Hello Lx Zx.
leginkábba kategóriákra bontás érdekelne ,de már látom hogy épp ez a téma és még alakulóban van.itt is van lassú és gyors csoport ha igen akkor csak edzésen és időmérőn vagy versenyen is?azért kérdezek még ennyire butaságokat mert konkrétan fogalmam sincs-
abban biztos vagy hogy nem kell I licensz hozzá? Aztán nehogy az legyen hogy indul rajta valaki, a magyar szövetség meg pofán veri... nem tudom valós rizikó-e, de mintha már hallottam volna vmi hasonló botrányról, talán az egyik GSX-R sorozatban..
Az elso ar az engedmenyes ( febr.15 eig be kell fizetni 750 eurot, a tobbit futamonkent), a masodik a normal ar.
Az beiratkozasi osszegben van 3 nap edzes( minimum 14 x 30 perc) ,verseny, transzponder, biztositas.
Nyeremenyek: minden ssp es sbk pont 10 euro. A nyeresseget csak azok kapjak akik az elso versenyig beiratkoznak (fizetnek).
Lessz B es C kategoria is,versenyekkel, koridok szerint.
+
Endurrence :
-2-4 oras versenyek
-egy csapatban 3 pilota maximum
-12-14 edzes x 30 perc
- ar: 2 080 euro/csapat/ 7 verseny . Febr. 15 ig 800 eurot kell befizetni csapatokkent.
Szia Moshe!
Irtam sms-t. Azsiaban barangolok es nincs mindig bekapcsolva a telom.Beszeltem Atival kuldtem a szamat hivjad fel.
Ezek szerint megvan a paripa.Gratulalok
eladom a GSXR250esem, kiváló kezdő motornak, a Hringen is megállta a helyét, csak nagyobb motort veszek, azért adom el. Ha valakit érdekel, szóljon.
köszi :)
akkor ilyet se veszek, ha ennyire gagyi,
nem azért akartam digitálisat ,meg olyat ami századot is mutat, mert olyan gyors lennék bármelyik pályán is hanem csak azért mert kicsi és kis helyen elfér, egyszoval becsomagolom bedobom az üllés alá és kész, a mechanikussal ezt nem tudom megcsinálni
leginkábba kategóriákra bontás érdekelne ,de már látom hogy épp ez a téma és még alakulóban van.itt is van lassú és gyors csoport ha igen akkor csak edzésen és időmérőn vagy versenyen is?azért kérdezek még ennyire butaságokat mert konkrétan fogalmam sincs-