Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bővebb info:
www.ventedbrakes.hu
mi ez a szerkezet és hogyan működik és mennyibe kerül és ilyet kérek karácsonyra
A fékhűtő hatékony!
4 motoron volt fent tegnap:
2 db GSXR1000 (mindkettő pilóta ruhában kb 100 kg)
1 db ZX10R
1 db R6R
és a saját ZX6R
Végig állandó maradt a nyomáspont és adagolhatóbb a fék. A beeső fékkar a múlté.
hát én már nem is tudom.de az most fincsi lesz hogy felrakom a vidit ami agyig van 2.20-as körökkel az adatlapon meg ott virít a 07. .kéne valami fékolaj ami 500 fokon forr csak.a szünetben lehül és a gumimelegítő körben patentul fog,de mihelyst elkezdem adagolni neki a powert,jön a dupla féktáv markolatig szorított fékkarral.nem egy leányálom.mindegy azért felrakom...a 4.menetben azért csak besikerült egy rázókövezés a mansellban telin!beszartam,nem kicsit
te az gigszeres a celegyenes raforditoba bukot mert azt en tudom ki de majd kiderul lasuk avidit
na milyen volt afék javult?egyébként eszembe jutott hogy mit lehetne kipróbálni!brainnek van fékhütő,lehet az segítene!
na jo reggelit pályázók....csináltam én is vidit a délutáni gyors 3.menetről majdeste felpattintom.
Az biztos, hogy nem én voltam.....ott voltunk déltől, de erről lemaradtam, nemtudom ki volt, de őszintén remélem, hogy nem lett semmi baja!
ez saját!én voltam ügyi! 3-szor mentem sárgazászlóért!megvadultam!
Az egyik lány jól van, kicsúszott a hegyről le éles jobbosban (célegyenes előtti), tudta folytatni a napot, Ő is és a moci is jól megúszta. De ki volt a másik?
Délután nem volt senki fotózni?
Szerintem nincs itt a fórumon, csak a ringen!
Canon 1D Mk III
Ki ez a gixeres? Fórumon van?
TomcatR1 még mindig nem tanult meg kiülni
lehet,hogy én voltam,1szer kiegyenesítettem a sikánt...
van ari videom kanyaregyenesítésről!holnap felteszem! (imádom a GSXR 1000-t)
Hogy vannak az elesettek? Úgy hallottam 2 lány is elesett. Remélem nem innen volt valaki. Tudtok valamit?.
Na megjöttem a Hungaroringről. Teljesen jó volt ez a mai nap. Az első menetben(licences csoport) egy elvakult ötlettől hajtva leeresztettem az első gumit 1,9-re. Hát nem kellett volna. Vagy 3 körön keresztül alig bírtam menni.
Aztán felmelegedett annyira, hogy lehessen haladni. Itt még nem mértük az időt ami nem is baj. Persze első utam a kútra vezetett némi hegyi levegőért.
Második menetben már beüzemeltük a kölcsön köridőmérőt (Amit innen is köszönök Andriskának) és jöttek is a 2:10-11 körüli idők. Volt egy halvány 09 is. Sajnos itt későn mentünk ki és nagyon hamar utolértek a gyorsak emiatt nem igen lehetett menni mert folyton előzgettek.
A 3-ik menet igazán jó volt. Volt három 09-es kör és a többi is jó volt de sajnos elesett egy versenyző és 5 perccel előbb leintették.
Uccsó menetben megegyeztünk a Janival meg a Svéddel, hogy megvárják amíg bemelegszik a gumim. Na ez olyan jól sikerült, hogy 2 kör után lemaradtak mert nekik nem jött ki jól az előzés. Itt nem volt 09 viszont az összes mért köröm 10-es volt. Aztán az 5-ik körben már éreztem, hogy fárad a bal karom. De mielőtt belassulhattam volna jött a baj.
A sikánból kijőve beintetek a kék zászlóval és hallottam is, hogy jön az emberke. Kicsit bővebbre is eresztettem a féktávot és nem is volt gond. De aztán a kanyarban annyira belassult mivel nagyon szűken vette, hogy majdnem belementem hátulról. Kénytelen voltam rendesen belenyúlni a fékbe. A motor fel is állt félig ami ugye 120-es kanyarban nem vicces. Lógtam le amennyire bírtam és csökkentettem a fékerőt de így is egyre közelebb került a kavicságy. Egy villanásnyi ideig már láttam magam berongyolni és erős késztetést éreztem, hogy felállítsam a motort és nekiálljak crossozni de aztán erőt vettem magamon és rántottam egy jó nagyot rajta. Végül is végiggurultam a rázókövön olyan 60-as tempóval. Na innen rögtön raktam 5-be és irány a box-utca. Hátranéztem, hogy hol van a Gábor de csak a lejtős egyenesben értek utol.
Amennyire tudom a Bérczi Jani ment egy 08-at, Dávid meg 02-őt.
Összességében marha jó volt és köszönöm mindenkinek a segítséget.
jaaaaj...de király volt ma!de-t mentünk,kevesen voltak jó pálya jó idö!mmmmm.....de fini volt!
sziasztok!
délelőtt,szinte nem is volt esés,sőt tulmultus sem volt simán lehetet motorozni,csak
a sportiskolásokra kellett figyelni,de ők is kiszámíthatóan közlekedtek!
egyébként meg jegy is volt,én 10után értem ki és azt kérdezték melyik csoporba
akarok...
milyen fényképelőt használsz?
Délután dolgoztak többet a dögszállítósok is. pedig azt gondolná az ember, hogy délelőtt a hidegben lessz a sok tanyázás, erre nem.
TomcatR1:
mi csak egyet láttunk (délelőtti gyors talán) a célrarában, egy Suzuki és pilótája nyomott egy seggest, de ő egyedül hozta össze futam végén saját lábán gurult be a boxba, nem lett komoly baja