Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

csókának inkább a könyöke, elég csunya volt, de tudta mozgatni , szoval valószinű nem tört el neki semmije, motor meg pörgött párat tengelye körül, de nem vészes 200ezer max a kár, de olcsobabn is kilehet hozni,,,
csakhát a ruha hiánya,,,, ha legalább egy cordurája van, semmi baja nicns az emberkénknek
mat fekete volt , fejidomnál lévő volt csak metál, 50körüli csoka, talán örkényiek voltak,
Akkor azt hiszem eldőlt az, hogy vajon felengednek-e utcai ruhában is. Mi baja lett?
SZia
milyen szinu volt a cbf600?
elsőre mi is bolyongtunk kicsit.
meg a pályt kicsit jobban kitáblázhatták volna, mert hogy magamtol nem találtam volna oda az hótziher
Kakucson, mehetszt az M5 ön, vagy a régin is,
én tegnap voltam ott életemben először nem semmi élmény volt,
láttam 3 esést meg pár pálya elhagyást, meg pár tökös csávót ,,,
a képen láthato fiatalember meguszta, volt egy idősebb fószer cbf 600al volt,
szintén fel volt szerelkezve, utcai cipő, farmer,valami tavaszi kabát, hát ő a végén rosszul járt mert a 3 bukta közül az egyik ő volt

ettől függetlenül, véleményem szerint, meg a hallomásokbol ,ha minden terv elkészül azaz a terület védve lesz a széltől, meg egyébb komlexumok, meg Talmáék akarnak valami tanpályát, szerintem zsir lesz a hely, csak hát ehhez kell vagy 5-10 év,,,
dabas mellett.
hol van az a Kakucsring?
nem enyém hál' istennek.csak nézegettem a hringen az utso nyiltnapon.miatta nem tudtuk folytatni a 2 hátralévő menetet.
Hát ez kissé karcos lett :S
Tüzet rakni otthon is lehet!
ménemnincsenmapályanap?:-(
Ess az öcsém alább. Menet: 7x20 perc 17000 HUF. 3 csoport (gyors, közepes, lassú). Kaja/pia ára nem veszélyes, hely van bőven, szervezés OK.
hát nekem nem az első pályakalandom de a p ringen még nem voltam.mi a módszer mi az ár?sűrűn jártok?ki a másik váci?
képviseltük a várost 2-en :-) nekem is első igazi pályaélményem volt, minden tiszteletem az itt jelen levőké! Nekem ugyan az első villa alig csillapított, de így is sznzációs volt mehettem vagy 3 percet a Pringen körönként
Először voltam a pályán, így csak próbáltam köszönő viszonyba kerülni vele. Sajnos eddigi pályázások száma elhanyagolható (Kakucs, Euróring) De ez a tegnapi bejött nagyon, így lesz gyakrabban folytatás.
Az én vasam is 220 kg, és a fogyókúrát meg nem szeretem . Mekkora volt a max sebességed a célegyenesben? Mit általában a megállással van (volt) gond. Így időben elkezdtem fékezni.
Őszintén szólva nem mondanék igazat, ha azt mondanám, hogy tisztán emlékszem.
Mondjuk, ha Te ezres géppel voltál, akkor a célegyenesben útakadályként jöhettem szóba. Kanyarban meg áldottam a 15e km-t futott Pilot Power-eket, mert becsülettel tartották a 240kg-os motort (+én ).
BaluMájszter,köszönöm szépen a képeket!mostértem haza melobol,csak most láttam:)

Képzeljétek el,a Supersport 400 kategória még annyit sem érdemel,hogy a Br oldalára az eredménylista kikerüljön!Lehet itt papolni hogy kevesen voltunk,meg elnéptelenedés,de azért ez nonszensz-
Számomra jól hangzik. Nem tudom mennyire emléxel, de egy párszor próbáltam menni veled több kevesebb sikerrel
Huhh, hát ez ebben a topic-ban elég viccesen fog hangzani, mert 2:37-et. Mondjuk 2 éve motorozok csak, a VFR az első nagymotorom. Tegnap "becsokiztam" párszor, mert a "fényképezős balos"-ban és a "házas" kanyarban is többször leért a lábtartóm, és jó ijesztő volt!
eccer már csak ki kéne menni a p-ringre.
Hello daVeFR
Milyen időket mentél?
Tegnap egy csapatban mentünk
Nagy szél volt tegnap, ennek ellenére rengetegen voltak a pályán . Felkerültek a tegnapi Phoenix Racinges képek a Pannonia-ringről: motorsport.photobudai.com
Fasza volt a Pannóniaring tegnap! Szerencsénk volt az idővel, még ha erős volt is a szél.
A túrabusz megint 5mp-et javított, igaz ez már a bal lábtartó rovására ment.