Elvileg a kutak hitelesítve vannak. Nem hiszem,h ott lenne a probléma. Biztos,h nem 100%-ig pontos,de nem jelentkezne plusz 2,5 liter ilyen mennyiségnél.
Sok tapasztalt ember van itt, mondja már meg nekem valaki, hogy ha van 1db 10literes és 2db 5literes műanyag benzinkannám, amiket normálisan teletöltök(maradt benne légbubi), akkor miért tankoltam 22,5 litert? A kannák pontatlanok, vagy a benzinkút órája csal? Ez most nagyon foglalkoztat!
Csaó!
Nekem R6-on van fent 70-es gumi, gyári sárvádővel,plusz pályagumi van fent,mert vegyes használatban van a bicaj.
Nekem még soh nem ért bele a sárvádőbe a guma,sem pályán,sem közúton ( és nem csak 230-ig húzom )
Az viszont tény,hogy ha nagyon kavicsos helyen mész,akkor szépen felszedi és néha hallani, hogy karcolja a sárvédőt,de csak elvétve. Ez függ a gumitól is,pedig az enyém puha keverék.
Kerékcserénél szoktam nézni a sárvédő belső felét, van rajta néhány karc,de nem vészes.
Én évek óta így használom.
sziasztok pályázók!
tegnap még napos időt néztem!
ma meg zápor-zivatar,de 27fok bíztató,tehát a remény hal meg utoljára!
valamelyikünk biztos beleesik,de a multkor is 1menetet buktunk...
tehát:szerelés,barkács.tuning alatt;carbon a motoron és a motorosállat nevü ember foglalkozik
ilyesmivel,pont most kértek tölle 1első sárvédő árajánlatot...csak figyelj!
Valahogyan biztosan emelnem kell rajta, mert nem akarom visszatetetni az utcait, mivel ez fényévekkel jobb.
Most elég hülyén néz ki a gép, mert első sárvédő nincsen rajta.
Sajna ez van.
A carbon-os dolog érdekelne.
Tudnátok adni valami elérhetőséget?
nem lehet teljesen felöntötted a kannákat? én erre gyanakszok
Nem volt senki euro ring kupán?
Saját motorral is lehet menni? és nem honda!
de azért leírtam neki,végülis nem mondtam neked ellent,csak kiegészítetem...
Nekem R6-on van fent 70-es gumi, gyári sárvádővel,plusz pályagumi van fent,mert vegyes használatban van a bicaj.
Nekem még soh nem ért bele a sárvádőbe a guma,sem pályán,sem közúton ( és nem csak 230-ig húzom )
Az viszont tény,hogy ha nagyon kavicsos helyen mész,akkor szépen felszedi és néha hallani, hogy karcolja a sárvédőt,de csak elvétve. Ez függ a gumitól is,pedig az enyém puha keverék.
Kerékcserénél szoktam nézni a sárvédő belső felét, van rajta néhány karc,de nem vészes.
Én évek óta így használom.
tegnap még napos időt néztem!
ma meg zápor-zivatar,de 27fok bíztató,tehát a remény hal meg utoljára!
valamelyikünk biztos beleesik,de a multkor is 1menetet buktunk...
necces lesz ez a szerdai hring,,, remélem nemmondanak igazat! és sütni fog a nap
ilyesmivel,pont most kértek tölle 1első sárvédő árajánlatot...csak figyelj!
Most elég hülyén néz ki a gép, mert első sárvédő nincsen rajta.
Sajna ez van.
A carbon-os dolog érdekelne.
Tudnátok adni valami elérhetőséget?