Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én nem értem mire gondolsz, de írd le és megértem!
ezzel nem értek egyet, mert a Rezsöbá ugyanannyi bérleti dijat kap a külföldi bérlötöl Svéd Race -el vagy anélkül, tehát ez nem erösiti Rezsöbaá kasszáját
Csak én érzem úgy, h a nyílt napokkal is gond van?
Sztem alapvetően rossz irányból közelítitek meg a dolgot. Ha "harcolni" akartok, semmi esélye a dolognak. Tapasztalataim alapján az ilyen fogjunk össze dolog mindig elhal messze a cél elött, de ha ideig bírja is, amikor olyan dolog jön, ami téttel jár a mezőny nagy része eltűnik, és a szervező magára marad.
Megoldást csak úgy lehet találni, ha Rezsőt tárgyaló partnerként kerül bevonásra, és nem ultimátumot nyújt át neki bárki is úgymond "sarokba szorítva", hanem a megfelelő és rendelkezésre álló jogi eszközökkel ténslegesen érdekeket képviselve úgymond közös jó megoldás irányába kell terelni az egész menetét. Azt vegyétek figyelembe, hogy nála van az adu, így csak olyan megoldásba fog belemenni, ami neki is jó. Ezt az arany középutat kell megtalálni.

Sztem amúgy a jelenlegi nyílt napokkal semmi baj nincs, csak a létszám és a nem megfelelő szétválasztás (licenses csoportra gondolok). Ezt pedig pont egy ilyen képviseleti szervezet tudná felügyelni és kézben tartani. A gond a DT versenyek árával és a kapott szolgáltatás arányával van. Erre kellene a hangsúlyt fektetni.... Csak nem mindegy, hogy hogyan!
De azzal megint csak Rezső bá pozícióját erősíted, hiszen a külföldi szervező is neki fizet... Vagyis jó megoldásnak tűnik motorozás szempontból: nem valószínű, hogy olcsó lesz, de a már ismert jó színvonalon legalább. Viszont stratégiailag öngól, ha tényleg változást akartok a magyar (verseny/pálya-) motoros életben.
De ha a Hungaroringen rendszeresen elöfordulo külföldi szervezéseken belül kiirok egy kupát amit alkalmanként is és sorozatként is évvégi összesitövel is értékelnék, abba bárki amatör licens nélkül indulhat, abba gondolom nem lehet belekötni......
Sajnos tényleg. Mert Rezső bá nagyon kézben tartja ezt a dolgot. Nem tudsz más versenysorozatot kiírni, ha ő nem akarja, mert MAMS engedély az kelleni fog. Vagyis az a verseny van, amit ő akar. Ha valakinek nem tetszik, ne induljon, de más nincs! És ha 5-en vannak a rajtrácson, akkor is így marad minden. Nyílt napon úgyis teltház lesz, mert (még mindig) ez az egy pálya elérhető a motorosok 95%-ának, azok meg majd eltartják Rezsőt, nem is beszélve a nem motoros rendezvényekről. Itt nem lehet "kultúráltan" vagy "demokratikusan" változást elérni, mintahogy ezek az emberek sem úgy kerültek oda, ahol vannak. Szóval vihar a biliben...
ez hülyeség, ide egy problémamegoldó kell
a MERSZ kupa engem is érdekelne,ott még labdába tudnék rúgni én is:)
lemaradt a kép
Nekem van két jóvágású spanom. Egy szavamba kerül, nem többe. Soha senki nem mondott még nekik nemet.
Hello ismét,

én benne vagyok.. nekem már legalább 3 olyan barátom van aki nem indul a DT-n, többek között ezért. És ha így marad, akkor jövőre sem fog... De szinte biztos hogy jó néhány embert magunk mellé lehetne még állítani... De igaza van Aqua-nak, idén már nehéz ebből bármit is csinálni, bár az lenne az igazi, ha demonstratíve senki nem nevezne be! Már csak azért mert azt Rezső megérezné a zsebén, és mellesleg ha senki nem regisztrál, akkor ugye a verseny állása sem változik.. De ez nagyon nehéz lenne, mert mindenkit meg kellene győzni... És ha csak egy embert nem sikerül, már akkor is baj van... Ergo lehet, hogy valóban jobb ezt szezon végén rögtön elkezdeni...

LX
Igazad van,támogatom
Ezt én is támogatom.
de!
szerintem akik elkezdték idén, és pontokat gyűjtöttek, azok már végig fogják csinálni az idei évet!
inkább ezt úgy kellene megcsinálni, hogy a szezon végén felmérni ki lenne benne,(esetleg aláírásgyűjtés ) aztán két jó beszédű fiatalember elmenne Rezsőhöz, és elmondaná neki mi a szitu...
mint egy szakszervezet..
hm?
Emberek!
Lépjünk a tettek mezejére!
Alex!
Van jó pár haverod,barátod akik indulnak,indultak a DT-n,beszélj velük.Karsai Tomiék csapatát is meg kellene kérdezni mit szólnának egy kis forradalomhoz?Én is ismerek egy két embert.Mindjárt megcsappanna a rajtrács.Aztán le lehetne ülni BR-el beszélgetni,és ott mi diktálnánk azokat a feltételeket amik nekünk kedvezőek.
Biztos vagyok benne hogy lenne változás.
ha jól emlékszem 1 srác vitt 1 suzuki gsx-r 1000-est így keresztben!
valaki esetleg? bocs az offért!
bár neked nyomtam választ, ez ne akadályozzon senkit abban, hogy válaszoljon

LX
Hát ha tőlem kérded? Márpedig úgy néz ki, hogy igen. Akkor sajnos nem tudok ebben segíteni, mert én tavaly kezdtem a pályázást. Így sajnos a 3 évvel ezelötti árakkal nem vagyok tisztában. A pancsiringen meg 10 évvel ezelött voltam utoljára.
kb 3 éve ez még a program része volt, és nem kellett érte fizetni... LoL... ja, és emlékeim szerint régen a boxért sem kellett... vagy én tévedek?

LX
"Azért az a fizetős edzés kategória megkötés nélkül...
Tíz ezerért húsdaráló.... " Egy kis izgalom sosem árt. Én azt hallottam, hogy akkor tesztelik az új Ikarusokat is. Na az lesz ám a móka.
Rezső oldaláról...


Néhány info a hétvégi versenyről
2009. július 14. @ 05:57

Tekintettel arra, hogy a Hungaroring-i irodánk zárva tart, és mi is néhány nap szabin voltunk, egy kissé nehézkes a kommunikáció. Több E-mail és telefon hívás is arról tanúskodik, hogy sok kérdés maradt a fejekben. Így hát most igyekszünk némi infóval szolgálni.

1. A BRO stábja pénteken délután fog a pályára megérkezni, és amint a versenyiroda helysége számunkra hozzáférhető lesz, azonnal megkezdjük a boxok kiosztását. Mindenkit arra kérünk, akik boxra tartanak igényt, hogy csütörtökön estig egy E-mailban jelezzék azt office@brorganisation.hu címen.
2. A versenyiroda szombaton reggel 7,00 órakor fog nyitni, ettől az időtől fogadjuk a nevezéseket, és ettől az időtől hetet a fizetős edzésre jelentkezni.
3. A fizetős edzés 9,00 – 11,00 között egyfolytában, kategória megkötés nélkül fog zajlani. Az ára bruttó 10.000, Ft.
4. A rendezvény hivatalos magyar bajnoki verseny, így azon csak a licences versenyzők vehetnek részt. Napi licenc igénylésére csak a Yamaha R széria Kupák esetében lesz lehetőség.
5. A versenyeken ez alkalommal is lehetőséget biztosítunk néhány versenyző versenyen kívül való indulására.

Emlékeztetőül a hétvége időterve:

2009. július 18. szombat

Fizető edzés: 09:00 - 11:00
Szabad edzések Időmérő edzések
OB 125 Sport 11:10 - 11:30 OB 125 Sport 14:50 - 15:20
OB SST 600 11:40 - 12:10 OB SST 600 15:30 - 16:00
OB OPEN 12:20 - 12:50 OB OPEN 16:10 - 16:40
Yamaha R6 Kupa 13:40 - 14:00 Yamaha R6 Kupa 16:50 - 17:20
Yamaha R1 Kupa 14:20 - 14:40 Yamaha R1 Kupa 17:30 - 18:00

2009 július 19. vasárnap
Warm-Up
OB SST 600 09:20 - 09:30
OB 125 Sport 09:00 - 09:10
OB SST 600 09:20 - 09:30
OB OPEN 09:40 - 09:50

Időmérő Edzések
Yamaha R6 Kupa 10:00 - 10:30
Yamaha R1 Kupa 10:40 - 11:10
Versenyek
OB 125 Sport 11:30 9 kör
OB SST 600 12:20 11 kör
OB OPEN 14:10 11 kör
Yamaha R6 Kupa 15:00 9 kör
Yamaha R1 Kupa 15:50 9 kör
Csajos Motorozás 16:30 - 18:00

Azért az a fizetős edzés kategória megkötés nélkül...
Tíz ezerért húsdaráló....
ezzel is egyet tudok érteni az ujjam is működik már... és a 2,06,888 öröme is feledtette az esést

LX
A lényeg, hogy neked nem lett bajod.
naja.. nem is tudom hogy Daniék miért nem foglalkoznak ezzel... mellesleg a beszámolókat is pont ezért írom, hogy kedvet kapjanak a többiek is ezekhez a rendezvényekhez... nem kis energia és idő egy ilyet megírni.. (még ha nem is emelem az alkotást írói magaslatokba mert ahhoz azért kevés vagyok...) és hogy végre leessen, nem csak BR és DT van... van Phoenix. van Svéd lelkes szervezése, és ha akarjuk, akkor mi amatőrök is tudunk segíteni magunkon.. csak kellene egy kis összefogás...

LX