400-assal: 219 km/h (ezt lézerrel nekem mérték),
600-assal: kb. 230-235 km/h,
1000-essel: kb. 245-250 km/h.
És inkább a célrará kigyorsításától függ, mint a célvégi féktávtól.
én is csak bambultam mint tik a takonyra, a srác ott szerelő,
amugy egy kertibuliban mesélte, de nem ivott! szóval komolyan vettem, ezért kérdeztem meg
egy ezres géppel menniyvel lehet menni max a célegyenesben?
most olyan hallottam egy szerelő sráctol hogy a leon kupán van aki 280at megy,autoval
én 600 as nakedemmel 210 et mentem eddig, persze én teljesen kezdő vagyok
motorinfoban olvashatsz motomax kakucsringi rendezvényéről ami NEM hangsulyozom MEM,verseny volt.egy igazi üzenet az egyeduralom és a kiskirálykodás ellen!versenyt csak B.R.szervezete rendezhet,és saját kényük kedvük szerinti szabályokkal!:(
Hidd el tesznek a magyar motorsportba csak sajna a 4kerékről nemtudnak áttérni a 2 kerékre...
Jővőre teltház lesz a Magyar GP-n
Lemerem fogadni hogy sokkal többen lesznek kiváncsiak mint az F1-re!
Már most meghaladja sztem a nézettség az F1 et
Talán akkor majd az amatőr versenyekre is több érdeklődő lesz
Penzt a magyar motorsportba nagyon kevesen fognak tenni...talan ez majd valtozik, de nem egyhamar. Az uj palya, a GP, Talma nepszerusege, talan ezek jo iranyba viszik a dolgokat. Megrogzott idealista vagyok, talan azert hiszem.
Az en ugyem nem penzkerdes, hanem hozzaallas kerdese. Meglatjuk...
Alapvetően sztem a pénzkérdés a legnagyobb probléma!
Szponzorok nélkül talán lehetetlen lenne kijutni Alpok-Adriára!
Egy AA hétvége 130euro nevezés ill még 100euro edzés ami kb 60rugó és még egy métert nem mentél!Lehet nemmindenki tudja magának azt megengedni hogy egy 7végén 5kilót elmotorozzon!
Talán az lenne a megoldás hogy jó szponzorokat keresni a verseny megrendezésére akik jól bereklámoznák a versenyeket és több néző jönne ki...PL Zengő féle autós gyorsaságis családi banzáj...
Én annak örülök hogy talán jó irányba kezdtünk el haladni a márkakupákkal és remélem ezzel jó irányba haladunk...
bár én még sokáig nem fogok versenyezni, lehet, hogy soha, de talán most kéne elkezdeni az "átszervezést", mert ha tényleg ilyen rosszul csinálják a mostaniak és még "kapnak" egy újabb pályát (Balaton ring), akkor csak a szívás lesz. Ha van elképzelésed, hogy hogyan tudunk segíteni, szerintem sokan beszállnak :-)
Ha igy hagyjuk, nem is fogjak...
En vegigviszem ezt az ugyet, mert valahol el kell kezdeni. Azonban tamogatas jol jonne...
Elso korben keresem azokat, akik a licenc hianya miatt nem indulhattak a rijekai futamon.
Én csak annyit mondok, hogy ilyenkor kibújik a szög a zsákból. Vannak jó páran akik istenítik a Rezsőt, hogy mekkora ász. Lehet, hogy külföldön az de a Magyarokat csak szopatja.
Hogy miért? Pénzért természetesen. A licenszekért beszedett pénz - különösen a Hungaroringen az idei évtől bevezetett pályamotorozási rendszerben - elég komoly bevétel a MAMS számára. Ehhez társul még a sportág nevében felvett állami támogatás, stb. Ebből, illetve az ezeket kiegészítő szponzori és más reklámbevételekből KELLENE a szövetség vezetőinek a magyar motorsport érdekében tevékenykedniük.
Ezzel szemben nem történik más, mint az apparátus túlélésének finanszírozása. Az, hogy a motorosok mit gondolnak erről, senkit nem érdekel. Az egész működésére a legjobb példa a hivatalos magyar bajnokság, az MKK színvonala. Európában ilyen kevesen sehol nem indulnak hasonló rendezvényen. Talán nem véletlen, hogy ma már az AA-ban sem igazán jegyzik a magyarokat. És ez nem azért van, mert nincsenek tehetséges versenyzőink...
A Magyar motorsport egészére sajnos globálisan jellemző ez magatartás, értem ezalatt a szabályok megalkotását, és külömböző "halgatólagos" megegyezés alapján született kiskapukat ... néhány dolgot kifelejtettem a felsorolásból.....
A szervezo kozzetette a honlapjan, hogy csak N licencel lehet indulni, mert a MAMS ezt irta elo , es az Egyesulet MAMS tag. A kerdes az, hogy miert irta elo azt, ami a salyat szabalyzataval nem egyezik?
A bullshit, a proszto, es a tobbi rendben van...sajnos
Az alabbi kerdessel fordulnek Onhoz, mint a a MAMS Gyorsasagi Szakag Vezetojehez:
2008 julius 16.-an a a grobniki versenypalyan a MAMS tag Full-Gas Motorsport Egyesület altal szervezett, a MAMS altal jovahagyott, a versenynaptarban szereplo meghivasos versenyen vettem reszt. A rendezvenyen tobb baratom is rajthoz szeretett volna allni, de a rendezo Full-Gas Motorsport Egyesület illetekesei N-licenc megletehez kotottek ezt, hivatkozva a MAMS allasfoglalasara. Ez az informacio az Egyesulet honlapjan is megjelent.
A rendezveny meghivasos versenykent lett meghirdetve, (http://www.mams.hu/dokumentum/... )
igy a MAMS Sportkodexenek 10.1.12 szerinti szabalyok alapjan napi licenc kiadasara lett volna lehetoseg, vagy C licenc-szel is lehetett volna indulni.
Idezem:
10.1.12 MEGHÍVÁSOS VERSENYEK
A MAMS által engedélyezett meghívásos versenyek rendezvényei a MAMS Általános Sportszabályzat
és mellékleteinek előírásai alapján rendezhetők, azokat a MAMS és külföldi licenccel rendelkező
versenyző indulása esetén a FIM/UEM versenynaptárába be kell jelenteni. A rendezőnek MAMS
tagsággal, és az adott szakágra érvényes Nevezői Licenccel kell rendelkeznie.
Ezeken a rendezvényeken részt vehet minden, az adott versenyágra érvényes MAMS I, MAMS N,
MAMS C és C2 licences, valamint FIM/UEM tag külföldi szövetség által kibocsátott licenccel és
érvényes startengedéllyel rendelkező versenyző, akinek nevezését a rendező elfogadta. A
versenyeken szintén rajthoz állhat a rendező által kibocsátott Napi Licenccel (Rajtengedéllyel)
rendelkező versenyző (kivétel a salakmotor szakág, amelyben a versenyzői létszám kötött és a
versenyeken indulási lehetőséget szerző versenyzők körét a rendező határozza meg).
Mivel a a ketnapos rendezvenyre sokan kifejezetten a verseny lehetosege miatt jottek el, ezert nagyon rossz volt latni a foghijas rajtracsot, valamint az indulni vagyok hiabavalo erofesziteseit. Kerem, hogy vizsgaljak felul, hogy mikent lehetseges, hogy ennyien elestek a versenyzes lehetosegetol, holott epp a tomegsport biztositana a magyar motorsport szeleskoru bazisat.
Levelemet termeszetesen eljuttatom a rendezo Full Gas Motorsport Egyesulethez is, tajekoztatas vegett.
Nem mondasz hülyeséget.
De ami pusztán szoftverből megoldható, azt meg kell oldani, mert nem kerül többe az előállítás, viszont eladhatóbb a szerkezet.
Szerintem a GPT egy fasza köridőmérő, de pl. nemtom hogy lehet ilyen rohadt sután megoldani a körök tárolását, hogy fix 4 session, és azokban fix 23 kör, mintha mindneki 4szer indulna el a motorral, és pontosan 23 kört tenne meg ezalatt.
Az ilyen kényelmetlenségeket mind meg szeretném oldani szebben.
No de ne türelmetlenkedj! Ma befejeztem a vevő nyáktervét, és holnap már küldöm a gyártónak, aztán úgyis van 10 nap mire azok elkészülnek, addig ugye lehet a szoftvert reszelni.
Topic ON, mert akinek van köridőmérője valszeg unja . Legközelebb a teszt után írok.
Szerintem egyszerre túl sokat akarsz.
Talán először az alapmodellenek kellene BIZTOSAn mű ködni, ami nem tud semmit, csak regisztrálja a köridőket, minden egyéb hókuszpókusz nélkül.
ha ez stabilan megy,megvan, az alapmodell, lehet továbbmenni a fejlesztésben, és lehet beletömni további funkciókat.
nem okoskodni akarok, csak , ha túlvállalod, csak nyúlik mint a gyerekgatya.
Korábban ezen problémáztam:
"Korábban szó volt egy scan üzemmódról is, hogy scan-re állítva elindulni a pályán, és az első jelet lekapja, felismeri, és rááll arra. Ezzel probléma lehet, mert a GPT-nél is kb. minden 20. jelátvitelnél hiba kerül a dogolba, azaz hibásan megy át a kód. Mivel a GPT, és az én kódolásom is úgy van felépítve, hogyha hibás a bejövő kód, azt felismeri, és ha csak kicsivel tér el a beállított kódtól, akkor azt el is fogadja, így nem hagy ki kört. Viszont a szóban forgó scan üzemmódnál az első körnél nincs olyan, hogy beállított kód, azaz kb. 1:20-hoz az esély, hogy nem veszi le a jelet, vagy esetleg betanul egy rossz kódot, és onnatól meg van lőve. Szóval ez nem biztos, hogy be fog jönni, meglátjuk."
A köridőmérő most már megy SCAN üzemmódban is (az első kint lévő jeladó jelét, amit elkap, azt megjegyzi, és onnantól arra ráál). A jeladón kijavítottam egy korábban még ismeretlen hibát(drágább műszerrel derült csak ki), és így a jel tökéletesen megy át mindíg. Ha a távolság növekszik, és a jel gyengül, akkor sem jellemző hiba, hogy egy kicsit térjen el a kód(azaz javítható legyen), többnyire vagy átjön hibátlanul, vagy teljesen összeomlik a vett jel. Így a hibajavítás értelmét vesztette, nem lessz benne, de viszont ez azt jeletni, hogy a scan üzemmód működni fog jól.
Már csak a körök eltárolását, és későbbi listázhatóságát kell megoldani, viszont itt kéne egy kis segítség:
A GPT-ről annyit találtam, hogy van benne max 4 session, 1 sessionben max 23 kör, és ha betelik a 4 session, akkor előrről kezdi, kinullázva az elsőt.
A kérédsem az lenne, hogy a kilistázás hogyan van megoldva pontosan
Én tököltem, úgy hogy nincs session, csak köridők, és kiírja a kör számát, aztán 1,5 sec múlva kiírja az idelyét, és ha megnyomsz egy gombot, akkor a következőt írja ki ugyanígy stb. a másik gombbal visszalép. (2 gomb van össz-vissz)
De ha több a session, akkor azok közül ki kéne választani, hogy melyiket akarja listázni a júúúzer, dehát 2 gomb nyomógombbal ezt macerás megoldani, de valahogy azon leszek.
A másik, hogy sutának tartom, hogy egy sessionben fix a körök száma, mert ha én csak pár köröket megyek de azt sokszor, akkor nap végére háromszor kinulázzta magát a cucc. Én inkább úgy csinálnám, hogy egy helyen tárolom az összes időt, és egy másik helyen tárolom azt, hogy hanyadik köridőtől meddig melyik session van, és így lehet egytől akár 10-30(akármennyi) session is, mert kb. 300-400 köridő fér el a kontroller eepromjában.
A másik, hogy a GPT a sessionökhöz tárol még valami plusz infót? pl. van-e rajta dátum, ami beállítható, és azt hozzárendeli a sessionhöz, hogy melyik nap hány óra hány perckor mentem
Az természetesen csak a számítógépre való áttöltéskor lenne látható, ami még sehogy sem áll.
hali
nagyon kösz a linket megnéztem és nem hittem el hogy pont a nyaralásom alatt lesz ez az én formám de ami késik nem múlik a következőn 100% hogy ott leszek! Z
600-assal: kb. 230-235 km/h,
1000-essel: kb. 245-250 km/h.
És inkább a célrará kigyorsításától függ, mint a célvégi féktávtól.