Lesz! Célegyenesben van mondhatni. ( Tennék fel fotót, de a nővéremnél van Németországban a fényképezőgép. )
Meg a tiéden még mindenképpen frissíteni kéne a szoftvert tavasz előtt, de gondoltam az után, hogyha az AIM jeladóval bevált szoftver is megvan már.
2500ért lehet, hogy összeszedték volna a számlát valahonnét, de nem akartam cseszekedni, mert az autósoknak nem nagyon van más pálya( Hringen ritkán lehet menni, Kakucs kicsi, Pring messze van nekik ), így ők kénytelenek Eringet használni, és próbálnak minél nagyobb békében lespanolni az ottani szervezőkkel, meg Katyerinával...
Pl. elviszik pár kört az anyósülésen a zászlós faszit, aki felengedi a boxkijáratnál őket, és akkor javulnak a lehetőségeik.
(Ezt motorral nehezebb kivitelezni )
Szal nem akartam a kiépülőben lévő függőkapcsolati rendszerüket romba dönteni egy ilyen eksönnel.
Jó mind a kettő bár még csak 002-őt próbáltam. Jó vastag hús van rajta és tapad a vászonig. Nem nagyon csúszkált alattam de persze én lassú is vagyok. Ha nem mész 1:55-öt akkor kár a 003-at erőltetni. Szerintem.
Sziasztok! Érdekelne a véleményetek a bridgestone bt 002-es és 003-as gumiról. Hogyan viselkednek pályán? Jó a a 2-est veszem vagy érdemes többet fizetni a 3-asért?
Indult egy új oldal, ami csak a pályamotorozással foglalkozik.
A cél egy szakmai fórum létrehozása, ahol érdemi információk cserélnek gazdák.
Regeljetek és írjatok minél többen! palyamotorozas.com
Ma Euroringen voltam kint pár autós kollégával, és teszteltünk AIM jeladóval. A teszt viszonylag jól sikerült, kétszer hagyta ki a jelet a nap folyamán.
Egyéb:
Viszont az Euroring fizess és kussolj üzletpolitikáját én is megtapasztalhattam: Beültem az anyósülésre hogy lássam a köridőmérőt (először) működés közben... Azonban ehhez az utasnak(nekem) regisztrálni kell az adminisztráción. ( gondoltam valami felelősségnyilatkozat ha kinyúlnék. ) Csak mindez 3000Ft-ért
(Korábban ez nem volt, mai újítás a dolog )
Továbbá kértem volna számlát (mert ha köridőmérőkkel foglalkozok, akkor miért ne írhatnám le költségként a "pályadíjat", avagy nevezzük inkább vidámpark-jegynek), ám szemrebbenés nélkül közölték, hogy most nincs itt hozzá semmi, és nem szeretnének számlát adni. Bátor...
Külön köszönetet szeretnék mondani Szöcskének, a mi(pro-ride) fotósunk, videosunk, barátunknak aki mindig szivesen kisért el minket. Megcsinálta ezeket a profi videokat, fotókat hála neki majd a gyerekeinknek, unokáinknak is meg tudjuk mutatni hogy valamikor ezt is csináltuk!
Kösszi,szinte minden nap nézem a képtárat is meg a wilsont is.Egyébbként megvennék egy cd.-re való képet,ha össze tudsz szedni.Nagyon királyak a képeid!
leteszteltem előző 7 csütörtökön
a segg részén lehetett volna kicsit vastagabb mert nyomta a seggem az aprilia ülése
de amúgy nagyon klafa, jó választás volt!
szivesen, nemsokára rakom fel őket ide a sportmotorra is, a képtáramban már fennt vannak jobb minőségben csak konvertál, jah és ott az egész szombati nap fennt van
Lesz! Célegyenesben van mondhatni. ( Tennék fel fotót, de a nővéremnél van Németországban a fényképezőgép. )
Meg a tiéden még mindenképpen frissíteni kéne a szoftvert tavasz előtt, de gondoltam az után, hogyha az AIM jeladóval bevált szoftver is megvan már.
Üdv.: Géza