jajj de nagyon összefoglalt összefoglaló és most nyalunk neked Zema.vagy az nem ebben a topikban volt?m nd1 is .Nekem az Xrac 45 ezer volt.ugyanez gixerbe 23....
Úgy látom, hogy neked 525 a gyári méret, ahhoz lehet kapsz hátra is nagyobb lánckereket. (nekem az 532-höz nem volt, ezért kellett cserélni) érezhető a különbség ha hátul +2.
Szerintem előre nézd meg a -1 variációt és a tapasztalat függvényében vegyél hátra nagyobbat.
Te mennyé vissza az LFP-be, mer odavaló vagyol....megmondta a MillerRRRRRRR tanárbácsi (kereskedelmi továbbképzést vállal)! Vétetem helyesírási hibát...?
Van 1 szett gumimelegítőm, de az egyik nem fűt... vki szerelt már ilyet? Az elektronika OK, kap áramot, szabályoz stb. De nem fűt a cucc.... Akinek van tapasztalata javításban segítsen, please!
No még jó, hogy jöttem. Szerintem a következőt kellene tenned. Először is. A Te motorod gyári fogaskerekei 15/42 foggal rendelkeznek. Na most egy 15 fogas első lánckereket én már nem cserélnék kisebbre mert megtörik a lánc. Viszont a JT árul hátulra a 42-es helyett 47-ig.
Ezt a versenycuccot meg kár erőltetni. Tételezzük fel nyersz 1Le az alu lánckeréken. Szerinted sokra mész vele? http://www.jtsprockets.com/52....
Ezt a kisebb lánc dolgot sem értem. Ha hátulra nagyobb lánckereket raksz akkor legrosszabb esetben 2 szemmel hosszabb láncot kell rendelned. A javaslatom. Nézd meg mennyi hely van a hátsókeréknél. Mennyivel lehet közelebb hozni a hátsó kereket az elsőhöz. Ott ahol a láncfeszességet állítod. Ha bőven van hely akkor nyugodtan rendelj egy 110 szemes 525-ös láncot a pinkmotorsból vagy ahonnan akarsz, meg egy 15/45-ös áttételű JT lánckereket. +3 fog hátra olyan 7%-al veszi rövidebbre az áttételt. Az pont jó.
Ha már így is kevés a hely akkor 112 szemes láncot rendelj. De lehet full hülyeségeket beszélek.
....ha jól értem azt mondod,hogy hátul ne változtasak,csak
elöl legyen 1-el kisebb és akkor merdhat a gyári láncméret?
szerinted gyári vagy versenycuc,te melyiket használod?
ez a ferodó páronként vagy a 4eggyütt 15000?
köszönöm a válaszokat!
Köszi a gyors választ!
A láncnál tudtam,hogy a did a jó,de a fogaskerék
számomra relytélyes,hol lehet ilyen versenycucokat kapni,
és mennyivel drágább és mennyivel jobb mint gyári?
A fékbetétel nagyjából képben vagyok gyári v.-ferodo,bár ezt
nem tudom hol lehet kapni és mi az ára?a gyári páronként:
kb:11500x2+munkadíj=25000.
még1szer köszönöm a válaszokat!
szeva!4
én most tettem fel előre egyel kisebb fogaskerket, jobban megy tőle a paripa! viszont láncot nekem is kell cserélni pedig csak 18 ezer van benne fékbetét cseréért meg ki ne adj annyi pénzt!
A láncot el is felejtettem. Szerintem a legolcsóbb ha előre egyel kissebbet veszel. Ha hátul növeled, akkor lehet, hogy 520-as láncot kell venned (gondolom ez nem a gyári méret), ami gyorsabban elhasználódik. (Nálam - R6 - az volt a helyzet, hogy hátu növeltem a fogak számát +2 de az 532-es lánchoz ilyen lánckereket nem lehetett venni, így cseréltem 520-asra a láncot is)
Szerintem kifejezetten pályára való betétet nem érdemes venned. Az utcán hidegen gond is lehet vele, illetve melegen a plusz teljesítményét nem tudod kihasználni a futómű miatt.
Én Ferodo ST-t használok, ami köztes utcai/pálya betét és nagyon elégedett vagyok vele.
Ha jól értem és a fékbetét csere 25 pénz az elég sok. Szerintem a Ferodo pár max 15 pénz és otthon kicseréled.
Nálad lehet venni q8at ugye? érdekelne
Hagyd a csába a hornetet,és vegyél egy pályára való motort.
http://bolthely.hu/generalspee...
Az egyes típusok között elég durva az árdifi...
Úgy látom, hogy neked 525 a gyári méret, ahhoz lehet kapsz hátra is nagyobb lánckereket. (nekem az 532-höz nem volt, ezért kellett cserélni) érezhető a különbség ha hátul +2.
Szerintem előre nézd meg a -1 variációt és a tapasztalat függvényében vegyél hátra nagyobbat.
Ezt a versenycuccot meg kár erőltetni. Tételezzük fel nyersz 1Le az alu lánckeréken. Szerinted sokra mész vele?
http://www.jtsprockets.com/52....
Ezt a kisebb lánc dolgot sem értem. Ha hátulra nagyobb lánckereket raksz akkor legrosszabb esetben 2 szemmel hosszabb láncot kell rendelned. A javaslatom. Nézd meg mennyi hely van a hátsókeréknél. Mennyivel lehet közelebb hozni a hátsó kereket az elsőhöz. Ott ahol a láncfeszességet állítod. Ha bőven van hely akkor nyugodtan rendelj egy 110 szemes 525-ös láncot a pinkmotorsból vagy ahonnan akarsz, meg egy 15/45-ös áttételű JT lánckereket. +3 fog hátra olyan 7%-al veszi rövidebbre az áttételt. Az pont jó.
Ha már így is kevés a hely akkor 112 szemes láncot rendelj. De lehet full hülyeségeket beszélek.
elöl legyen 1-el kisebb és akkor merdhat a gyári láncméret?
szerinted gyári vagy versenycuc,te melyiket használod?
ez a ferodó páronként vagy a 4eggyütt 15000?
köszönöm a válaszokat!
A fékbetétet meg a trix-m - nél (www.arata.hu)
Mondjuk ezeket elég sok helyen be lehet szerezni
A láncnál tudtam,hogy a did a jó,de a fogaskerék
számomra relytélyes,hol lehet ilyen versenycucokat kapni,
és mennyivel drágább és mennyivel jobb mint gyári?
A fékbetétel nagyjából képben vagyok gyári v.-ferodo,bár ezt
nem tudom hol lehet kapni és mi az ára?a gyári páronként:
kb:11500x2+munkadíj=25000.
még1szer köszönöm a válaszokat!
én most tettem fel előre egyel kisebb fogaskerket, jobban megy tőle a paripa! viszont láncot nekem is kell cserélni pedig csak 18 ezer van benne fékbetét cseréért meg ki ne adj annyi pénzt!
melyik a legolcsóbb?
én szerintem tudok neked segíteni gyári cuccban ha érdekel a dolog és még olcsobban is meg oldjuk!
Szerintem kifejezetten pályára való betétet nem érdemes venned. Az utcán hidegen gond is lehet vele, illetve melegen a plusz teljesítményét nem tudod kihasználni a futómű miatt.
Én Ferodo ST-t használok, ami köztes utcai/pálya betét és nagyon elégedett vagyok vele.
Ha jól értem és a fékbetét csere 25 pénz az elég sok. Szerintem a Ferodo pár max 15 pénz és otthon kicseréled.