hogy a Svéd féle szerveződés megerősödik, és előbb utóbb konkurencitá fog jelenteni... Az összefogásban sajnos annyira nem tudok hinni, ismerve az ilyen kezdeményezések sorsát. Bár azért részemről annak is adnék egy esélyt... Mellesleg azért Zemának Balagee-nak alább igaza van : Amíg kifizetik ezt az összeget ezért az "árúért"... addig ez lesz....

LX
Erről szól a fáma,ami januárban lett volna időszerű.Nyílván nem július közepén fogja akaratát,érdekeit érvényesíteni az emlegetett kör aki szívügyeként vállalna ezt... Egyátalán ki kezd ebbe bele,nem egyszerű de lenne.
ez igaz..de én nem is akarok versenyezni, meg nem is tudok
És akinek van pénze, mert Q7-el húzza a Desmoseidici-t azt majd pont érdekli, h te / ti / mi mit nyávogunk itt, nem? Ő nem fog sztrájkolni, mert akkor nem motorozhat. szarik bele, hogy 50,60 ezret csenget ki egy napért.
nem akarok beleokoskodni de ez már el van baszva. Amikor már valakik megfizetik a pályát és a versenyeket, akkor nehéz lesz árcsökkentést elérni..
Pont fordítva lett csinálva az egész ahogy kellett volna... Rezsőék kitalálták hogy ennyi lesz az ára, jössz vagy nem? Persze hogy sokan mennek..De ha lenne egy szervezet aki azt mondaná hogy ennyit vagyunk hajlandóak adni nem többet, rendezed vagy keresünk mást? Lehet nem itt tartana az ár...
Idény közepére látom jön a felismerés,bár jobb mint soha.Kis januári visszatekintés.

http://sportmotor.hu/motoros_f...


Dezső a 125 mezőnyről el is mondta, hogy egyátalán örülni kéne hogy engedi őket,nem pofázni! Jövőre ki sem akarja írni,ha netalán valami elvetemült a "legolcsóbb" kategóriában szeretne indulni,tekintettel az indulók számát is.Aztán majd sorban az árak miatt megvonva a márkák (lsd. kawasaki) is leveszik a kezüket saját kupájukról blablabla.Hozzászólásotokat elnézve gyakorlatilag nincs aki ne látná,hogy fejétől büdös a hal.Aki mégsem,azt nem is érdekli mert fagyi pénz neki,így nincs miért bőgni mint a magunk/magam fajta proliknak.Magadra ismersz? Gondoltam.
Tökéletesen egyetértünk bizonyos pontokon.
Ahogyan mondtam, nekünk messze van a P.ring.
A Svéd féle szervezéseket nyomjuk mi is. Eddig sosem okozott csalódást.Legyen az akár Cartagena, vagy a H.ring.
De majd ha itt a keleti blokkban is lesz egy pálya, akkor újra értékelem az egészet
Minden annyit ér, amennyiért el lehet adni.
Kurva egyszeru. Amig fullon van a BRo rendezveny igy is, addig nem lesz valtozas.
a felvetés jogos.... utána is nézek... kérdés, hogy lenne-e rá "kereslet" és elég erőt tudnánk-e felvonultatni....

LX
ezzel nem teljesen értek egyet. Ott a Phoenix rendezvény, ahol kevesebb pénzért többet motorozol mint egy DT-n! És tele van, ergo a népszerűsége nem lehet kérdés. Rezső a H ringen van monopol helyzetben... még.... egészen addig, amíg a motorosok meg nem unják, és inkább keresnek valami másik lehetőséget (lásd Svéd féle napok...) Ezekhez a napokhoz képest mivel kapunk többet egy DT-n? Azzal hogy van egy összesített ponttábla... Ezt Svéd is megteheti.... Ahol rendszeresen vannak versenyek, lehete egy magyar értékelést csinálni egy excel táblába, és év végén összeíteni... Csak előre meg kell beszélni hogy melyik versenyek vesznek részt az összesített pontvadászatban....

LX
Ha körbenézek a világban, mindenhol azt látom, hogy az egyes csoportok érdekeit különböző csoportok "szakszervezetek" védik, képviselik. Ma már elég nagy kör veszi igénybe a különböző versenypályák szolgáltatásait.
Kérdem én, miért nincs egy ilyen motoros képviselet, ami a pályán motorozó motorosok érdekeit is képviseli, és vajon megvan-é a jogi háttere, hogy ha lenne is eredményesen tudná azt tenni?
azt hiszem jól látod a dolgot... Azonban amíg nem lesz egy egységes összefogott amatőr motoros társaság, addig nem lesz semmi változás sem... Én részemről annyit tettem, hogy nem megyek a DT-re. Helyette a Svéd segítségével külföldi csapatok által szervezett rendezvényeket preferálom. Úgy tűnik többen is vagyunk akik így cselekszenek, bár nem hiszem, hogy Rezső ebből bármit is észrevenne, és gondolom egy kicsit sem érdekli a dolog, hiszen tele a rajtrács kb....
A 3 milláról pedig annyit, hogy DT vagy nem DT a pályamotorozás sajnos egy nagyon drága hobbi... Bár azért a 3 misit a DT-re soknak tartom... (feltételezve hogy a motor árát nem számoljuk bele..) Ha minden versenyre egy új garnitúra gumit számolunk, akkor kb 1 Milla szerintem a verseny.... (minimális amortizációval, és eséssel, illetve meghibásodással nem számolva...)

LX
Gyakorlatilag ha úgy nézzük a Hungaroring monopólium helyzetben van. Hiába is van ott a Pannónia ring én azt nem érzem a "saját pályánknak", az az osztrákoké. (na meg messze is van. nekem)
Innentől amíg nincs versenyhelyzetbe kényszerítve egyik pálya sem, úgy képzik az áraikat ahogyan akarják.
Ha tudod megfizeted, ha nem marad a közút, vagy a Balaton, ahogyan azt a tanult Barátom is írja
Érdekes dolog ez, de egy picit olyan ez mint az ami jelenleg Magyarországon van (és nem szeretnék politizálni). Ez van. Eszed, nem eszed. Eldöntheted.
Ez tisztán pénz és BR-t látszólag nem különösebben érdekli más:
se a 70-es létszám a pályán, se a zászlójelzések ismerete, se az, hogy egy estin, amiért vastagon fizettek (talált pénz) a mersz-esek, a posztokon legyen pályabíró. Az egészben semmi szolgáltatás nincs, a netes foglalás is csak saját érdekből jött be és nem pedig azért, hogy a menet előtt 5 perccel még ne sorban álljanak az áfamentes tízezrekkel.
Persze rettentő összefogás és anyagi elkötelezettség kéne a pályázni vágyók részéről (és az őket kiszolgáló márkaképviseletekéről is, mert gondolom ők szintén perkálnak) és akkor hasonló pénzért elbérelhető volna a ring a két főbb bérlő elől, ami viszont egy főre vetítve jelentősen kevesebb volna/több pályaidő.
Tavaly kicsit ledöbbentem, mikor egy srác azt mondta, azért nem megy a DT-n, mert nincs rá évi 3 millája.
igazából ezt egy vitaindítónak szántam... gondolva hogy esetleg felkelti az emberek figyelmét. Mert ugye nem csak ezen az egy hétvégén van ez, hanem az összes DT / OB így bonyolódik már.. Hol van már a két órás szabad edzés.... Azt azonban nagyon jól látod : amíg így is megtelik a rajtrács, addig ez lesz... És amíg még be tud préselni egy-két plusz rendezvényt amiből még jön pénz addig az is meg fog történni...

LX
bocs, nagy betű, Rezső...
nem látod rosszul...
úgy döntöttem én sem maradok lent szombat vasárnap a Dunlop trophyn...
péntek este a klub kupa után irány haza..
egyszerű a matek...
30+pénz a nevezés,még két nap szállás+kaja, még egy garnitúra gumi, mindez 2*20 perc edzésért, meg egy versenyért irreálisan sok...
vagy fogalmazzunk úgy, hogy ár érték arányban messze nem jó...
abból a pénzből szombat vasárnap lemegyek a balcsira, és süttetem a hasam, pihenek, és még marad is belőle...
ha lenne 4*20 perc motorzás, egy időmérő és egy verseny ezért a pénzért, ott lennék az összesen...
idén egyre beneveztem, többre nem fogok...
de amíg így is megtelik a rajtrács, addig rezső sem fog árat csökkenteni...
Meg se érdemlem
Bár ha jobban belegondolok... majd mindenről tudok