Kakucsring: Egy max. 400-as, de inkább kisebb sportgéppel vagy supermoto-val, mert technikás, jópofa, otthonos, barátságos, és 7km-re van, de főleg OLCSÓ
Hungaroring: egy 400 vagy 600-as sportgéppel, mert biztonságos, drága, de cserébe profi, és ott mennek a nagyok is
Ha valaki a hungaroringet hasonlítja a kakucsringhez, akkor az nem ugyanaz mintha én hasonlítom az 1000-es gépet az Mz-hez? nem én kezdtem a fikázást, csak ha valakinek nincs rálátása valamire és úgy alkot képet a dologról, azt nem nagyon bírom..
Az biztos de ez nem változtat a tényen, hogy én ajánlottam a Kakucsot neki. Csak te szívesen figyelmen kívül hagysz minden olyan tényt ami nem illik bele az elképzelésedbe. Mondtam, hogy felengednek farmerben erre mondtad ilyen nincs. Mutattam a képet, erre közölted az rég volt (tavaly) és már nincs ilyen. Bizonyítékul mutattad azt a képgalériát amiben 10 másodperc alatt találtam két embert aki farmerben nyomult. Persze rögtön kiderült, hogy 1 kör után lehívták őket.
Érdekes dolgok ezek nem?
De mi a francért hasonlítasz egy Mz-t egy ezreshez? Hány kiló különbség is van? Ami nem kicsit az mz javára írható...a teljesítménykülönbség itt ilyen szúk helyen nem tud kijönni...fizika az egész....
1. nem vagyok a barátod
2. nem védem a kakucsringet, viszont ellenben veled, friss tapasztalataim vannak. Mint sokan tudjuk, a hungaroring az F1-nek épült, ergo nincsenek meg maradéktalanul azok a feltételek, amik a motorosok számára kellene adottak legyenek. Sajnos ezt egyszer saját tapasztalatból sikerült észrevennem. Célegyenes ráfordítónál kb 2 méter széles gyep van, utána betonfal. Ez minden csak nem bukótér...
Kakucson azért nincs még mentő, mivel mindennap lehet meni pályázni. Rendezvényeken szokott kint lenni mentő, pályabíró. Mostmár gumifal is van, illetve bukótérnek ott az egész pálya melletti rész. Nem hasonlítok, csak tényeket írok le. nem is akarnáma két pályát összehasonlítani.. Csak sokan azt hiszik hogyha a hungaroringre kijárnak, akkor az elég a motoros tudásukhoz.. Sok ilyen embert láttam már felmenni a kaucsringre, hogy majd Ő megmutatja az 1000-es gépével hogy kell menni. Aztán amikor 5 körönként kapott 1 kört az Mz-sektől, kicsit fapofával jött le
de tudok
Heidenaue K63as gumi van nekem is azzal páylázom és sztem jól tapad + olcsó asszem egy 10es újonnan
de tudok adni telefonszámot: 06-30-904-00-54 - Bálint László /szerelő/ egész jó árban tud hozzni NS-1hez alaktrészt és sztem ha megegyeztek postán megoldjátok. Reggel ) után sztem keresd meg
azért 1-2BAR-t ne állíts rajta, a 2körüli értékhez képest ez mínusz-négy bárt jelentene, a vákumos hátsó kerék ritkán tapad megfelelően na csak vicceltem :)
minden gumihoz megvan a megfelelő működési hőmérséklet, amihez tartozik egy megfelelő nyomás. én nem tudok olyan gumiról, amelynél ez az érték 2,1/1,9 lenne hidegen. és igen, pályagumikról beszélünk, ha jól tudom innen indult el a téma. és az igaz, hogy 2:00alatt beszélünk jó időről, de itt nem ezen van a hangsúly. egy 2:07-es ember is megérzi a különbséget.
Barátom.Képzeld nem vagyok nagy szakértő. Legalább tisztelj meg azzal, hogy olvasod amit írok. Ajánlom figyelmedbe a 7362-es hozzászólást.Én voltam az első aki a Kakucsot ajánlotta. Nyilván nem küldöm fel a Hringre a 70köbcentis motorjával. De te meg ne védd a Kakucsringet mint ha a Tiéd lenne.
A Hringen van bukózóna, pályabíró, mentő. A Kakucson meg van egy zárt aszfalt csík némi fövennyel.
Nevetséges összehasonlítani a kettőt. Alkalmas pályázásra nem vitás. De nem kell piedesztára emelni.
én sokszor azt kérdem hogy miért nincsen rajta motoros ruha?! de lehet én látom rosszul. én annak köszönöhetem hogy még tudok írni. de mindenki maga tudja.
Kakucsring: Egy max. 400-as, de inkább kisebb sportgéppel vagy supermoto-val, mert technikás, jópofa, otthonos, barátságos, és 7km-re van, de főleg OLCSÓ
Hungaroring: egy 400 vagy 600-as sportgéppel, mert biztonságos, drága, de cserébe profi, és ott mennek a nagyok is
...mindkettő jó lehet. Szerintem.
Érdekes dolgok ezek nem?
2. nem védem a kakucsringet, viszont ellenben veled, friss tapasztalataim vannak. Mint sokan tudjuk, a hungaroring az F1-nek épült, ergo nincsenek meg maradéktalanul azok a feltételek, amik a motorosok számára kellene adottak legyenek. Sajnos ezt egyszer saját tapasztalatból sikerült észrevennem. Célegyenes ráfordítónál kb 2 méter széles gyep van, utána betonfal. Ez minden csak nem bukótér...
Kakucson azért nincs még mentő, mivel mindennap lehet meni pályázni. Rendezvényeken szokott kint lenni mentő, pályabíró. Mostmár gumifal is van, illetve bukótérnek ott az egész pálya melletti rész. Nem hasonlítok, csak tényeket írok le. nem is akarnáma két pályát összehasonlítani.. Csak sokan azt hiszik hogyha a hungaroringre kijárnak, akkor az elég a motoros tudásukhoz.. Sok ilyen embert láttam már felmenni a kaucsringre, hogy majd Ő megmutatja az 1000-es gépével hogy kell menni. Aztán amikor 5 körönként kapott 1 kört az Mz-sektől, kicsit fapofával jött le
Heidenaue K63as gumi van nekem is azzal páylázom és sztem jól tapad + olcsó asszem egy 10es újonnan
de tudok adni telefonszámot: 06-30-904-00-54 - Bálint László /szerelő/ egész jó árban tud hozzni NS-1hez alaktrészt és sztem ha megegyeztek postán megoldjátok. Reggel ) után sztem keresd meg
minden gumihoz megvan a megfelelő működési hőmérséklet, amihez tartozik egy megfelelő nyomás. én nem tudok olyan gumiról, amelynél ez az érték 2,1/1,9 lenne hidegen. és igen, pályagumikról beszélünk, ha jól tudom innen indult el a téma. és az igaz, hogy 2:00alatt beszélünk jó időről, de itt nem ezen van a hangsúly. egy 2:07-es ember is megérzi a különbséget.
A Hringen van bukózóna, pályabíró, mentő. A Kakucson meg van egy zárt aszfalt csík némi fövennyel.
Nevetséges összehasonlítani a kettőt. Alkalmas pályázásra nem vitás. De nem kell piedesztára emelni.