Hello Zx
ha ez a zx kupa amiről szó van,akkor segits egy kicsit a menetben ha kérhetek ilyet,mert idén megprobálnék belekóstolni aztán ha van értelme akkor jövőre belevetném magam.de azt sem tudom ezzel kapcsolatban hohy merre vagyok arccal.
nem, az nem a transzponderesek hibája... aki készítette a táblázatot, az nem volt igazán a "top"-on... mondjuk szimplán csak észre kellett volna venni hogy hülye Hodos-t kétszer írtuk be... stb...
naja mondjuk azért az 1000-esben is vanak furcsaságok... pl : 0 + 0 + 5 = 17
és pl hogy kaphat két versenyző 13 - 13 pontot egy és ugyanazon versenyen...
Ínséges időkben jönnek a jó hírek!
Két új pályaestet rendezünk augusztusban, a már eddig is ismert 21-e mellé, megkaptuk a 14-e és a 19-e estét is. A lista elindult a motorosok.hu megfelelő topikjaiban.
egyrészt ha leér itt ér le a csizmi, de azt te sem gondolod komolyan hogy ha pontosan ugyanúgy csinálod egyik odalon előbb ér le.. :) lehet hoyg a fék miatt vagy ki tudja de ez a lábad másként áll. ha ez megnyugtat én is első talppárnán állok, é még így is leér a nagy 45-ös tappancsom.
Gyere ki Kakucsra, felveszlek kamerával, és megnézzük.
De lehet, hogy jobbra ugyanannyit borítod a gépet, testtel meg egyenesebben maradsz, ezért ér le jobban a csimmád.
(a haverom is ezt csinálta, már szétkopott a lábtartója, de még mindig nem fordult elég gyorsan, mert önkéntlenül "ellensúlyozta" a gépet testtel)
Sziasztok! Kis szakmai tanács kellene! Mit csinálok rosszul, hogy balos kanyarokban sokkal nagyobb kanyarsebbeséget (dőlésszöget) érek el mint a jobbosban, mégis a jobbos csizmám koptatója ment tropára! Próbáltam ráfigyelni minden kis részletre, de szerintem ugyanúgy csinálok mindent, mint a balosban! Vagy csak gondolom?
de fizetős,a kawa kupa ingyenes!