Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv Mindenkinek!
Egy kis segitségre lenne szükségem,köridőmérőt keresek!Üzlet,butik,bármi!
Kösz,előre is!
ciao
Köszi a segítséget ,már írtam mail-t neki(k).Várom a fejleményeket!
Üdv:B
Szia,

igen, az a legjobb ha a Phoenix Andrist kérdezed.. Én nem tudom hogy van-e még hely... csak "oktatok".. illetve inkább azt mondanám hogy segítek megismerni a pályamotorozást, mert ugye nem vagyok egy Meklau

LX
Bocs,hogy így,de néztem a Pannonia-ring képeit,és találtam egy olyat,amin,mint oktató vagy.Igazából az érdekelne,hogy van e még hely az augusztusi oktatásra,mert szeretnék elmenni.Vagy ezzel keressem a Phoenix-et?Thx a segítséget!
úgy legyen! Jövőre jövünk mi is
Egyszer remélem mi is írunk ilyet Brik!
Irígyellek Titeket.
A beszámolód pedig nagyon jók!
Rijeka 2 napos pályaedzés
Amikor a természet ereje áttör mindenen, még az aszfalton is zöld növény nö …….
Amikor a csodálatos táj ami a szemed elé tárul tartalmaz repteret, autopályát és köbányát is ……..
Amikor be vannak döntve a kanyarok …..
Amikor gumimelegitö nélkül is tulhevül minden gumi 4 kör alatt (kivéve a Dunlop) ……
Amikor csak magyar rendszámu kocsik vannak a parkoloban ……
…….. akkor Rijekában vagyunk ujra!
Ismét eljött az ideje ennek az egyedien kedvezö pályázásnak a meleg Horvátországban. Mindenki egyénileg szervezte az utazását és a motorszálitást.
Már az elsö este éreztük a börünkön a pályán végbement változásokat ugyanis már nem lehet ingyen a depoban aludni, 4 euro fejenként és éjszakákánként a pályán alvás. Ami viszont ennél bosszantobb volt hogy nem adták ki az elöre lefoglalt boxokat igy nem tudtunk bepakolni semmit a boxokba, ez az eljárás egy többnapos pályázásnál nagyon furcsa.
Reggel fél 9 kor kint voltunk a pályán, nekem mindig öröm ennyi ismerös arccal találkozni. Többek között végre ujra pályán láthattam M@ttot, Tomiboyt, de ott voltak még TomWar Domival, Aquabase, Atom, Dudás Peti, Kispataki Viktor, Juhász Dávid, Csomós Géza a HJC csapat: Ricco, Szabo Petya, Gyurma, Doma, Zsir és még egy csomo ismerös arc. Szállást szokás szerint olcson a szomszéd faluban mindenkinek sikerült szereznem aki kért.
Reggel sem ment tul simán minden, ugyan boxot végre megkaptuk, de a regisztrálás csak 8:50 kor kezdödött tehát félóráig senki nem tudott felmenni a már rég kinyitott pályára. De engem más fábol faragtak igy én felmentem egyedül, mentem 4 magányos kört mire a többiek követni mertek.
Délelött csoportok közt kialalkult kis káosz, de ez már nem lepett meg senkit, a lényeg hogy szarrá motorozhattuk magunkat a jo melegben. A jo meleg miatt az sem zavart meg hogy otthon felejtettem az emelömet és nem tudtam gumit melegiteni. De nem is baj mert kb az 5. körben mindig kezdtem érezni hogy kigyorsitásnál mászna el a medium Batlax slick hátulja. Lehet hogy ide tényleg Dunlop kell? Vagy keményeb Batlax kellett volna.
Az ebédszünet elött sikerült már egy pb 1:45.95, de sajnos ezt a délutáni fontos idömérön nem tudtam megismételni. Ebédszünet után volt egy nagy kettös esés, és az egyik sérültet (Lajos a taxis) korházba kellett szállitani, igy az egyetlen mentö távolléte miatt ismét mindenki bukta a kb 45 percet. (másnapra 2 mentö lett igérve)
Délután jött az ujabb szervezési baki: hiába van pályánk az idöterv szerint este 6 ig, a horvátok csak 5-ig dolgoznak. Ez azért furcsa mert a pálya foglalás visszaigazolásban tuti le kellett hogy legyen irva ez, a helyszinen lévök mégsem tudtak róla.
Az idömérök igy alakultak 600 :
David JUHASZ 1:34.259
Tamas ADORJAN 1:39.429
Demeter DOMOKOS 1:39.964
Janos CHROBAK 1:40.384
Balazs BIRO 1:40.875
Peter SZABO 1:42.619
Richard RAFAI 1:44.078
…………….
Tomiboy 1:52

1000:
Viktor KISPATAKI 1:34.085
Istvan BEZZEGH 1:36.074
Kurdi GABOR 1:37.456
Adorjan TAMAS 1:38.405
Hirczi ZOLTAN 1:39.787
Csomos GEZA 1:40.610
Istvan KUPECZKI 1:40.888
Donat FODOR 1:41.374
Gergely PÁSZTOR 1:41.393
……….
M@tt 1:46
Svéd sajnos itt csak 1:48
Tomwar 1:49
Zsiga 1:50
Második nap
Reggel a boxban ujra együtt a csapat, elsö volt a lassu csoport, önfeláldozo modon felmentem a pályakezdö Norbival aki 2:00 alá akart menni, mentem mögötte egy kört, elötte kettöt, aztán a a boxban is felhivtam a figyelmét pár rossz ívre, után rögtön 1:58, következö menet 1:56, ugy vigyorgott mint a vadalma.
A gyorscsoportba M@ttal mentem fel de nem sikerült a nyomában maradnom, neki sikerült 1:45.93 tehát rávert a tegnapi pb-mre 3 századot.
Aztán amikor egyedül körözgettem délelött akkor egyszercsak elém állt Aquabase és intett hogy kövessem. Probáltam követni, állandóan hátranézve vigyázott rám hogy ne maradjak nagyon le, aztán maga elé intett. Én már régóta tudom magamról hogy ha valaki mögött megyek, akkor szinte soha nem tudok javitani. Sokkal jobbat tudok magambol kihozni ha tudom hogy valaki mögöttem lohol és utána elvileg véleményezheti a tudásom. Gabi persze nem a lelkivilágomra volt tekintettel hanem önzetlen segitöszándékkal jol megkritizálta az íveimet. Egy pályarajzon részletesen átvette velem a pálya összes kanyarját.
Utolag kiderült hogy ebben a menetben mentem végre ujra egy nagyon jó kört, 1:45.98. Hogy ezt most Gabi mögött vagy elött mentem, sosem fog kiderülni, mert a saját köridöméröm pont akkor nem volt bekapcsolva.
Ebédszünet elött még M@tt rámtett egy lapáttal 1:45.65 szert tett 3 tized elönyre. De bevallom öszintén sosem reméltem hogy valaha is ilyen közel kerülök M@tt pb-jéhez.
Mivel nagyon vártuk a versenyt, elhatároztuk M@ttal hogy gumizunk ebédszünetben.
Ebéd után a 600-as versennyel kezdtünk, Juhász Dávid irtozatos különbséggel nyert, de ugye ö nincs értékelve, a versenyen Atom is elindult a 600-as motorjával edzésképp, ö is értékelés nélkül. Szabo Petra és Ricco végig jót meccseltek a harmadik helyért, de sajnos a második helyröl Demeter Doma utolsó körben elesett (csak motorkár) igy ez a küzdelem a második helyre hozta be Szabo Petit. Gyurma asszem 4.
De a célba éréskor ez volt a sorrend: David JUHASZ, Janos CHROBAK, Balazs BIRO, Tamas ADORJAN, Botono EISELT, Peter SZABO, Richard RAFAI
Aztán jött a hir hogy szigoruan nézik a rajtnál hogy C licenszes ne álhasson rajtrácsra. Mams vagy Rezsö küldött szigoru figyelmeztetést hogy ha Fullgas engedi indulni az N licenszel nem endelkezö motorosokat akkor a Fullgast kizárják a Mams-ból. M@ttnak és Norbinak névszerint szoltak hogy nem indulhatnak, viszont mivel engem nem emlitettek név szerint ezért bizva a véletlenbe én kimentem a felvezetökörre. Amikor rajtrácsra gurultam akkor jöttek oda hogy nekem is csak C licenszem van és nem mehetek, hiába probáltam értékelés nélkül menni, ki kellett jönnöm.

Vajon miért fáj az valakinek hogy magyar amatörök rajthoz állnak egy tétnélküli amatör bajnokságban. Amikor bármelyik országból hazánkba látogat egy amatör motorosklub akkor mindig rendeznek versenyt, többet is, soha de soha nem kérnek licenszet az induloktól. A német és az osztrák motoros szövetség nem meggátolni akarja az amatör rendezvényeken bárki részvételét, hanem okosan támogatja az összes amatörbajnokságon a részvételt bárkinek, licensz nélkül is. Ott nem a tagsági dij beszedése a lényeg hanem a pályamotorozás elterjedésének örülnek.
Szóval összesen 9 embert húztak le az amugy sem népes rajtrácsról, ezzel tovább csökkentve a jelenlévök elégedettségi szintjét.
A versenyt igy sajnos nem belülröl hanem a lelátórol éltem át. Kispataki rajtcél gyözelme nem volt meglepetés, mögötte egy darabig ilyen sorrend volt: Kurdi Gabi, Atom (20 perccel a 600-as versenye után ismét nyeregbe szállt), Csomos Géza, Dodor. Gabi nagy formában volt és Atom sem birta már fizikailag a tempóját. Dodor utolso pillanatban elözte meg Csomos Gézát és igy Aqua és Hirczi mellé állhatott a dobogora
A célbaérés: Viktor KISPATAKI, Istvan BEZZEGH, Kurdi GABOR, Adorjan TAMAS, Hirczi ZOLTAN, Donat FODOR, Csomos GEZA, Gergely PáSZTOR, Endre VARGA, Zoltan RUSKO, DOCZI ZSIGa, Tamas KRIEG
Sajnos a verseny vége felé volt egy nagy esés, egy Roli nevü srácot kellett elvinnie a mentönek. Ismét elöállt az a helyzet aminek egy ilyen rendezvényen nem szabadna elöfordulnia: A mentö nélkül maradt pályán az összes résztvevö bukja egy órán keresztül. ( az igéret ellenére mégsem volt második mentö ma sem)
Ekkor már nagyon sokan feladták a várakozást és elkezdtek pakolni ugyanis hátra volt még a 8 fös V2 kupa. Mi egy darabig biztunk valamiben, szerettünk volna legalább még félórát gurulni a verseny után de amikor 16.10 kor megjött a mentö akkor tudtuk hogy a V2 verseny után már csak 10 perc szabad menés lehetséges ezért mi is összepakoltunk. Tehát délután semmi motorozás nem volt.

Szóval annak ellenére hogy jövöre is szivesen segitek a Rijekai pályamotorozás toborzásában, nekem személy szerint sem az idöterv nem tetszett (20-25 perc volt tervezve minden verseny között ami persze föleg azoknak volt szivás akik nem indultak vagy nem indulhattak a versenyen), sem a szervezöi elökészítés. Nem fordulhat elö hogy a helyszinen lévö szervezök nem tudnak ilyen alapvetö informáciokról hogy:
pályának saját karszalagját is ki kell osztani, nem csak a szervezök csoportbeosztás karszalagját,
le kell adni egy listát az összes jelenlévö résztvevöröl mielött bárki pályára léphet,
hány óráig miénk a pálya,
08.50 kor kezdödött a regisztrálás (ez is azt jelenetette hogy az elsö félórát is mindenki bukta)
a pálya hangosbemondoja helyett egy FullGasos hangositás volt ami azt jelentette hogy kb 20 ember a boxoknál soha nem tudott meg semmit idöben.
Késöbb ugyan megtudtam hogy a szervezés nem Full Gas szinten van, hanem az importör szerzödik a pályával ezért vesznek el a részletek. De szerintem aki lejön velünk mint szervezö, annak kötelessége ezeket az infokat indulás elött bármi áron beszerezni, akkor is ha ezek az infok nincsenek a Full Gas birtokában.
Utóirat.
Csak hazaérkezésem után tudtam megnézni a tavaly öszi Jura Racinges legjobb köridömet ami 1:44.74 volt, tehát hiába örültem kedden az uj pb-nek, nem volt az. Magyarul nem javultam semmit, öregszem!
2 hét mulva 3 napos Misano folytatva 2 napos Mugelloval, aki nem birja ki a Hring nyitásáig az tartson velünk
Svéd
Martin Bauer Racing Team, Schumacher, Pannonia-Ring, két napig ettől volt hangos a média (legalábbis itt nyugaton). A pályanapról, a versenyekről és Schumiról képek itt nézhetőek: http://motorsport.photobudai.c...
Ezzel kapcsolatban csak annyit hogy amikor elhoztam a 08-as RR-t, akkor amikor az utcából ki kanyarodtam vele lefulladt a motor mert béna voltam. Hátulról mellém kanyarodott egy hőlgy K4 GSXR-l, jelmezben, copf kilogott a bukó alól... megált és ezt mondta szó szerint " megmutassam hogy kellene csinálni?" és igen komolyan odavert first gear-ben a mocinak...azóta kicsit átértékeltem a motorozás és a nők témakört...
Valaki tudna nekem segíteni hogy kakucson mikor lehet motorozni? mikor szbad a pálya?
Talál, sülyedt: Wilson MotorSport Club
A névmegadást csak viccnek szántam, de azért kössz.
Ja még akartam kérdezni, te a wilson motorsport egyesületet képviseled?
A NASA-nál...ááá nekem büdös a munka

Szayer Géza, +36303987609, geza.szayer[kukac]generalmechatronics.com
Te szayerg!

Add már meg léci a neved, címed, telefonod, mert ha pár év múlva a NASA-nál fogsz dolgozni jól fog jönni ott egy ismerős.
A gyerek csuda gyönyörű!
Lehet, hogy elkirándulunk a CBF-fel meg az NS-1-el, és nézelődünk egyet...
Lassan mennem kell kis családomhoz, amúgy mi délelőtt leszünk csak, mert sokaknak nem jó a délután. Euroringen amúgy mindig vannak akciós napok, sőt, olyan nap is szokott lenni, amikor oktató segít tanulni a pályamotorozást.Szerintem ez tök jó ötlet:))))
Na szíp napot, hétvégén gyertek lányok,fiuk sokan:)))))))
Kakucs sokkal olcsóbb, és nekem csak 7km, ami nem hátrány, ha azt nézzük, hogy lábon akarom odavinni a CR125 "szupermotót"...
Volt szerencsém megtekinteni a Hungaroringen a Kawa nyíltnapot, ahol a lassú csoportban sok szájmotoros fickó rollerezett a mezőny "aljában", míg kedves hölgy barátom az erős középmezőnyben karikázott, erőlködés nélkül.
Vagy Kakucson Beb, akit a párja tartott meg motorostul, és kapott el a körök végén, olyan kicsi, törékeny lány, nem ér le a lába, de ott is az erős középszintet vitte, sőt...

Ügyesek a lányok, talán még nehezebb is a feladatuk...a fiúk vakmerősége nincs meg bennük, ezért sokkal nagyobb félelemérzetet kell leküzdeniük, plusz azt, hogy mi ne nevessük ki őket egy kudarc esetén, mondva, hogy a nő maradjon a gáztűzhelynél. Ne maradjon. Gondosokodjon a családról, és irány a pálya

(bocs, kicsit szentimentális hangulatban vagyok)
Egész napra mentek? mert én szerintem csak délután mennék le..

Amúgy ezt láttad, láttátok?
euroring:
következő akciós időpontok: július 17., 18., 24., 26., 31.

Az akciós árak motorosoknak:
- egész nap: 15.000 Ft helyett 11.000 Ft,
- délután: 11.000 Ft helyett 8.000 Ft,
- délelőtt 9.000 Ft helyett 7 .000 Ft
Az árak az ÁFÁ-t nem tartalmazzák!
Figyu!
Gyere le hétvégén és nézd meg magad az aszfaltot.Szerintem nem szar. Tanulni tök jó, jó, nem Hungaroring minőség, de a kakucsnál nem rosszabb...Persze ez csak az én véleményem.. És jó kanyarok vannak..szerintem, és nincs emberdömping, ami nekem most, hogy tanulok, tök jó:))
Hát most akkor irigykedek rátok egy kicsit, okés?
K8-as gixxi. nyaammmm Én is árulom a GSR-emet, sportmotor lesz helyette, de én is úgy vagyok vele ahogy Te, közúton már nincs is kedvem motorozni...
Én kakucsra járok ki, kicsi pálya de jól lehet rajta tanulgatni, ráadásul tök olcsó. Ott van ráadásul az euroring közelében Euroringnek nem rossz az aszfaltja? Én tavaly voltam ott legutóljára, azóta csak rosszat hallottam..
Közúton egyre ritkábban, hogy meglett a kisbabám..Félek a hülye nemtörődöm autósoktól. Amúgy új k8-as két gsx-R-ünk van párommal, színre szagra egyformák, hatszázasok. Páromé kék-ezüst pályaidomos. Hungaroringre járunk sokat, meg már az Euroringre is, miattam..Én még tanulom a pályázást. Gyári idomokat igen ritkán használjuk, amikor csak lehet, pályázunk, az biztonságosabb