Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gixxer Klub Kupa Pring, tegnap esti érkezés
Bérczi Brothersnél kezdtem, ahol Jurasek Zoli segitségével felpakoltam a K9-et és elindultam a pályára. Még tegnap befektettem egy 12V/220V hütötáskába, ö volt az utitársam, megtöltve néhány sörrel. Utközben megelözött Balog Csabcsi. Megálltam az 1 csillagos panzionknál Répcelakon és elfoglaltam egy szobát és tovább a ringre
Sajnos tul korán értem a ringre, igy marha sokat kellett várnom a csapatra. Juhász Dávidék melletti nagy boxot béreltem ki, sokkal jobban megéri a nagy box 100 euroért mint a kicsi 80 ért. Találkoztam Bittivel és Rosivall Agostonnal.
Lassacskán megérkeztek a többiek is. Árpi meghivta a csapatot egy rundo italra Marionál.
Este 9 felé célba vettük a panzionkat, kb 9 autoval. Elég lett volna 3-4 auto is tekintettel az elfogyasztott rundora, de erre csak a vacsoránál jöttünk rá.
Kibaxott höség van és ez sajnos valoszinü az alvásra is rá fogja tenni a bélyeget
A verseny napja
Reggelinél mindenki beszámolt hogy hány csotánnyal találkozott a szobában, Jurásek Zoli végett vetett a rosszhiremnek miszerint horkolnék, mindenestre abban egyetértettünk hogy legközelebb más panziot keresünk. Siettünk a pályára mert az a hir járta hogy tuljelentkezés lesz, 7.30 kor már sor állt a regisztrácionál, de szerintem végülis mindenki kapott helyet. Délelött mindenkinek volt 4 menete, de a höség olyan kibirhatatlna volt hogy többen kihagytunk két menetet ebböl a 4 böl.
Sajnos szarul indult a napja Aquának, mert az elsö menetben a hetedik körében egy oriásit perecelt a jobbtörésben ami a balos visszaforditó elött van (a háznál). A törésben elment az elsö kereke pedig nem fékezett, átcsuszott azon a bukotéren aztán még átcsuszott a balos visszafordito aszfaltján is és ismét a bukotérben fejezte be. Bokáját nagyon megütötte de ugy néz ki nem törött, a sok csuszástol átégett a könyökén ruhája és felhorzsolta a jobb alkarját, az anyagi kár jelentös.
Ezekután Csabcsi, aki tegnap hozta el Bérczi Brotherstöl az idomját, és egész este rakta össze az R6-ját, a második menetben szintén az elsö gumin elcsuszott az 5 ös kanyarban (jobbos). Greksa az idömérön esett el az elsö gumin, Dávid is elcsuszott a kettes kanyarban, nem meglepö modon az elsö gumin. Azt hiszem magállapithatjuk hogy a nagy höségben tulmelegszenek az elsö gumik. Legalábbis a gyors fiuknál ez a helyzet, a B kategoriások mint pl én jo szar köridökkel maradunk talpon. Egyedül Rosivall Ágoston tudott fantasztikus 1:56 ot karcolni az idömérön, de vajon milyen vb-s gumival azt nem tudjuk. Juhasz Dávid 59, Kisapataki 00,Atom és Hirczi 02, Qpi 05, Greksa és Dávid 06 (szabadedzésen nem esett Dávid akkor megvolt a 03), Dodor 09, Hege és én 13, Jani 14, Hajni és Áki 16, DDT 19, Brunecker Árpi 25, Jurasek Zoli 27, Tacsi 33 (szabadezésen 27).
Jani kicserélte nekem az elsö fékbetétet ami meglepö modon a 4 db betétböl csak az egyik kopott el teljesen, a többi 3 kb 50%os.
Most várjuk a versenyt, volt ugyan még egy menet a verseny elött de arra nem sok kedvünk volt kimenni.
kis segítség kellene..van pár oldal ahol pályabeállításokat tesznek közzé futóműügyileg..K8 600 és 2007 600RR lenne a két alany...
Szóval keresem ezen oldalakat ahol van ezekhez pár ötlet..
.....pedig tényleg igaz
Te olyant sosem szoktál Tibi. Ha kell ezt közjegyző elött is kijelentem.
Valami 300 euró ha elveszíted a transzpandert. (Bár lehet nagy hülyeséget mondtam).
Én azt nem értem (az előzőekben leírtaktól függetlenül), hogy a transzponderes időmérés miért nem oldható meg... leteszel pl 10ezret a transzponderért kaucióként (ha esésnél összetörne),ha visszaviszed visszakapod. (lehet,h van ilyen,akkor nézzétek el a tudatlanságom )
Olyan sokba kerül bekapcsolni egy számítógépet aztán a végén kinyomtatni egy papírra az eredményeket,és kiragasztani vhova?
Nem fura az... Egyenesen érthetetlen
Múltkorában oda engedték fel az újságírókat is a K9es GsxR-t tesztelni.
Nem tartozom a "profik" közé, de én is gondolkodom, hogy inkább megyek a gyorsba, mert ott legalább nem akadályoznak, hanem "meghúznak".
Bár érthető módon sokan morcosak lennének rám.
Az fura
Igen!Az.
Lassú licenszes rosszabb lenne mint az utcai?
Elnézést az off.ért!
Zema!
Megjött az olajad
van benne igazság. Én megpróbálom. Ha tudok kimegyek a ringre szombaton, és megkeresem Rezsőt. Aztán majd beszámolok.

LX
Nem veled van a baj. a rendszerrel.
Ok, akkor jelentkezzen az, aki odament már személyesen Rezsőhöz, és felvetett valamit?
Nem mondom, hogy tuti egyből az lesz, de sokan nyilatkoznak itt úgy, hogy meg sem kísérelték. Én tavaly év végén és idén év elején is pár ismerőssel összefogva odamentem Rezsőhöz (nem én vittem a prímet), és felvetettük az igényünket. Ő meghallgatta, és láthatóan némileg figyelembe is vette. Nem védeni akarom, nem tisztem, hisz én sem vagyok megelégedve pár dologgal. De a lényeg, először talán meg kellene próbálni elmondani neki az észrevételeket, és utána mondani, hogy nem érdekli. Ki tudja, lehet hogy fogja érdekelni.
És ismételten kérdezem, ki volt ott a kihirdetett MAMS ülésen a ringen? Én ott voltam, és ott bizony el lehetett mondani mindenkinek a véleményét. Érdekes módon főleg az Old Timer oldaláról jelentek meg sokan, egy-két DT-s versenyző és aktív pályázó. Bár tény, eredményekről nem tudok nyilatkozni.
Nem azt mondom, hgy ez a tuti megoldás. Csak azt, hogy talán ezzel kellene kezdeni. Ehhez se pénz, se felelőség, se különösebb energia nem kell. Csak egy telefon, egy személyes találka pár ember képviseletében, és meg is történt. Benne van, hogy némi eredménye is lesz. De én még ilyenről nem hallottam....
hhmmm... részemről teljesen mind1 hogy Rezsőbá' mennyit tesz el zsebre. Az az ő dolga, ez nem érdekel. Engem az érdekel, hogy adott árért, mit kapok! És ezzel van a baj, hogy egyre kevesebbet. Összesonlítás képpen a svájci szervezésű hétvégén 90€-ért 140 perc motorozás volt! és +30-ért egy 4(!) órás endurance! És mellesleg amíg az a 2 órás délelőtti edzés része volt a DT-nek, szerintem kb reaális volt az ár/érték arány. Csak azóta ugye az is fizetős lett, és a box is stb stb... Én ez ellen szeretnék vmit tenni, és nem BR pénztárcája ellen, mert az nem érdekel... A versenyekről pedig csak annyit, hogy ha külföldi klub szervez egy amatőr versenyt, akkor Rezsőbának semmi köze hozzá... Ergo egy svájci, német stb klub égisze alatt nyugodtan versenyezhetünk.. Én részemről első lépésen megtettem amit tehettem... Nem megyek DT-re... helyette keresem az alternatív lehetőségeket mint : Svéd, szlovák rendezvények, meg ami még belefér árban...
És igen... a nyíltnapokon is lehetne még azért csiszolni hogy kicsit jobb legyen...
Úgy gondolom hogy a szolgáltatói szemléletet kellene egy kicsit erősíteni, és azt tudatosítani - ahogy Gyurkesz is írta, partnerként - hogy belőlünk motorosokból élnek....

LX
lehet h azért, mert ha a lassú licenszesben mész, akkor túl sok lehetőséged nincs motorozni?
BR-nek max profit a célja, mint mindenkinek, aki üzletel. Ennélfogva amint ebből engedni kéne, nincs miről tárgyaljon. A szolgáltatás minőségének javítása a jelenleginél jóval több munkát igényelne, miközben a bevétel nem emelkedik. Akkor emelkedhetne, ha külsősöket (márkák, egyéb kereskedők) is be tudna vonni, de ehhez pl. őket is össze kéne hozni és együtt tartani, azaz tolni a szekerüket. Annyit nem ér a dolog - szerintem. Tehát tárgyalás kilőve, lehet tőle bérelni és meg lehet keresni közvetlenben a hring zrt-t mely állami többségis cég (v. csak volt?)? Utóbbinál jön amit mondtál: tét és ehhez perkálni kell, amihez kőkemény tagság szükségeltetik, ami nem jellemző, összefogás/tartás hiányában.
Ez megnyilvánul a márkaképviseletek részéről is, eszükbe nem jut közös futamokat, rendezvényeket létrehozni, amin kihelyezett szolgáltatásokat is kínálhatnának, továbbá egységnyi árért a motorokat is szállíthatnák amelyek útbaesnek.. Nem, mert ugye, ha pl. csak gixxer nyer, felgyújtom az yzf-et és olyat veszek és éhenhal a másik márka. Márpedig csak együtt tudhatnának olyan tömeget mozgatni, akikből fenntartható egy ilyen rendezvény.
A hobbistáknak meg igen kemény feladat összehozni a bérletet, a járulékos költségeket és bevetni minden olyat, amivel az utóbbiak lefaraghatók (pl. közös szállítóeszköz, etc.). Viszont, mivel ők a kereslet, a hangos szavuk nélkül eszébe nem fog jutni a kínálatnak, hogy az igényeiket figyelembe vegye.
Igen ez a fő gond. Itt is ott is. akkor minek a csop beosztás?
Hol a tőke?

Én úgy gondolom ez itt a fő probléma.
nemcsak az utcairól beszélek, a licenszesben is megyek. Ott ugyanez a gond.
Na még annyit mondanék, hogy az elmúlt kb 3 évben, mióta aktívabban pályázok nem egy ilyen ötletet, elhatározást láttam, de csak addig jutott, hogy itt a forumon felmerült. Ilyenekben sajna nem hiszek, mert nincs, aki ezt képes lenne végigvinni. Sajna nem olyan egyszerű, mint gondolnánk. Hol a tőke? Akarat adott, de ki is fogja kivitelezni? Itt kezdődnek a gondok...
Sztem nem ez az út vezet a célhoz. De ezek szerint csak én gondolom így.
Alapvetően ugyan az a gondunk, de te a közútiról beszélsz, én a licenses csoportról. Több motorozás természetesen jobb lenne, mint pl a Pancsin. Sztem az a beosztás az etalon, bár nap végén már nem szoktam felmenni, mert elfáradok. De kissé sokat szeretnél. A licenses 3x30 perc némileg a mi igényünk volt, és azt az év elején Rezső irányába továbbítottuk is, és valamennyire hajlott is a kompromisszumra. A 3x fele lehetne több, a 30 perc meg a versenyekre való felkészülés miatt kell. Az ár érte kb reális. Nem kevés, nem is túl sok. De szerintem ha elegendő motorozást kapunk időben, azért meg is fizetnénk az árat! Lásd: Svéd szervezést, és a Pancsit is!
A gondot a létszám és a szelektálás jelenti. A többi.. A Wc-t valóban lehetne sűrűbben takarítani, de a büfé az egy külön dolog. Ezek már extra igények szerintem, bár támogatom őket, ha az általam említett két dologban sikerülne előre lépni már eredmény lenne.
Alakítani kell egy Félsvéd(vagy más) Racingot, és bérelni a pályát mint a külföldi szervezők. Ezeken a napokon belül pedig megrendezni a kis bajnokságot. Ugyanazokkal az arcokkal futsz össze akárhmelyik pályára is mész, hamar elterjed a híre. Így is sokan voltak már Svéd rendezésű megmozduláson. Ha nem a profit az elsőrangú cél akkor relatív olcsón remek kis rendezvényeket lehetne összehozni.Nem is kell messze menni van Hring, Pring nem sokára szlovákiaring és talán egyszer balcsiring. Hozzávesszük Rijekát és Brnot kész európa kupa.

Persze ezt leírni egyszerűbb mint létrehozni, de ha megvan az akarat, némi tőke és sok sok szervezés, utánnajárás akkor kivitelezhető. Szerintem
15472
már leírtam tegnap is.