Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igazad van Doki!
Ha valaki kérdez valamit, ne várd meg nég ír neki valamit és azt kritizáld, hanem ha kérdést látsz válaszolj
önzetlenül. Én ígérem nem fogok azon igyekezni hogyan todlak beégetni. Nekem nincs veled semmi bajom, mert a pályán sokkal normálisabb vagy. Majd csak ott dumcsizunk.
Húúúúúú Haver mit kapsz Te ezér!
Azért ha talizunk valamelyik pályán, vendégem vagy egy sörre!
a vitás helyzetek előrébb viszik az embereket, nem csak Téged, minket is. a strucc politika illetve a megsértődés senkinek semmiben nem segít. mondtál valamit, de nem indokoltad meg, csak annyit mondtál, hogy az azért van úgy, mert te 21 éve versenymotorokat szerelsz. ez nem indoklás. ennyit mondtam. erre meg kell sértődni? ám legyen tényleg annak hisz az ember akinek akar, ez mondjuk mindig így van
Tudod,nekem van egy mottom az ilyen esetekre:ha egy hülye megprobál egy okossal vitatkozni,az
okos nem elegyedik bele,mert a vitát sajnos csak a hülye szintjén lehetne folytatni
Hi Csako!
Teljesen igazat adok, sajna az a helyzet amit írsz. jó lenne egy olyan topik ahol egymást tiszteletben tartó emberek írogatnak. Nem a nyomás itt a lényeg, hanem hogy ki tudunk e kepcsolódni vagy jól tudjuk e érezni magunkat. végül is ez a célja a motorozésnak. Biztos vagyok abban, hogy holnap bekepcsolom a gépem megint megbánom, mert valaki belegázol. Nade nem szabad ezt komolyan venni!
Koszos volt a pálya? Hát az, hogy lehet!
gyerekek! LoL de azért örülök hogy jót motoroztál

LX
gyerekek megjöttem kakucsról
12 után értem le picivel mindent elintéztem és monta a vezető hogy mehetek fel a pályára ne álljak a napon.... de előtte megjegyezte hogy vigyázzak mert "nagyon csúszik" ... szerencsére nem történt semmi de a vége felé lett teljesen tiszta a pálya mert 2 quados állat felhordta az összes homok a pályára
szóval most szolídabbra vettem a tempót jóval ... majd rakok fel képeket este felé
volt egy hondás vezetés technikai vki aki velünk pályázot és kaptam 1-2 tippet mire figyeljek és most nem arra figyeltem hogy lennt a térd stb. volt mikor sikerült picit elsuhintani a földön de amiket mondot sokkal jobb köridőket tudtam menni. Viszont nagyon sok fórumossal beszéltem és volt aki beígérte, hogy jön de abból 2 emberke jött le kakucsra pályázni, na mind1 az a lényeg egy nagyon feelingeset tudtam motorozni :)
van ilyen is.. olyan is arra reagálj ami szimpatikus, illetve amit jónak vélsz ez a hátránya a fene nagy szabadságnak.. mindenféle idióta elemek (mint pl én ) irogathatnak mindenféle dolgokat

LX
többek között ezért fórum a fórum.. hogy megvitassuk a különböző dolgokat, és esetleg más aspektusból is meg tudjuk nézni, hallgatni a véleményeket... és talán a végén kiderül mi a jó...
mellesleg ideális esetben ugye, melegen kell beállítani / megnézni a guminyomást... egyébként mivel én még kezdőnek érzem magam, ezért ha kérdésem van kint a pályán megkérdezek egy hozzáértő tapasztalt embert.. hál' Istennek sok a segítőkész motoros ember / barát a ringen... (ja, és nyomásértéket szándékosan nem írtam ) UFFF

LX
Ok acer!
Èn írogatnék is,de van még egy problémám a forumozo vitézekkel:legalább a felének irtozatosan
nagy arca van,csak cikizi a másikat,kioktatja stb... Szerintem itt a MOTOROZÀSON van a hangsuly
nem azon,hogy kinek mire telik,mennyi azi deje a ringen.Irtora nem tisztelik egymást.
Sajna a fórumon mindíg az a helyzet. Segítő szándékkal próbálja az ember megosztani a hosszú éves tapasztalatait, de sajna mindíg van aki a vitákat keresi, én csak egyszer írom le a véleményem, te pedig kiválasztod kinek akarsz hinni. Nekem nem kötekező. Kerülöm ezeket a vitás helyzeteket, mert ettől undorom van.
áááá itt a mester

na őt kell utolérni gyerekek! az #5-ös Kawasakit aki demoralizálja a géesikszereket a Hringen
Bizonyára igazad van, én így emlékeztem.
Nem volt 2003-ban - és emlékeim szerint előtte és utána se - Lovas Jani bajnok SSP400-ban
ender (pont) hun666 (kukac) freemail (pont) hu
pannonián 16 volt a legjobb eddig
van msn-ed? könnyebb lenne beszélgetni:)
Sőt! Ha nem megy ki senki akkor lesz igazán sok hely pályán. Ne aggódj. Nem fogom elvenni tőletek a helyet. De azért ha valaki felmegy farmerben arról én tudni fogok.
a jól mész túlzás, de alakul.
a gyári egyelőre jó elöl, hátul WP gátló van. a gyári nagyon puha volt nekem, 93 kiló vagyok meztelenül, full cuccban gondolom 105kg fölött. teljesen összeült, már a kanyar apexéhez érve, és mivel összeülve nem tud csillapítani semmit, így nem tudtam kigyorsítani. ahogy betették a WP-t és alapsetupot adtak neki, hihetetlen jó lett, nagyon finoman lehet érezni, mikor kezd el csúszni. 110kilós rugó volt benne most 120as van, és úgy néz ki nem is kell majd erősebb. az eleje is biztos jobb lenne, ha meg lenne csinálva, de egyelőre nem láttam hibát a szériában (bár a megcsinált nyilván jobb lenne, csak msot nem érzem miben lehet jobb, mert nem tudok gyorsan menni )

és Pringen mit mész? ott meg én voltam keveset, még csak 2szer :)
tavaly összesen pályán 1800km körül tudtam menni, idén eddig 900at, idén Hringen 4szer voltam eddig. sajnos június 30tól április 23ig be volt gipszelve a csuklóm, így ki kellett hagynom a szezon első felét. ott sok lehetőség elúszott. sokkal többször kéne menni, van olyan, aki idén már 3ezer km-t ment pályán úgy kéne nyomni nekünk is :)
R- szériásra megyek. Hringen egyszer voltam az is yamaha nyilt nap volt Láttam Te elég jó köröket mész. gyakran tudsz menni?
cseréltél valamit a futóműbe vagy a szériát állítjátok? puha volt?
te mész? milyen időket mész a Hringen?
futóművet nem állítgatok, nem értek hozzá
van aki állítsa, és eddig álom jó a motor.

hétvégi versenyre egyelőre úgy néz ki nem lesz pénzem :(
köszi most nem kell, lenn van a garázsba nekem is, csak fel kell rakjam.
Futóművet állítgatod? hétvégén versenyre mész?
(csak érdekességképp, hogy megéri-e a pályadíj, mikor utcán is lehet állatkodni: http://www.yourdailymedia.com/... )
igen, ha akarod, azt a 3 Dunlopot eladom Neked
én most a Bridire próbálom belőni a gépet, ezért adom el a Dunlopot. azt Briantől vettem egyébként, de nem használtam. nem kellenek? Brian ment velük pár kört, nem sokat, még nagyon sok pályanapra jók.