Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A hétvégén szerpentineztem egyet egy kölcsön Aprilia Pegaso-val is, az normális, hogy a legkisebb rezdülésre is "belebeg" a kormánya? Pl. intettem egy szembejövő motorosnak kanyarban, és mikor visszatettem a bal kezem, odébbszitált a motor az ívről
Segítünk...
Írogass csak szorgalmasan! Barátra találsz at tuti. Kezdőoldalon figyeld, ki ír utoljára tudod követni a témákat. Én írtam már a rendszergazdinak a topik miatt, de b....szott rám. Hat éve foglalkozom futómű állítással a verseny pályákon, tudom mekkora érdeklődés a téma iránt. Kár hogy ezt nem veszik észre. Viszont vannak viccek!
Nos, gondoltam erre, de egyébként meg nem úgy tűnik, hogy alacsony lenne a benzinszint. Sőt, én más okokból gondoltam arra, hogy sokat kap, de a szerelőm szerint (bízok benne) gyári a fúvókázása, és a gyertyakép is jó.
Azért köszi a tippet! Lehet, felvetem, ha összejön a fém fékcső feldobás a hétvégén. 4-én azzal szeretnék körözni a Pringen, mert ez a 17 éves gumi olyan izéke...
második pont: karbi úszószint? A nagy fékezésnél előre lendülő benyát kiszippantja a fúvóka, és kanyarban nem kap kaját a motor?
jujj, jó lesz az nekem?
Emlékszem rád volt kamera a mocimon majd felrakom a vidit és megnézheted magad
Az egyik dilettáns lehet, hogy én voltam.
Egyébként elég furcsa volt egy-két helyzet. Most volt először alkalmam annyit menni Hringen, hogy egy kicsit bele is tudtam élni magam. Apránként próbáltam volna találni egy-egy ívet, ami már legalább köszönő viszonyban lehet vmi normális kanyarodással, ha messziről is.
Na, ilyenkor jön az, hogy már nekem is akadnak olyanok, akik kanyar bejáratnál feltartanak. Aztán persze a 240kg/100LE ugyebár nem elég ahhoz, hogy kigyorsításnál egy egyenesben ne lépjen el előlem a gixer, erhat,zéikszmittoménmi, hogy aztán féktávon az óvatos kolléga megint ott legyen. De amilyen nyúlos fos most a fékem (szerintem a 17 éves gumi fékcső kezdi megadni magát) ott beszúrni sem biztos, hogy akkora ötlet, pláne az én tudásommal.
Azért megvolt többek közt egyszer egy R6 kanyarból jobb íven kigyorsítva. Az tetszett !

Két kérdés:
- Nem fényképezett valaki innen a -2-nél?
- A célegyenes végi fékezés után, a kanyarra rátéva, ahogy nyitom rá a gázt csak hörög meg dadog a motor 1-2 mp-ig. 300km-rel a pályanap előtt volt olaj-, gyertyacsere, karbiszinkron és szelephézag állítás.
Nem tüntem el teljessen,csak voltam most vasárnap a h. ringen és borzalmas mennyi dilettáns volt a pályán,igenis a H.ringen 200-zal érkeznek rád,és alkalmatlan arra hogy ott tanulj meg motorozni,viszont Kakucson meg szépen kikerülnek a robogosok balrol a supermotosok jobrol és tud az emberünk gyakorolni.
Bár én csak az elején voltam kakucson akkor még nem volt tribün meg ilyen flancos dolgok,és akkor ugy volt egy menet ebbe az irányba egy menet abba az irányba,ez nekem össze vissza
Gondolod, hogy csak mert tizenezres fordulaton üvöltetik a pályán, az lenne?
Kb. mint a crossmotor?
De inkább egy 2T felújítása, mint egy 4T.
Nem nagyon szervíz igényesek ezek a gépek?
Most látom, hogy ez UGYANAZ
Linket másold be, ne a szövegét, úgy könnyebben meg tudom nézni.

Ez pl. kissé viseletes, de tűrhető árban van: http://www.kepesmotor.hu/honda...
Ha 2:30-on belül vagy már nem leszel utolsó. Mennyit mész?
nem hiszem h jó lenne oda egyenlőre a köridőm:(
én is tudok egyet
"Eladó egy NSR 250-es MC-21es versenyidomzattal, versenyre felkészítve, felújított motorral, gyári futóművel, slick gumikkal, RS kipufogókkal.
Ár:250 ezer
Érdeklődni: 06 30 2977 433 Barkóczi István"
Láttam a videód már
FZR, hm-hm...
Min kell gondolkodnod?Ingyenes.
ezt meg kell bütykölni, de amúgy szerelem első látásra:
http://www.kepesmotor.hu/honda...
nekem nem. aztán ha megnézed.. nem 6osban gurulok.. :D http://www.sportmotor.hu/motor...
Aprit nem vennék, de pl a Honda NSR250 rettenetesen tetszik.
mármint tényleg!ha ott használnám csak akkor én tuti azt vennék
Melyikre gondolsz? ZXR?
(a 250 sornéggyel az a bajom, hogy zabagépek...nem?)
kakucson egy 125ös rs-sel menni oyan mint egy álom:)
250sornégy? sztem nem lassú kis pályán. szerintem.