üdvözlöm magam a kavicságylátogatok sorában!
senkit nem érdekel de azé leírom,h mi történt!elestem!(v leírjam bővebben?)
na cóval a sikán előtti egyenesben 3-ban gyorsítva elemelte ipenhogy az elejit,oszt ugy csapkodott utánna h nem tudtam nagyot fékezni az a kurva sikán meg közelebb volt mint máskor ugyhogy gyakorlatilag fékezés nélkül belerongyoltam a dunakavicsba!ottan meg mán az én brutális hatalmas emberfeletti erőm is kevésnek bizonyult h megfogjam,ugyhogy inkább bemutattam az igen unatkozó pályabíronak egy triplaszaltot!a lelkes bíro kisem mászott a kenelből mire én már ujbol a gázt huztam! a másik meg nekem integetett zöldel h minden rendben lehet menni! ja...gondoltam magamban,rendbe mi!?5 kg kavicsot kiloptam az idom aljába csempészve ezek meg nem szurták ki! ma reggel meg fáj a derekam ,mer ugyi csak megszaggatott a fika!gépsárkányon meg nem látni az esés nyomait! nagy időt nem mentem,áhh mindegy...majd péntekre pihenek.
Predator és Crazy Segítettek? ŐK seggfej LFP-sek nem...? (Millerrrr megaszonta nem...) Biztos napszúrást kaptak...vagy nem is sütött?
...
Örülök hogy így megúsztad, vald be, hogy csak a gerincvédőt akartad letesztelni, te kis hamis!
Bizony járt más is így.
Megkérném azt a yamaha tulajt aki kiütötte a fekete suzukis barátomat az 1-es kanyar után, hogy a 06-70-9333013-as telefonszámon vegye fel vele a kapcsolatot.
Köszi.
cscs részvétem a moci miatt kár érte de legalább nem lett neked se komoly bajod meg a moci is aránylag olcsón javítható ha nem törekszel a gyári állapotra. annyit kérdeznék hogy volt fent vmi dekli védő vagy semmi extra védelem.
A változatosság kedvéért ezt a pályaidényt is buktával nyitottam. Kivételesen nem a Tibi-féle szánalmas volt hanem egy sima lowside.
Na de sorjában. Reggel fél kilenckor indultam itthonról szemerkélő esőben. Kiértem 9-re ott is marha szar idő fogadott. Szép lassan befutottak a többiek is. Olyan dél körül elkezdett derülni az ég. Elvileg úgy volt, hogy egybe megy mindenki aztán még se úgy lett. Első menet 2 mért kört hozott mert rögtön eldobta valaki a vasat. Abban 2:19 volt a jobbik. Utána rögtön visszaengedtek minket. Mentem 8 kört és futottam egy 2:13-at. Különösebben nem erőltettem semmit. Rácsodálkoztam, hogy milyen erős a motorom.
A lábaim eléggé kikészültek ezért lejöttem.
Az utolsó menetem előtt elhatároztam, hogy kicsit jobban megnyomom a dolgokat. Bemelegítő kör. Minden rendeben. Első kör 2-es kanyar érzem, hogy megcsúszik a moci eleje. Vagy én fogtam meg vagy magától tapadt meg tök mindegy. Továbbmentem. Sikán utáni balosba bevágtam a mocit majd már éreztem, hogy valami nem lesz jó ,de ahogy ez átfutott az agyamon már el is ment a moci eleje. A bal vállammal átcsúsztam a rázókövön. Motor be a kavicságyba. Ott még átfordult a másik oldalára. Ami annyiból jó volt, hogy nem folyt belőle ki az olaj a deklin lévő lyukon át. A pályabíróval ketten nem tudtuk a mocit kicibálni a kavicsból ezért sajnos le kellett fújni a menetet. 3 ember kellett hozzá. Amúgy külsőleg alig van baja a gépnek. Karcos lett, bal dekli kilyukadt, váltókar vége letörött. Így sajnos nem tudtam lábon hazamenni vele. Így a Janiék vitték haza. Itt is köszönöm nekik. Ill. Predatornak, Crazynek, és az ismeretlen ProRide-os emberkének aki adott spaniffert.
Van ez így.
senkit nem érdekel de azé leírom,h mi történt!elestem!(v leírjam bővebben?)
na cóval a sikán előtti egyenesben 3-ban gyorsítva elemelte ipenhogy az elejit,oszt ugy csapkodott utánna h nem tudtam nagyot fékezni az a kurva sikán meg közelebb volt mint máskor ugyhogy gyakorlatilag fékezés nélkül belerongyoltam a dunakavicsba!ottan meg mán az én brutális hatalmas emberfeletti erőm is kevésnek bizonyult h megfogjam,ugyhogy inkább bemutattam az igen unatkozó pályabíronak egy triplaszaltot!a lelkes bíro kisem mászott a kenelből mire én már ujbol a gázt huztam! a másik meg nekem integetett zöldel h minden rendben lehet menni! ja...gondoltam magamban,rendbe mi!?5 kg kavicsot kiloptam az idom aljába csempészve ezek meg nem szurták ki! ma reggel meg fáj a derekam ,mer ugyi csak megszaggatott a fika!gépsárkányon meg nem látni az esés nyomait! nagy időt nem mentem,áhh mindegy...majd péntekre pihenek.
...
Örülök hogy így megúsztad, vald be, hogy csak a gerincvédőt akartad letesztelni, te kis hamis!
Megkérném azt a yamaha tulajt aki kiütötte a fekete suzukis barátomat az 1-es kanyar után, hogy a 06-70-9333013-as telefonszámon vegye fel vele a kapcsolatot.
Köszi.
LX
Na de sorjában. Reggel fél kilenckor indultam itthonról szemerkélő esőben. Kiértem 9-re ott is marha szar idő fogadott. Szép lassan befutottak a többiek is. Olyan dél körül elkezdett derülni az ég. Elvileg úgy volt, hogy egybe megy mindenki aztán még se úgy lett. Első menet 2 mért kört hozott mert rögtön eldobta valaki a vasat. Abban 2:19 volt a jobbik. Utána rögtön visszaengedtek minket. Mentem 8 kört és futottam egy 2:13-at. Különösebben nem erőltettem semmit. Rácsodálkoztam, hogy milyen erős a motorom.
A lábaim eléggé kikészültek ezért lejöttem.
Az utolsó menetem előtt elhatároztam, hogy kicsit jobban megnyomom a dolgokat. Bemelegítő kör. Minden rendeben. Első kör 2-es kanyar érzem, hogy megcsúszik a moci eleje. Vagy én fogtam meg vagy magától tapadt meg tök mindegy. Továbbmentem. Sikán utáni balosba bevágtam a mocit majd már éreztem, hogy valami nem lesz jó ,de ahogy ez átfutott az agyamon már el is ment a moci eleje. A bal vállammal átcsúsztam a rázókövön. Motor be a kavicságyba. Ott még átfordult a másik oldalára. Ami annyiból jó volt, hogy nem folyt belőle ki az olaj a deklin lévő lyukon át. A pályabíróval ketten nem tudtuk a mocit kicibálni a kavicsból ezért sajnos le kellett fújni a menetet. 3 ember kellett hozzá. Amúgy külsőleg alig van baja a gépnek. Karcos lett, bal dekli kilyukadt, váltókar vége letörött. Így sajnos nem tudtam lábon hazamenni vele. Így a Janiék vitték haza. Itt is köszönöm nekik. Ill. Predatornak, Crazynek, és az ismeretlen ProRide-os emberkének aki adott spaniffert.
én és még pár haverom megyünk