végül is nem mondanám rá hogy szar! mert a célját tuti teljesiti! egyszoval minden guminak megvan a megfelelő használati célja, szoval annak az embernek aki autopályázik rengeteget, naponta,sokat,,, az lehet azt mondja erre a gumira hogy király, mert el fut alatta 20 ezer km ert, de aki pályázni akar vagy cask kanyargos helyeket szereti ,ő már lehet nem fogja isteniteni,
jo kis gumi topicot csináltunk itt,
sorry
mi már beszéltünka gumi topcban egyszer volt hozzá szerencsém, röviden anynit mondanék majd ha lecseréled megtudod! és majd fogod a fejed miért nem cserélted le hamarabb
Ha nem voltál még ott akkor nem nagyon kellene értékelni. 1 supermoto miatt nem csinálnak külön csoportot, 3 miatt már igen. És hidd el nem lennél ott egyedül supermoto-s. Mivel nem gyors pálya, és viszonylag rövid, ha elesik valaki, szépen leintenek a pályáról, és ha feltápászkodott aki elesett, mehetsz tovább. A motoros robogósokról meg annyit hogy sok versenyük van ott, bár lehet nem mindenki számára ismerős a kategória. Lehet hogy pont edzést vagy valamit láttál. (mellékesként megjegyzem hogy nem kellene nagyon lenézni a robogósokat, a kakucson ők tartják a pályarekordot. Itt látszik meg az hogy nem a sebesség a légyeg, hanem hogy helyes íven, lendületesen tudj motorozni)
Én kb minden 2. héten kint vagyok, mindig elfértünk, egyszerre max kb 10-15 motoros van a pályán. 50 motor sosincs egyszerre a pályán.
Ráadásul nam végén általában kapunk plusz félóra pályázást is, mert törzsvendégek vagyunk.
de te most utcai vagy slick gumirol beszélsz? vagy nincs különbség köztük?
szerintem az is befolyásolja ki hogy megy,pl ha én leeresztem a gumim 1,8 ra hátul és csiga tempoval közlekedek akkor nem melegszikfel rendesen tehát a nyomás se fog nőni benne annyira,mint egy profinak aki mondjgyuk 2 őn belüli időket megy a ringen,
szoval itt csak arra akartam utalni hogy sok befolyásolo tényezője van,hogy hogy kell beállitani,,,ha jol gondolom
akkor itt végülis mindekinek személyre szabottan kéne beállitania a gumiját, dehát erre meg nincs lehetőségünk áltába, meghát pl: én lehet még ott se tartok hogy észre vegyem a köridőmön ha 1-2 bár állitok fel v le
Fogadok, hogy ha én odamennék egy supermotoval holnap reggel akkor nem csinálnának miattam egy külön csoportot. Mindegy nem akartam veszekedni de amiket kakucsról hallok (ha valaki elesik mindenki megáll és segítenek neki stb) nem a jól szervezettség látszatát adja nekem. Viszont jó pár videót láttam amikor szinte elborítják a pályát a motorosok robogósok. 50-en fent egyszerre.
Gondoltam, h ezért. Minden esetre ezzel a 2.5-2.9-cel vasárnap a szerpentinen ledörzsöltem a bakancsom oldalát néha...
Jut eszembe...
Hogy van az, hogy nekem nem a lábtartó ér le, hanem a bakancsom oldala?
Túl vagy a lábam? (45)
Vagy fel kéne vennem a lábtartóról kicsit?
Igen de az számításba veszi az utast is. Aki nem az első kereket terheli jobban.(Általában) Pályára azért kell hátra kevesebb mert a nagy kigyorsítások jobban terhelik a gumi és jobban melegszik mint az első.
Ez hülyeség hogy kakucson megy mindenki amerre lát! Szét van bontva az utcai motor, a supermoto, meg a gokart.
Tudásszint nincs bontva, de mivel ott nem lehet nagy tempót menni, így nem is érdemes. Teljesen jó hely a kezdőknek megismerni a helyes íveket meg a kanyarodás technikáját..
jo kis gumi topicot csináltunk itt,
sorry
Panaszkodtam, hogy nehezen tudom 1 cm alá tornázni a majrécsíkom
...vélemény?
Én kb minden 2. héten kint vagyok, mindig elfértünk, egyszerre max kb 10-15 motoros van a pályán. 50 motor sosincs egyszerre a pályán.
Ráadásul nam végén általában kapunk plusz félóra pályázást is, mert törzsvendégek vagyunk.
de te most utcai vagy slick gumirol beszélsz? vagy nincs különbség köztük?
szerintem az is befolyásolja ki hogy megy,pl ha én leeresztem a gumim 1,8 ra hátul és csiga tempoval közlekedek akkor nem melegszikfel rendesen tehát a nyomás se fog nőni benne annyira,mint egy profinak aki mondjgyuk 2 őn belüli időket megy a ringen,
szoval itt csak arra akartam utalni hogy sok befolyásolo tényezője van,hogy hogy kell beállitani,,,ha jol gondolom
akkor itt végülis mindekinek személyre szabottan kéne beállitania a gumiját, dehát erre meg nincs lehetőségünk áltába, meghát pl: én lehet még ott se tartok hogy észre vegyem a köridőmön ha 1-2 bár állitok fel v le
Okés. Holnap kipróbálom. Bár félek ezektől a gumiktól, ha 16ezer alatt nem kopott meg középen 2-3mm-ig, akkor nem lehet valami puha...
20-nak érzem magam!
Jut eszembe...
Hogy van az, hogy nekem nem a lábtartó ér le, hanem a bakancsom oldala?
Túl vagy a lábam? (45)
Vagy fel kéne vennem a lábtartóról kicsit?
Tudásszint nincs bontva, de mivel ott nem lehet nagy tempót menni, így nem is érdemes. Teljesen jó hely a kezdőknek megismerni a helyes íveket meg a kanyarodás technikáját..