Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

R Seria Kupa 600-as ponttáblája:
Gratula nekik is! Jó látni, hogy milyen jó szereplések születnek "amatőrjeinknél"!
énis gratulálok! És gratulálok a FRITS - BARTA párosnak is, akik magyar open-ben 3. helyezést értek el, annak ellenére hogy a tankolást kétszer is kicsit elbénáztuk! Kitartóan és jól mentek!

LX
Az enyémen pascalplastos(szlovák)idom van reped mindenhol,rezeg mint az állat stb....
Szerintem ha jót akarsz Dúzs Peti féle idomot vegyél,ebben az évben láttam már pár idomot és az övé a legszebb ,legstrapább!(polidom)
Hát úgy hogy tartósan rohadt gyorsak voltatok! Őszinte elismerésem!
Lehet hogy Moshe súlya alatt másképp viselkedik picit a gumi!
Nekem korrekt cuccot küldtek! Segítőkész a Bandi bármi kell is!
Idomot Dúzs Péternél érdemes....
Nagyon szép eredmény! Gratulálok nektek!
inkább pont!
ponz ott ahol mutatod!
Gratula!
Sziasztok!

Valaki ismeri őket: http://www.spcomposite.com/
Idomot hol érdemes még nézni?
Köszönjük szépen.

Itt szeretném megköszönni az önzetlen segítséget a kis csapatunknak, akik munkája a boxkiállásoknál (is) elengedhetetlen volt. Precíz, fegyelmezett munkájuk hozzájárult az eredményhez.
KÖSZÖNJÜK SZÉPEN!

kuruczferi
Gratulálok a szép eredményhez
Sziasztok,

Kisebb hétvégi beszámoló: (Yamaha R kupa + AA ENDURANCE)

Szerdai pályanapos edzés után alig vártam a pénteket, hogy elkezdődjön a \"nagy\" rendezvény...Péntek hajnalban indultunk, 7re érkeztünk a Hringre...Boxba bepakol, gépátvétel, nevezés, 9től R szabaedzés. Gyenge köridők, csúszós aszfalt.Délelőtt az Endurance időmérőn sikerült egy jó idővel az összetett 8. helyre kvalifikálni magunkat (28 csapat nevezett). Na ennek nagyon örültünk, de tudtuk, hogy a 4 időmérőn ez sokat fog változni még.A péntek délutáni 2. endurance időmérőn nem javítottunk az időnkön, a többieknek sikerült, de így is a 11. helyen voltunk. (célunk az endurance versenyen a célbaérés volt, mindenféle eredmény nélkül, lévén mindketten teljesen amatőrök vagyunk, semmilyen technikai háttérrel nem rendelkezvén a szerelőládánkon kívül...)
SZOMBAT:
Reggel endurance időmérő, nem erőltettük nagyon, csak szoktuk a motort, maradtunk a 11. helyen összetettben (kategóriánkban a 3.helyen voltunk). Délben R kupa időmérő, 3 mért kört mentem, második helyre kvalifikáltam magam, előttem egy R1 volt. A délutáni endurance edzésen 4 kört mentem, nem sikerült javítani, de visszacsúsztunk a 13. helyre. Nagyon örültünk ennek a rajthelynek, de tudtuk, a 74 kört végig kell menni....az nagyon hosszú lesz.
R kupa:
Viszonylag jó rajt után elsőként fordultam, majd 2 körön keresztül vezettem, amikor a cél végén az első pozicióból induló Csiga R1-el elment.Ezután gyakorlatilag egymás után motoroztunk, nem erőltettem előzést, kategóriámban elől mentem.Befutó ebben a sorrendben ment, mögöttünk a köv. befutó 30 másodpercre jött.

Vasárnap:
Reggel Endurance Warm Up:
Csak a váltást gyakoroltuk, tankolás szimulációval, élesben. Minden jónak tűnt. Napközben gumicsere, motor ellenőrzés, stb...

ENDURANCE:
16 óra: készülődés, 16,10: box nyitás, felvezető kör.
Rajtrácson végül a 12.helyről indultunk, mert Bereiék nem indultak. Felvezető kör után klasszikus egymás utáni 45 fokban elhelyezett motorok egyik oldalon, pilóták másikon. A Warm up 2 kör, rajtgyakorlattal. (A rajt álló motorral megy, egy segítő fogja a hátulját, zászlójelzésre futás, motorindítás, és rajt) A warmup rajt jól sikerült, kb a 6. helyen jöttem el. Két kör nyugi, majd ugyanez a rajt élesben.
Motor leáll, másik oldalról futás, indítás, és rajt. Jól sikerült ez is, de az ezresek el tudtak menni, kb 12-13ik helyen fordultam a tömegben. 3-4 kör után már a 9ik helyen mentem, viszonylag stabilan, 2,02 eleje körökkel.
A 12-13ik körben hihetetlen fáradtság tört rám, alig bírtam koncentrálni, kellett két kör hogy magamhoz térjek, de után minden rendben volt. 24 kört tudtam menni, itt kivillant a benzinszintjelző lámpa, cseréltünk. Tankolás, csere, Dér Zoli barátom nyomta tovább. Amikor kijöttem, és néztem a monitort, a 8ik helyen álltunk összetettben! Nem akartam elhinni. Zoli nagyon stabilan, gyorsan motorozva 2,02-2,03 időkkel a köv tankolásig, ami a 44. körben volt. Ismét én ültem a motorra, 15 körön keresztül mentem ismét. Itt már elég fáradt voltam a köridők kb az előző szakaszhoz képest 1 mp-vel voltak lassabbak.Amikor kijöttem, (57.kör) az 5ik helyen álltunk összetettben, mert Kispataki és Vida csapata összeakadtak (!) és kiestek. Sajnáltam, hogy a két magyar esélyes kiesett, de így kettőt léptünk előre...Zoli a végén nagyon higgadtan motorozott, és az összetett 5ik helyen értünk célba, kategóriánkban a 3. helyen. Ugráltunk örömünkben, nem akartuk elhinni, hogy dobogóra állhatunk. DE MÉGIS.

Na azóta is ez jár a fejemben, hogy hogy kerültünk oda....

Üdv

KuruczFeri
sajnàltam nagyon,hogy endurance-on nem engedtek minket a kisköbcentissel... hàny csapat indult?mi is mentünk volna,kis ssp400 különitmèny:)
ja nem ide , hanem neked zip-be , de majd úgyis küldöm a linket emailba
az volt az utolsó napod akkor...

LX
Koszi az infot, jo lesz az 36-ert is
a portrék nálam vannak amiket Borso csinált , nemsokára feltöltöm őket
hali délután átküldöm őket ha hazaértem
a rajt előtt a csoportkép az valami brutális lett
Köszönöm szépen a segitségedet és a képeket.......
Sikerült letőlteni.
Szia.
Hi Baluuu,

tegnapi képeket megtennéd hogy átküldöd? Kíváncsi vagyok az endurance-os képekre ja, és a szenzációs portrékat is kérem... de izibe!

LX
Az az R6r nagyon ment...látványosan motorozott. 1.55-ös időket karcolt. Kispatakiék 1.54-eket,mondjuk ők harcoltak elől,aminek a -3-ban egy bukás lett a vége. Kispataki utána bejött 3-nak.
Annak a yamahának tényleg eléggé"fura" a hátulja.