Azért azt tegyük hozzá hogy nem a külső hőmérséklet a mérvadó hanem az aszfalté, lehet 13 fok a levegő úgy hogy az aszfalt is akörül van, meg lehet hogy az aszfalt csak 4-5 fokos..Szóval csak óvatosan..
okos kérdés!?(mindig akadnak okoskodók)na persze lehet azt tudni h mire gondolsz!(csak nehéz levetni a hujeséget)kb 13 fokban már lehet jokat menni!ha teheted tegyél fel puhább keverékű gumit mert az jobb lesz hüvösben,én 13 fokban mentem 2.06-ot,de már alig láttuk az baszfaltot! olyan sötét volt!nyugodtan gyere nem bántalak mortéz eszt!
Akkor fasza
Csak azért kérdeztem mert megyek majd fel esti motorozásra és elég messze lakom. Aztán ha nem jók a viszonyok potyára nem megyek, meg ha azt mondjátok hogy még hideg és nem érdemes...
De így oké akkor emiatt nem aggódom
Tavaly októberben 13 fokban tapadt rendesen 2:11-ig, de úgy gondolom 2:00 alatt is jó lett volna, nem a gumi miatt volt ez a köridő
1,8 volt hátul (hidegen), ami nem volt szerencsés, mert ledaráltam az egészet Előtte két versenyt mentem a gumival 1,9 nyomáson meleg időben és nagyon jól viselte.
Hozzá tartozik a történethez, hogy az októberi versenyen nagyon parasztba nyomtam, fájt mindenem le is akartam jönni verseny közben. Viszont a szezon legjobb köreit futottam (3 PB a verseny alatt) úgy, hogy teljesen merev volt a gázkezelés és a gumi meg sem nyikkant. Csúnyán megszaggattam, de ez az én bénaságom volt.
Ma pattintottam fel a szivacsot.autókhoz használatos szélvédőragasztóval rögzítettem /mert az volt /,patentul megfogta.basszus ez a 2 centis is iszonyat furcsa és kemény volt elsőre ,de aztán 2belerázódtam".kösz a szivacsot Ogre-narancs
Félreértések elkerülése véget írom, hogy nem kívánok konkurenciát teremteni ülésszivacs ügyben a motoros kiegészítőket forgalmazó üzleteknek. Mindenki a neki leginkább megfelelőt vegye meg.
Velem teljesen korrekt és segítőkész volt MilleRR és Dannyboy, mikor akciósan vettem csizmámat az üzletükben.
Csak azért kérdeztem mert megyek majd fel esti motorozásra és elég messze lakom. Aztán ha nem jók a viszonyok potyára nem megyek, meg ha azt mondjátok hogy még hideg és nem érdemes...
De így oké akkor emiatt nem aggódom
1,8 volt hátul (hidegen), ami nem volt szerencsés, mert ledaráltam az egészet Előtte két versenyt mentem a gumival 1,9 nyomáson meleg időben és nagyon jól viselte.
Hozzá tartozik a történethez, hogy az októberi versenyen nagyon parasztba nyomtam, fájt mindenem le is akartam jönni verseny közben. Viszont a szezon legjobb köreit futottam (3 PB a verseny alatt) úgy, hogy teljesen merev volt a gázkezelés és a gumi meg sem nyikkant. Csúnyán megszaggattam, de ez az én bénaságom volt.
Milyen gumi, milyen tempóval, milyen nyomással, milyen aszfalton...?
Hány fok kell ahhoz hogy tapadjon már rendesen a gumi.
Velem teljesen korrekt és segítőkész volt MilleRR és Dannyboy, mikor akciósan vettem csizmámat az üzletükben.