A fékhűtő hatékony!
4 motoron volt fent tegnap:
2 db GSXR1000 (mindkettő pilóta ruhában kb 100 kg)
1 db ZX10R
1 db R6R
és a saját ZX6R
Végig állandó maradt a nyomáspont és adagolhatóbb a fék. A beeső fékkar a múlté.
hát én már nem is tudom.de az most fincsi lesz hogy felrakom a vidit ami agyig van 2.20-as körökkel az adatlapon meg ott virít a 07. .kéne valami fékolaj ami 500 fokon forr csak.a szünetben lehül és a gumimelegítő körben patentul fog,de mihelyst elkezdem adagolni neki a powert,jön a dupla féktáv markolatig szorított fékkarral.nem egy leányálom.mindegy azért felrakom...a 4.menetben azért csak besikerült egy rázókövezés a mansellban telin!beszartam,nem kicsit
Az egyik lány jól van, kicsúszott a hegyről le éles jobbosban (célegyenes előtti), tudta folytatni a napot, Ő is és a moci is jól megúszta. De ki volt a másik?
Na megjöttem a Hungaroringről. Teljesen jó volt ez a mai nap. Az első menetben(licences csoport) egy elvakult ötlettől hajtva leeresztettem az első gumit 1,9-re. Hát nem kellett volna. Vagy 3 körön keresztül alig bírtam menni.
Aztán felmelegedett annyira, hogy lehessen haladni. Itt még nem mértük az időt ami nem is baj. Persze első utam a kútra vezetett némi hegyi levegőért.
Második menetben már beüzemeltük a kölcsön köridőmérőt (Amit innen is köszönök Andriskának) és jöttek is a 2:10-11 körüli idők. Volt egy halvány 09 is. Sajnos itt későn mentünk ki és nagyon hamar utolértek a gyorsak emiatt nem igen lehetett menni mert folyton előzgettek.
A 3-ik menet igazán jó volt. Volt három 09-es kör és a többi is jó volt de sajnos elesett egy versenyző és 5 perccel előbb leintették.
Uccsó menetben megegyeztünk a Janival meg a Svéddel, hogy megvárják amíg bemelegszik a gumim. Na ez olyan jól sikerült, hogy 2 kör után lemaradtak mert nekik nem jött ki jól az előzés. Itt nem volt 09 viszont az összes mért köröm 10-es volt. Aztán az 5-ik körben már éreztem, hogy fárad a bal karom. De mielőtt belassulhattam volna jött a baj.
A sikánból kijőve beintetek a kék zászlóval és hallottam is, hogy jön az emberke. Kicsit bővebbre is eresztettem a féktávot és nem is volt gond. De aztán a kanyarban annyira belassult mivel nagyon szűken vette, hogy majdnem belementem hátulról. Kénytelen voltam rendesen belenyúlni a fékbe. A motor fel is állt félig ami ugye 120-es kanyarban nem vicces. Lógtam le amennyire bírtam és csökkentettem a fékerőt de így is egyre közelebb került a kavicságy. Egy villanásnyi ideig már láttam magam berongyolni és erős késztetést éreztem, hogy felállítsam a motort és nekiálljak crossozni de aztán erőt vettem magamon és rántottam egy jó nagyot rajta. Végül is végiggurultam a rázókövön olyan 60-as tempóval. Na innen rögtön raktam 5-be és irány a box-utca. Hátranéztem, hogy hol van a Gábor de csak a lejtős egyenesben értek utol.
Amennyire tudom a Bérczi Jani ment egy 08-at, Dávid meg 02-őt.
Összességében marha jó volt és köszönöm mindenkinek a segítséget.
sziasztok!
délelőtt,szinte nem is volt esés,sőt tulmultus sem volt simán lehetet motorozni,csak
a sportiskolásokra kellett figyelni,de ők is kiszámíthatóan közlekedtek!
egyébként meg jegy is volt,én 10után értem ki és azt kérdezték melyik csoporba
akarok...
mi csak egyet láttunk (délelőtti gyors talán) a célrarában, egy Suzuki és pilótája nyomott egy seggest, de ő egyedül hozta össze futam végén saját lábán gurult be a boxba, nem lett komoly baja
www.ventedbrakes.hu