anyira nem szoktam hátra nézegetni de nem hinném ,mert én a kezdő1 nek az 1. és 2. időpontján mentem, meg a kezdő3 nak az első időpontján,,, szoval én már oylan fél1 fele eltüztem a ringről,,,
ja, a képeket elnézve, meg az adatlapokat, ddt téged láttalak többször is a zöld kawával, legközelebb már felismerlek
meg BerikZ motorjának hangját is figyeltem a célegyenesben, száguldó dörmögő dömötör :)
szerintem is király volt a tegnapi pályanap, és élveztem. mondjuk az esőt nem, kicsit fostam is a mindenfelé csúszó gumik miatt, de aztán szépen felszáradt a pálya, és lehetett menni.
igazából nekem ez volt az első, amit már élveztem is, mert a tavalyin friss jogsival inkább csak kolbászoltam a pályán :) mondjuk most sem vágtam a helyes íveket, ahhoz még párszor menni kellene, meg nem ártana, ha valaki megmutatná :) merthogy bőven volt még benne, de nem mindig éreztem, kicsit szokatlan volt, hogy ennyire széles a pálya..
annak ellenére, hogy bt57-es kőkemény túra bakeliteket nem pályára tervezték (bár a végére az is ragadós lett), meg hát a cbf 78 lova se egy nagy ménes, én nagyon nagyon élveztem. a legvégére egészen jókat köröztem, kezdtem rájönni, hogy merre is kell menni :) lett egy 2:46-os köröm is, ami gondolom viccesen hangzik, de legalább van hova fejlődnöm :D
az is nagyon bejött, ahogy a "nagyok" mentek, félelmetes volt testközelből látni, milyen kanyarsebességeket tudnak elérni.
mindenesetre fogok még kimenni nyílt napra, és remélem megismerek pár arcot innen, akik ellátnak hasznos tanácsokkal - mert abból soha sem elég..
ja, és szerintem mindenki korrektül ment, a hátulról jövők vigyáztak, nem volt durvulás - legalábbis az én tapasztalatom szerint.
Sziasztok!
Megy valaki vagy akar menni jún 22-én vasárnapi motorozásra a h.ringre a körzetemből? (Nyíregyháza)
Mert én mennék csak nekem innen egyedül elég gázos felmenni.
Egyébként valami tapasztalat aki volt már vasárnap?
Láttam amikor mentél fel és a többiek próbáltak lebeszélni. Aztán a meneted végén azt hallottam, haogy egy idősebb faszi károg, "nehogy már ezt élvezze b..meg. Ne mondja nekem azt senki,hogy élvez is vmit" meg hasonlók
Amúgy nagyon fasza volt a tegnapi nap. Az én legjobb időm 2:21 volt. A féktávjaim szarok eléggé,úgyh ott még tudok javítani
hát azzal a gixxeres emberkével a tököm kivolt. Mindenhol toltam le magam előtt. Nem akartam szemét módon beszúrni neki sehol,úgyh mire jött egy olyan kanyar,h körbemotorozzam,után jött egy egyenes is.Ahol vissza is előzőtt. És kezdtük megint előlről. A rázóköves szitu elég szar volt,de megmaradtam
Ő volt az amúgy :
Na akkor írok ategnapi élményekről. Megbeszéltük a haverokkal, hogy 7:45 M3-as Shell kút. Miért is lett volna ott a banda másik része? Nem is vártunk rájuk sokat. Nyitáskor elsőként repesztettem be a pályára majd ennek örömére el is mentem a rossz irányba.
Azért sikerült az elsők között regisztrálnom. Haladó I-II-be reggeltem. Az első menet előtt kaptuk a hírt, hogy Pesten már ömlik az eső.
A hátsó gumim megfordítva ennél fogva a bal oldalra került a szénné kopott rész. A bal kanyarokba hanyagolnom kellett az agressziót. Egy gixer 1000K7 megpróbált lenyomni a célegyenesben. A vége az lett, hogy csak a kanyaron túl állt meg. Az első menetben 2:19 volt e legjobbam. A vége felé már szemezett az eső.
Aztán rázendített. Ömlött rendesen. A Kezdők 2-t menetét elmosta.
Bemondja a speaker, hogy Haladó II. Persze senki nem mozdult. Én egy pár perc gondolkodás után magabiztosan a fossá ázott motoromhoz léptem. Kiguvadt szemű tekintetek kereszt tüzében kigurultam a box utca végéhez. Előszaladt a felengedő bácsi és azt kérdezte: "Jól meggondoltad?""Persze! Óvatos leszek!"
Egyik haver megígérte, hogy mér nekem. A célegyenes végén szép szivárvány színű 12,5 négyzetméteres tócsa fogadott. Ekkor már nem is tűnt olyan mókásnak a dolog. 4-es stabil gáz 30km/h.
És igen! Sikerrel abszolváltam a kanyart. Mondom itt akkor gond egy szál se. Felgyorsítottam 130-140-re. A kettes kanyarban kiderült, hogy a gumim még 5 fokos döntésnél is mászik. Hiába az a fránya minta (vagy is a hiánya). Közben az eső azért esett egy kicsit. A gyors balost 80km/h-val küzdöttem le. Aztán jött a célegyenes!
Sikerült nagy nehezen 200km/h-ra gyorsítanom aztán egy laza 400m-es féktávval lelassítottam 30-ra. A pályabírók amúgy tették a dolgukat. Csíkos zászló meg miegymás. Nem ragozom tovább mentem 3-kört majd elfogyott a menetidőm. A fastes lap 3:40 volt! Jobb is lehetett volna de nagyon párosodott a sisakom.
A példámon felbuzdulva a teszt karaván is felment a pályára. Majd szépen a többi csoport is. Jöttek is az esések ahogy az várható volt.
A következő menetemet kihagytam műszaki ok miatt kihagytam.(Kiderült, hogy a láncom kissé feszes és a lazítása időigényes feladat volt)
Aztán a nap kisütött és a pálya felszáradt. Innentől kezdve gyakorlatilag semmi extra dolog nem történt velem. A nap hátralévő része azzal telt, hogy különböző 1000-es mocikat próbáltam lenyomni a célegyenesben.
Viszont az utolsó előtti menet az idei legjobb volt (Bár csak 2:17-es időt mentem de hihetetlenül jól éreztem magam). Meg amúgy is úgy vettem észre ha csak egy kicsit is visszafogottabban megyek akkor már elmarad a hányinger meg a fáradtság. 2:20-as időkből tudnék menni 20-at egymás után! (hihető )
Közben azért meghallgattam a Motorosmanó ömlengéseit, hogy hol melyik kanyarban ér le a lábtartója. Persze aztán az is kiderült, hogy a Hondán nem fog a fék stb.
Végül is marha jó nap volt a tegnapi.
felrakom őket majd, talán holnap estére, de majd sikítok ha fennt vannak hogy Zseby is hallja
Kár,hogy én nem hallom úgy kívülről . Kíváncsi lennék,hogy hogy szól
meg BerikZ motorjának hangját is figyeltem a célegyenesben, száguldó dörmögő dömötör :)
igazából nekem ez volt az első, amit már élveztem is, mert a tavalyin friss jogsival inkább csak kolbászoltam a pályán :) mondjuk most sem vágtam a helyes íveket, ahhoz még párszor menni kellene, meg nem ártana, ha valaki megmutatná :) merthogy bőven volt még benne, de nem mindig éreztem, kicsit szokatlan volt, hogy ennyire széles a pálya..
annak ellenére, hogy bt57-es kőkemény túra bakeliteket nem pályára tervezték (bár a végére az is ragadós lett), meg hát a cbf 78 lova se egy nagy ménes, én nagyon nagyon élveztem. a legvégére egészen jókat köröztem, kezdtem rájönni, hogy merre is kell menni :) lett egy 2:46-os köröm is, ami gondolom viccesen hangzik, de legalább van hova fejlődnöm :D
az is nagyon bejött, ahogy a "nagyok" mentek, félelmetes volt testközelből látni, milyen kanyarsebességeket tudnak elérni.
mindenesetre fogok még kimenni nyílt napra, és remélem megismerek pár arcot innen, akik ellátnak hasznos tanácsokkal - mert abból soha sem elég..
ja, és szerintem mindenki korrektül ment, a hátulról jövők vigyáztak, nem volt durvulás - legalábbis az én tapasztalatom szerint.
nem tölötd fel az egész napot ide sportmotorra?
Szívesen csatlakoznék, mivel egyenlőre egyedül megyek.
Megy valaki vagy akar menni jún 22-én vasárnapi motorozásra a h.ringre a körzetemből? (Nyíregyháza)
Mert én mennék csak nekem innen egyedül elég gázos felmenni.
Egyébként valami tapasztalat aki volt már vasárnap?
Amúgy nagyon fasza volt a tegnapi nap. Az én legjobb időm 2:21 volt. A féktávjaim szarok eléggé,úgyh ott még tudok javítani
Ő volt az amúgy :
Azért sikerült az elsők között regisztrálnom. Haladó I-II-be reggeltem. Az első menet előtt kaptuk a hírt, hogy Pesten már ömlik az eső.
A hátsó gumim megfordítva ennél fogva a bal oldalra került a szénné kopott rész. A bal kanyarokba hanyagolnom kellett az agressziót. Egy gixer 1000K7 megpróbált lenyomni a célegyenesben. A vége az lett, hogy csak a kanyaron túl állt meg. Az első menetben 2:19 volt e legjobbam. A vége felé már szemezett az eső.
Aztán rázendített. Ömlött rendesen. A Kezdők 2-t menetét elmosta.
Bemondja a speaker, hogy Haladó II. Persze senki nem mozdult. Én egy pár perc gondolkodás után magabiztosan a fossá ázott motoromhoz léptem. Kiguvadt szemű tekintetek kereszt tüzében kigurultam a box utca végéhez. Előszaladt a felengedő bácsi és azt kérdezte: "Jól meggondoltad?""Persze! Óvatos leszek!"
Egyik haver megígérte, hogy mér nekem. A célegyenes végén szép szivárvány színű 12,5 négyzetméteres tócsa fogadott. Ekkor már nem is tűnt olyan mókásnak a dolog. 4-es stabil gáz 30km/h.
És igen! Sikerrel abszolváltam a kanyart. Mondom itt akkor gond egy szál se. Felgyorsítottam 130-140-re. A kettes kanyarban kiderült, hogy a gumim még 5 fokos döntésnél is mászik. Hiába az a fránya minta (vagy is a hiánya). Közben az eső azért esett egy kicsit. A gyors balost 80km/h-val küzdöttem le. Aztán jött a célegyenes!
Sikerült nagy nehezen 200km/h-ra gyorsítanom aztán egy laza 400m-es féktávval lelassítottam 30-ra. A pályabírók amúgy tették a dolgukat. Csíkos zászló meg miegymás. Nem ragozom tovább mentem 3-kört majd elfogyott a menetidőm. A fastes lap 3:40 volt! Jobb is lehetett volna de nagyon párosodott a sisakom.
A példámon felbuzdulva a teszt karaván is felment a pályára. Majd szépen a többi csoport is. Jöttek is az esések ahogy az várható volt.
A következő menetemet kihagytam műszaki ok miatt kihagytam.(Kiderült, hogy a láncom kissé feszes és a lazítása időigényes feladat volt)
Aztán a nap kisütött és a pálya felszáradt. Innentől kezdve gyakorlatilag semmi extra dolog nem történt velem. A nap hátralévő része azzal telt, hogy különböző 1000-es mocikat próbáltam lenyomni a célegyenesben.
Viszont az utolsó előtti menet az idei legjobb volt (Bár csak 2:17-es időt mentem de hihetetlenül jól éreztem magam). Meg amúgy is úgy vettem észre ha csak egy kicsit is visszafogottabban megyek akkor már elmarad a hányinger meg a fáradtság. 2:20-as időkből tudnék menni 20-at egymás után! (hihető )
Közben azért meghallgattam a Motorosmanó ömlengéseit, hogy hol melyik kanyarban ér le a lábtartója. Persze aztán az is kiderült, hogy a Hondán nem fog a fék stb.
Végül is marha jó nap volt a tegnapi.
végre van már rólam egy normális kép
asszem rólad még van egy-két kép még!