Köszi szayerg az elismerést, a sotfer is jó ötlet, bár szerintem nem lesz gond a láthatósággal, mikor rányomok az időmérésre a telefon kijelzője újra el kezd világítani, és mivel hogy célegyenesbe esedékes a használata, valószínűleg be vagyok bújva a plexi mögé, szinte a számba a telefon, és szerintem jól látható lesz. Inkább ez az infra kapcsolás mozgat, hogy ne kellene gombot nyomkodni, hanem egy pálya szélén elhelyezett jeladó működtetné a kütyüt.
De mint mondottam egyenlőre ez is kielégít, hogy nem kell senkit megkérni a pálya szélén, hogy méregesse az időket.
Valami telefonguruval kéne íratni jawa-ban egy szoftvert, hogy a lehető legnagyobb számokkal jelezze ki, és akkor jobban látható. Amúgy fasza 5let, ügyes!
Én nem tudom, hogy 7végére pringre készen lessz-e az első 4 db, mert úgy néz ki átbasztak a gyártással ((Direkt megrendeltem(hétfőn) rövidebb határidővel drágábban csütörtökre, hogy kész legyenek. Erre ma délután visszaír a gyártó, hogy nem tetszik neki az egyik terv formátuma, és cseréljem ki, és odabiggyeszti zárójelben, hogy a gyártási idő, a megfelelő terv leadásától számít. Csak a k. anyját neki, mert még előző héten elküldtem, és rákérdeztem, hogy jók-e...holnap a farkukra lépek, azt kiderül mire jutok ))
A kaukció az bérlés esetén számunkra természetes.
Megvételre biztosan nem érdekelné a srácot ,mert ritkán pályázik,és utcára van egy cbf 1000je!Ezért is keres csak bérmotort.
De persze ha törés fordulna elő az más tészta!
Adhatnál valami elérhetőséget hogy megbeszéljük!
jut eszembe.. egy eladót tudok ha érdekel... bár lehet hogy bérbe is odaadja az illető.. de akkor kérdés hogy hogyan gondoltad? Leteszel kauciót arra az esetre ha törnéd? Vagy ha töröd, akkor megveszed? Ha komolyan érdekel a dolog akkor ezekről kell beszélni.. nem megoldhatatlan a dolog...
Remélem senki boltját nem rontom a következő ötlette.
Köridőmérés magyar módra. :)
1. Veszel pár ezer forintért egy köridő mérésére alkalmas telefont, vagy előásod a szekrény aljából a már nem használtat. (jelen esetemben nokia 6100)
2. Elviszed egy műszerészhez, aki látott már forrasztópálkát, és tud id vele forrasztani.
3. A stopperóra indítógomjáról kiforrasztatsz egy két eres vezetéket.
4. Kikötöd a fénykürtöt, és bekötöd a helyére a motoron.
5. Rögzíted a motorodra, mondjuk egy telefontokba.
6. Majd a célvonalon áthaladva nyomsz egyet a fénykürtön.
Lám a ketyere müxik. Nem mér pontos ezredeket, de én egy másodperc tévedéssel is megelégszem. Bár innentől kezdve nem hiszem hogy nagy dolog lenne egy infrakapcsolás, de ennyire én már nem bonyolódtam bele.
20 köridő mérésére alkalmas, sőtt részidőt is mérhetsz vele a pálya különböző pontjain ha fontos, a végén elmentheted, és újabb körök mérhetők, majd újra menthetők.
Szerintem több ezer kör mérésére, tárolására alkalmas, az én esetembe:
Vezeték beforrasztás 1000 Ft, telefontok 600 Ft, a többi adott volt itthon, a vezetékeket bekötögetni meg nem volt nagy mutatvány.
Szabadalmaztatni nem szeretném, pedig megérné a pénzét.
A MAMS Gyorsasagi Szakag vezetoje, Bulcsu Rezso ur felhivott, es szoban a kovetkezteto tajakoztatast adta: MAMS C licenc az Altalanos Sportszabalyzat http://www.mams.hu/dokumentum/... 24.old. 70.3.III.3. pontja alapjan kulfoldon NEM ervenyes. Ez egyertelmu, es termeszetesen megneztem, igy is van.
A versenyt a Full Gas MSE meghivasos versenykent hirdette meg, az indulast pedig N licence megletehez kototte, amihez, mint rendezonek teljes joga volt.
A Napi Licenc (25.old. 70.3.III.4. ) valtasanal a Szabalyzat nem tesz kulonbseget kulfoldi, vagy hazai versenyt illetoen, igy kertem a MAMS allasfoglalasat az ugyben, hogy lehetett volna esetleg napi licencet kiadni a versenyen. Ez meg folyamatban van.
Amennyiben a valasz elutasito, akkor nincs mirol tovabb "vitatkozni".
Ha a MAMS reszerol a Napi Licenc kiadasanak kulfoldi meghivasos versenyen nincs akadalya, akkor levelben fordulok a Full Gas MSE-hez, hogy a kovetkezo kulfoldon tartando versenyen erre lehetoseget biztositsanak. Termeszetesen az idei rijekai (grobniki) futamot illetoen jogorvoslatra egyik esetben sincs mod, mert a Szervezo kozzetette az indulas felteteleit, amelyben az N licenc meglete szerepelt, es ehhez minden joga meg volt.
A palya sose lesz ingyen. Mindig lesz, aki szervezi a versenyeket, nyilt napokat, kockazatot valllal elore a palyaberlessel. Termeszetesen ez is uzlet. Azonban az a jo, ha mindket fel elegedett: az ugyfel, s a szolgaltato egyarant. DE A SZABALYOKAT MINDKET FEL TARTSA BE! Ez verte nalam ki a biztositekot.
Jelzem: valasz meg semmi!
Ez mi az isten nyila : http://www.kakucsring.hu/
Akárhogy olvasom: Weeeb-laaaap-kéééész-ííííít-ééés, meg webhelyek.hu
Itt nem a Kakucson vala Kakucsringnek volt valamiféle weboldala A linkre katitntva látá az úr, hogy ítt valami el van b...va.
Van most valahol a kaukcsringnek valamifél információs weboldala, hogy mikor van motoros járás arrafelé stb?
nagyon nem vertél át agumival mert k..va jó! csapkodtam lefelé a térdeimet mint állat.nagyon fini az uj vas,nem gondoltam volna h egy majd 200 lovas vasat így lehet vadítani ezen a kis pályán.szerdán ism.kösz a gumit meg a szerelését!
segítőként voltam kint,és volt pár fura alak a belépésnél aki mindenképp azt akarta hallani h ez verseny!hát nem fura?lesz ez még így se,hiszen kib...szottul jo volt arendezvény!igény van rá.ne csak a pénzről szóljon az egész uraim,szeretnénk jókat pályázni,ha lehet minnél több amatör rendezvényen,nem lehet mindenki milliomos vérprofi!
Olvastam, termeszetesen. S az altalad emlitettekkel is tisztaban vagyok. Csupan azt nem ertem, hogy utkozhet egy MAMS utasitas a sajat szabalyzataba!?!?
a felvonulálsos videót én is magam cisnáltam.. meg van itt fenn is egy vidi amin gokartpályán lábtartót karco legy dr BIG suzuki mikozban bal kezében a kamera, és veszi a másikat.
De mint mondottam egyenlőre ez is kielégít, hogy nem kell senkit megkérni a pálya szélén, hogy méregesse az időket.