csiszolopépör!nekem ugyrázott fékezéskor mint csak h na meg de!csak itt ott volt rajta a betét a tárcsán ezzel ugye megváltoztatva a vastagságot ,és ugye ahol vastgabb volt ott jobban fékezett.ez 200-nál kb szétrázta a fejem.
nem nagyon szoktam én az ilyenekbe belevauzni.. de valahol tényleg igaza van Zemának.. mit szeretnél? Milyen gumihoz kell segítség? mert ugye különböző gumiknál lehetnek különböző értékek.. sajnos tényleg nincs olyan hogy "csoda nyomás".. Próbálkozz értelmes határok között.. mondjuk amit a gyártó megad.. abból már el tudsz indulni.. keress "guglin" gyári értékeket, ajánlásokat.. és végül pedig, ez tényleg pályamotorozás topic, ergo itt ezzel kapcsolatban tudnak az emberek segítséget adni.. valszeg azért reagálnak így sokan (mellesleg) mert ezerszer lerágtuk már a témát, és tele van vele a kollégák kukaca..
beírtam a Yamaha R6 topicba is nyugodjatok meg :) Egyébként azért merészeltem ide írni, mert tapasztaltabb véleményre voltam kíváncsi, nem pedig McDonald's parkolós vagy "gépkönyv" szerinti értékekre.
Talán azért megy az oltogatás mert nem tudtok ezzel kapcs használható tanácsot adni?
olyanok vagytok! miért nem lehet válaszolni rendesen,és el van flejtve a dolog! Zema múltkor megmondta vhol,m,ár nem emlékszem,hogy utcán elöl 3.6,hátul 3.4,ha jól emlékszem,de pályán mindig többet rak bele...
Én sem értem miért válaszolsz neki így!Miért kell mindig kötekedni,ha nem is témába vág? Azért merészelte megkérdezni mert nem 18al, hanem 20al akar befordulni keresztbe a 20.000km garis, megfelelő nyomással gumival a penny parkolóba és a mcdonalds gyülekezőhöz.
Ez igaz. De a nagyok se fékeznek rövidebbet,csak intezívebben és keményebbet.
Nekem óra szerint 230 az egyenes végén, és sokszor a bódétól fékezve is sok volt, nagyon lelassultam a kanyar előtt. (kellene egy nagyobb fogaskerék hátra,nem használok 6-at)
Te mivel vakartad le a cuccot a tárcsáról? Ezek után vhogy nem tudok bízni benne. Elég kellemetlen volt kb lassulás nélkül belepuszilni a szivacsba...
Megnyugodhatsz, benne vagy bőven a létszámban! Aki felkerül a listára (nem csak a 60on felüli várólistára), annak 18 óráig garantált a helye, ha késik, de mondjuk jelzi időben (mondjuk délután 4ig), akkor természetesen tovább is fenntartjuk a helyét.
LX
LX (maximális jóindulattal.. )
fújd hidegen 5.0-ra az elsőt, a hátsót meg 4.5-re.
Milyen futóműbeállításnál, milyen motorozási stílushoz, milyen súlyod van, milyen gumiról beszélsz...blablabla...okoska.
Olyan h ideális utcai, mindenki számára, minden típusú gumira jó guminyomás nincs.
Talán azért megy az oltogatás mert nem tudtok ezzel kapcs használható tanácsot adni?
Megmondta szbalint, h "baromira befolyásolja a motor kezelhetőségét", ha esetleg nem tudtad volna!
Nekem óra szerint 230 az egyenes végén, és sokszor a bódétól fékezve is sok volt, nagyon lelassultam a kanyar előtt. (kellene egy nagyobb fogaskerék hátra,nem használok 6-at)
Te mivel vakartad le a cuccot a tárcsáról? Ezek után vhogy nem tudok bízni benne. Elég kellemetlen volt kb lassulás nélkül belepuszilni a szivacsba...