A hétvégén szerpentineztem egyet egy kölcsön Aprilia Pegaso-val is, az normális, hogy a legkisebb rezdülésre is "belebeg" a kormánya? Pl. intettem egy szembejövő motorosnak kanyarban, és mikor visszatettem a bal kezem, odébbszitált a motor az ívről
Írogass csak szorgalmasan! Barátra találsz at tuti. Kezdőoldalon figyeld, ki ír utoljára tudod követni a témákat. Én írtam már a rendszergazdinak a topik miatt, de b....szott rám. Hat éve foglalkozom futómű állítással a verseny pályákon, tudom mekkora érdeklődés a téma iránt. Kár hogy ezt nem veszik észre. Viszont vannak viccek!
Nos, gondoltam erre, de egyébként meg nem úgy tűnik, hogy alacsony lenne a benzinszint. Sőt, én más okokból gondoltam arra, hogy sokat kap, de a szerelőm szerint (bízok benne) gyári a fúvókázása, és a gyertyakép is jó.
Azért köszi a tippet! Lehet, felvetem, ha összejön a fém fékcső feldobás a hétvégén. 4-én azzal szeretnék körözni a Pringen, mert ez a 17 éves gumi olyan izéke...
Az egyik dilettáns lehet, hogy én voltam.
Egyébként elég furcsa volt egy-két helyzet. Most volt először alkalmam annyit menni Hringen, hogy egy kicsit bele is tudtam élni magam. Apránként próbáltam volna találni egy-egy ívet, ami már legalább köszönő viszonyban lehet vmi normális kanyarodással, ha messziről is.
Na, ilyenkor jön az, hogy már nekem is akadnak olyanok, akik kanyar bejáratnál feltartanak. Aztán persze a 240kg/100LE ugyebár nem elég ahhoz, hogy kigyorsításnál egy egyenesben ne lépjen el előlem a gixer, erhat,zéikszmittoménmi, hogy aztán féktávon az óvatos kolléga megint ott legyen. De amilyen nyúlos fos most a fékem (szerintem a 17 éves gumi fékcső kezdi megadni magát) ott beszúrni sem biztos, hogy akkora ötlet, pláne az én tudásommal.
Azért megvolt többek közt egyszer egy R6 kanyarból jobb íven kigyorsítva. Az tetszett !
Két kérdés:
- Nem fényképezett valaki innen a -2-nél?
- A célegyenes végi fékezés után, a kanyarra rátéva, ahogy nyitom rá a gázt csak hörög meg dadog a motor 1-2 mp-ig. 300km-rel a pályanap előtt volt olaj-, gyertyacsere, karbiszinkron és szelephézag állítás.
Nem tüntem el teljessen,csak voltam most vasárnap a h. ringen és borzalmas mennyi dilettáns volt a pályán,igenis a H.ringen 200-zal érkeznek rád,és alkalmatlan arra hogy ott tanulj meg motorozni,viszont Kakucson meg szépen kikerülnek a robogosok balrol a supermotosok jobrol és tud az emberünk gyakorolni.
Bár én csak az elején voltam kakucson akkor még nem volt tribün meg ilyen flancos dolgok,és akkor ugy volt egy menet ebbe az irányba egy menet abba az irányba,ez nekem össze vissza
Azért köszi a tippet! Lehet, felvetem, ha összejön a fém fékcső feldobás a hétvégén. 4-én azzal szeretnék körözni a Pringen, mert ez a 17 éves gumi olyan izéke...
Egyébként elég furcsa volt egy-két helyzet. Most volt először alkalmam annyit menni Hringen, hogy egy kicsit bele is tudtam élni magam. Apránként próbáltam volna találni egy-egy ívet, ami már legalább köszönő viszonyban lehet vmi normális kanyarodással, ha messziről is.
Na, ilyenkor jön az, hogy már nekem is akadnak olyanok, akik kanyar bejáratnál feltartanak. Aztán persze a 240kg/100LE ugyebár nem elég ahhoz, hogy kigyorsításnál egy egyenesben ne lépjen el előlem a gixer, erhat,zéikszmittoménmi, hogy aztán féktávon az óvatos kolléga megint ott legyen. De amilyen nyúlos fos most a fékem (szerintem a 17 éves gumi fékcső kezdi megadni magát) ott beszúrni sem biztos, hogy akkora ötlet, pláne az én tudásommal.
Azért megvolt többek közt egyszer egy R6 kanyarból jobb íven kigyorsítva. Az tetszett !
Két kérdés:
- Nem fényképezett valaki innen a -2-nél?
- A célegyenes végi fékezés után, a kanyarra rátéva, ahogy nyitom rá a gázt csak hörög meg dadog a motor 1-2 mp-ig. 300km-rel a pályanap előtt volt olaj-, gyertyacsere, karbiszinkron és szelephézag állítás.
Bár én csak az elején voltam kakucson akkor még nem volt tribün meg ilyen flancos dolgok,és akkor ugy volt egy menet ebbe az irányba egy menet abba az irányba,ez nekem össze vissza
Kb. mint a crossmotor?
De inkább egy 2T felújítása, mint egy 4T.
Ez pl. kissé viseletes, de tűrhető árban van: http://www.kepesmotor.hu/honda...
"Eladó egy NSR 250-es MC-21es versenyidomzattal, versenyre felkészítve, felújított motorral, gyári futóművel, slick gumikkal, RS kipufogókkal.
Ár:250 ezer
Érdeklődni: 06 30 2977 433 Barkóczi István"
FZR, hm-hm...
http://www.kepesmotor.hu/honda...
(a 250 sornéggyel az a bajom, hogy zabagépek...nem?)