Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi!
Végre egy kompotent emberke
CSAKO
Csákó! Előre 2.1, hátra 1.9. A dönthetőséget nem folyásolja be a buminyomás. Pályán a gumi felmelegedés a lényeg, ami a bennelévő szén részecskék surlódásának a következménye. Ha keményre fújod, ez nem jöhet létre. Max tapadás utcai guminál 50, pálya guminál 80 fok.
Djane te már itt kockulsz korán reggel?
Az lenne a jó a kis szar Honda diókat fenn látni Hungaroringen és 60-al zuznák. A másik amiért nem engednék fel 50ccm, mert kb ilyen 13-14 éves korosztálynak van, akik életükbe nem menték még rendesen motorral, és kijönnének Hungaroringre, akkor ott akkora oltári nagy balesetek lennének
A "szabály" persze csak idézöjelben,ès a pályacsucs 1.48,azt hiszem a Meklautol
Ja,és jo reggelt!
Egy több, mint 4 km-es és gyors pályára tényleg nincs értelme 50ccm-el felmenni. Ott van a kakucsring, ideális ezeknek a motoroknak.
nem aggódom csak néha szerintem felszabadulhatna a pálya ilyen kis ccmnek is és mellé egy-kér CBR125R meg szerintem ezek az új YZF-ek se olyan húúú de veszélyesek. Amúgy nincs miért aggódni mert 1 órája jöttem haza melóból :D szóval lépek is aludni
jó éjt
további jó fórumozást
Azt a megveszekedett szabályait! Racetek K3 homológ utcára is és kurvára tapad.
1.58 a legjobb idö amiröl tudok széria géppel,széria motorral.Ezres gixxerrel,és a srác gyakorlatilag
a ringen lakik.Nálunk van egy olyan iratlan szabály,hogy ailyen motort a kereskedötöl hozunk,azzal
probáljuk,igy relativ egyformák az esélyek .A slick az már csak e miatt is kilöve.Slickkel nem kaphatsz rendszámot itt!
Na köszi a segitséget,pizsama osztás van,jo8.
nem hinném,hogy hozzá kellene nyulni a futóműhöz!
nem tudom mit jelent a hockenheimringen a 2.02,de ha puhábra állítod vszinü jobban
fog tapadni,de inkább tegyél fel race-s gumikat!
nem!de jobban tapad!
tehát elöl:2.1,hátul:1.9
igen függ a gumitól is...
Ja és a régin sem állitottam a futómüvön soha,71 kg vagyok
Tudod itt a csaszik 2.00-t mennek széria motorral,utcai gumival(Hockenheimring).Èn a régivel mentem
2.02-t,az ujjal csak 2.05,de inkább 2.o7-eket tudok csak.Engem jobban ez idegesít,gondolom a lég-
nyomás lehet az oka .
Ha két barra engedem le őket nem fog nehezebben fordulni?
Sziasztok. Ha már a guminyomás a téma tudnátok nekem ajánlani gsr600-ra milyen lenne az ideális, gyárilag 2.5-öt írnak előre és hátra is pályán kb mennyire kell leengedni és ez mennyire függ a gumitól?
Erre vmi okosabb emberkét kérj meg,h lőjje be neked
Akkor engedek belöle picit,de hogy érted a futomüállítást ?
szerintem semmi!
ez a ringen normális 1utcai gumitól!
egyébként pályára leengedheted:front:2.1real:1.9
utcára jó amit írtál...
Futóműbeállítás miatt. amúgy 2.0 bar körülire leengedheted.
Hi!
Segítség kellene valami nagytudásútól :mi az oka,hogy az elsö gumim ilyen hülyén néz ki,a hátso
meg tökéletes.Ez egy k7 750 gixxer,elötte k5 750-el nyomtam,és nem volt ilyen bajom! A ringre
talán ennek más nyomás kellene? Elöl 2,3 hátul 2,5-el szoktam menni.
Köszi,Csako
jaja ezért akarok dumálni vele !
hát ezt majd megbeszélitek én nem tudok semmit...
Nekem minnél előbb kéne moci de ha ennyit motorozik sztem akkor storno nekem nem év végén kell...