Tuti azért mert az uj kényelmetlen mint a dög a régin meg jol érezted magad,én akárhányat probáltam teljessen szürreálisnak találtam rajtuk az üléspoziciót,vagy megöregettél
Szeva mindenki, pont a "gumik" topicban volt ez téma nemrég, hogy pályázára milyen guminyomások a legbeváltabbak. Nekem meglepetés volt, hogy az első kerékbe kell nagyobb nyomás...
A motoromon a kis táblázat előre 2.5, hátra 2.9-et ír, igaz, utcára.
Nos, ha a kérdésed hozzám intézted,akkor gsxr 750 k7,metzeler m3. Régebben k5-el hatoltam,az
yoshimura edition volt,azzal nálunk a ringen(hockenheimring), 6-8 mp-el gyorsabb voltam.Egyszerüen
nem értem mi az oka,hogy az ujjal miért nem tudok nemhogy javitani,de még a régi idöt sem tudom vele
megcsinálni .
ezt a 2,1/1,9et régen valaki kitalálta, de momentán egy gumit sem tudok mondani, amit hidegen 2,1/1,9re kéne fújni. én Bridgestoneal megyek, abba nem ilyen nyomás kell, a michelinekbe illetve a a legújabb ntec gyártású dunlopokba 1,3-1,4 kell hátra hidegen. a metzelerekbe is kevesebbet szoktak rakni, mint 1,9 jóval. ez a 2,1/1,9 egy nagy hülyeség, bár konkrét tapasztalatom csak a Bridgestone-al van. A többit megbízható, tapasztalt versenyzőktől tudom, akikben megbízom. tehát ismét: 2,1/1,9-re csak az fújja a gumikat, akiket nem érdekli hogy milyen guminyomással mennek az már megint más kérdés, hogy az a legjobb, ha a felmelegedett kerékhez tudunk nyomásértékeket az adott abronccsal kapcsolatban. a hideg nyomásérték csak közelítő, alapbeállítást adó adat, mivel különböző aszfalthőmérsékleteknél különböző mértékben melegednek fel a gumik.
Ember!
Na bejelentkeztem a gsxrfans.hu-ra,hogy megtudjam a pályamotorozás topicban az utolso
hozzászolás több mint 2 hetes .
Nos nálam a pörgösebb topic mást jelent
De mindegy,köszi,hogy segiteni probáltál
Kakucson mindenki megy amerre lát,a nagyobb pályákon meg néha csoportokra van osztva,néha meg megy mindenki amerre lát.
De elsőre mindenképp kakucsot javaslom ocsó és jó,meg amig kakucson nem birsz lapon menni ne menj nagy pályára semmi értelme,ugyanis ha nem tud valaki60-80-nal menni kakucson mert nincs pályarutinja. Annak a ringen sem fog menni 160-nal a kanyarodás
És ot hogy lehet menni ? Mer nem mentem még pályán most szeretném elkezdeni (motorozni tudok azal nincs gond de pályán is ki szeretném probálni a kis Derbit )
Ember. Két külön gsx-r-es oldal is van amiről tudok. De most beírom a goggle-ba csak a hecc kedvéért. Tehát :"gsxr fórum" hoppá. Felülről a 4-ik találat. www.gsxrfans.hu Regisztrálj! Nálunk van jó pár pályázós emberke.
Mikor megnyílt a ring, és nem volt még teljesen bekerítve, egy haverom állandóan fellógott a 125-ös postás mz vel, gyakran még a levelek is ott voltak a táskájában:)
HI acer 14!
Èn is kerestem már futomüállító topicot,én sem találtam.Más,a Suzuki gsxresek miért nem forumoznak? Van esetleg valami más oldal ahol nagyobb a pörgés? Én külföldröl irogatok ide,jo lenne néha
megosztani a tapasztalatokat a "hasonszörüekkel" itthon.Talán lehetne pár barátra is szert tenni
Bocsi én most látom, hogy szóbajött az 50 köb cm es géposztály. A guminyomással kapcsolatos okfejtés 600 és 1000 -es gépekre vonatkozik. Nam akarok senkit félre tályékoztatni
A nyári melegekben bár melyik gumihoz teljesen jó, majd ahogy hűl az idő lehet bele kicsit többet fújni. Ahogy elnézem ez még nem aktuális. Kérdés hozzátok! Futóműállítással kapcsolatban tudnék sebíteni a fórumozóknak. Nem találok erre topikot. Szerintetek nincs, vagy csak én nem látok?
A motoromon a kis táblázat előre 2.5, hátra 2.9-et ír, igaz, utcára.
yoshimura edition volt,azzal nálunk a ringen(hockenheimring), 6-8 mp-el gyorsabb voltam.Egyszerüen
nem értem mi az oka,hogy az ujjal miért nem tudok nemhogy javitani,de még a régi idöt sem tudom vele
megcsinálni .
Na bejelentkeztem a gsxrfans.hu-ra,hogy megtudjam a pályamotorozás topicban az utolso
hozzászolás több mint 2 hetes .
Nos nálam a pörgösebb topic mást jelent
De mindegy,köszi,hogy segiteni probáltál
De elsőre mindenképp kakucsot javaslom ocsó és jó,meg amig kakucson nem birsz lapon menni ne menj nagy pályára semmi értelme,ugyanis ha nem tud valaki60-80-nal menni kakucson mert nincs pályarutinja. Annak a ringen sem fog menni 160-nal a kanyarodás
Èn is kerestem már futomüállító topicot,én sem találtam.Más,a Suzuki gsxresek miért nem forumoznak? Van esetleg valami más oldal ahol nagyobb a pörgés? Én külföldröl irogatok ide,jo lenne néha
megosztani a tapasztalatokat a "hasonszörüekkel" itthon.Talán lehetne pár barátra is szert tenni