Szerintem hallgass a Dadisra. Térdelj nyugodtan szakadó esőben is. Az, hogy Te nem vagy Talmácsi ne zavarjon. (Meg, hogy az életben nem fogsz olyan esőgumit látni mint amilyet Ő megkap)
Tényleg? Esküdj? Még jó, hogy szóbaálltál velem vazzeg mert különben hülyén halok meg. Ha ilyen okos vagy akkor felfoghattad volna, hogy mit is akarok mondani. Haverom gixer 1000-el ment 6db 2:10-es kört a BT14-el 35 fokban és gyakorlatilag folyt a gumi. Feltételezem a Pilot Road sem bírja jobban a folyamatos nyúzást.
azért akármilyen gumivel esőben térdelni, hát őőő akkor gratulálok én tegnap voltam a pályán merő tocsa votl és hát a gumim nem azt sugta a fülembe hogy nyugodtam tegyem le a térdem
ja mondjuk azt én is olvastam valahol, hogy a nem kifejezetten pályagumi nyáron, nagy melegben túlmelegszik, és csökken a tapadása. viszont egy túragumit pont nehezebb felmelegíteni, így az talán jobban bírja - bár ez lehet nagy hülyeség..
lényeg, hogy amatőr szinten felesleges az über pályagumi, mert úgysem mész bele olyan sebességgel a kanyarokba, hogy maximálisan ki tudd használni, hiszen - mint ahogy előttem már mondták - 2 perc körülieket tudnak nem verseny gumikkal is..
az eringen voltam egy yamaha nyíltnapon, óvatosan körözgettem, csak azért kérdeztem biztos legyek benne, hogy nem csinálok hülyeséget vele. maradt másfél centi a gumi szélén ami érintetlen maradt, de gondolom idővel aszfaltot ér majd az is...
A 2 perces körben feltételezem egy túragumi kb.1-2 kör alatt túlhevülne. Mivel már a sima sportgumik sem bírják 5-6 körnél tovább (már ahogy hallom mivel semmi közöm ehhez az időhöz ). Egy D209 Gp meg addig bírja amíg van rajta hús)
Ez azért nem így van. Vagyis nem értem ezt, hogy egy versenygumi miért bírja 80körig.. egy túra meg mért csak 1körig? Ez baromságnak hangzik. Minden gumival lehet térdelni. Térdelés nem mérvadó. Lehet menni 3percet is úgy, hogy mindenhol lent a térded... Meg lehet akármilyen gumival esőben is lazán térdelni...
a mocidról nem véletlenül pályán készült a kép? vagyis már voltál, nem?
amúgy azzal a gumival nyugodtan közlekedhetsz lábtartón. a ringen jó az aszfalt, és ha egy kört mész, akkor faszán bemelegszik a gumid, és lehet dönteni. nekem sokkal szarabb van, és a majrécsíkot simán le lehetett szedni róla kicsúszás nélkül. amúgy meg többnyire minden gumi ad visszajelzést, mielőtt csúszna, hacsak nem akkora sebességgel mész bele egy kanyarba, amihez tovább kellene dönteni, mint amit a gumi bír - mert gondolom ott csúszik ki alólad a gép.
szóval a fokozatosság elve alapján kezdj neki, és körről körre emeld a sebességed, és nem fog kicsúszni a gép.
Vannak jelek. De amúgy a mostani gumik közül még a legszarabbak is jók a térdkoptatáshoz. Csak nem ugyan annyi ideig. A verseny gumi bírja a 2:00-át 80 körön keresztül, a sport bírja 10 körig, a túra meg 1 körig. Ha nem mész 2:20-on belül akkor tök mindegy. Amúgy meg szerintem nem a döntéssel lesz a gond hanem a 150Le-vel. Szóval csak óvatosan a gázkarral.
értem én, de úgy gondoltam a kérdést, hogy nem fog kicsúszni alólam a moci, mert mondjuk ez túragumi? vagy kicsúszás elött vannak jelek, hogy te h...lye ne döntsd tovább?
Sziasztok!Eladó Cagiva mito evo 2002-es Jolly moto sportkipufogó rendszerrel,fémfék csővel!A motorhoz adok 2 tankot(sárga,piros),2 pár tank alatti idomot,oldal idomokat + alsó összekötő idomot, és felső idomot is,3 faridomot,2 fejidomot,a motoron vadonat új metzler m3 sport gumi van.Ezen túl +lábtartó,komplett hátsó fékrendszer(tárcsával mindennel...)+ 4db karbon index + tartalék hátsó lámpa!A motor hibátlan állapotban van mind motorikusan és esztétikusan! A motor ára fix 450.000 ft SŰRGŐS
Képen látható idomokon kívűl természetesen van eredeti idom is,Képen nincs fent a visszapillantó de azis megvan! A motor a forgalomba helyezéshez szükséges papírokkal rendelkezik!
Elvileg én megyek de még nem 100%-ék. Azért a tegnapi 5X20 perc sokat kivett belőlem. Ha igen akkor az M3-on megyek kifelé. Ha akarsz csatlakozhatsz. Mondjuk 17:30-kor a Shell kútnál. Ha ott vagyok akkor megyek ha nem nem. (Mondjuk 5 percet azért várhatsz.)
Úgy voltam vele, hogy ha szakadó esőben kell hazamennem akkor úgy is tolom neki az autópályán.
Ha meg kifizettem 10 rugót a dupla menetért akkor kapjak is már valamit a pénzemért. Az tény, hogy inkább érdekes volt mint élvezetes.
Ez volt az! Az a vicc, hogy (nem biztos) szerintem ezzel a fazonnal találkoztam a MERSZ estén is. Ugyan ilyen K7-8-as ezredes volt. Akkor simán lenyomtam vagy 20 m hátrányból és most amikor összetalálkoztam vele kb. 30m-el beljebb engedtem a motort mint szoktam. Erre elzúg mellettem +40-el. Na mondom ez a faszi tud! Aztán mikor láttam, hogy húzódik befelé már tudtam, hogy ebből nem lesz kanyarvétel! Nem mellékesen majdnem kiütött egy másik embert.
ha elkezd lefogyni, akkor kezd alakulni a dolog, addig semmi ok az aggodalomra..
lényeg, hogy amatőr szinten felesleges az über pályagumi, mert úgysem mész bele olyan sebességgel a kanyarokba, hogy maximálisan ki tudd használni, hiszen - mint ahogy előttem már mondták - 2 perc körülieket tudnak nem verseny gumikkal is..
amúgy azzal a gumival nyugodtan közlekedhetsz lábtartón. a ringen jó az aszfalt, és ha egy kört mész, akkor faszán bemelegszik a gumid, és lehet dönteni. nekem sokkal szarabb van, és a majrécsíkot simán le lehetett szedni róla kicsúszás nélkül. amúgy meg többnyire minden gumi ad visszajelzést, mielőtt csúszna, hacsak nem akkora sebességgel mész bele egy kanyarba, amihez tovább kellene dönteni, mint amit a gumi bír - mert gondolom ott csúszik ki alólad a gép.
szóval a fokozatosság elve alapján kezdj neki, és körről körre emeld a sebességed, és nem fog kicsúszni a gép.
amatőr motoros, amatőr kérdés... gyári michelin pilot road abroncsokkal pályára lehet merészkedni?
17:20 körül ott leszek!
Képen látható idomokon kívűl természetesen van eredeti idom is,Képen nincs fent a visszapillantó de azis megvan! A motor a forgalomba helyezéshez szükséges papírokkal rendelkezik!
Érd.:06205276126 vagy barcelona16@freemail.hu
Ha meg kifizettem 10 rugót a dupla menetért akkor kapjak is már valamit a pénzemért. Az tény, hogy inkább érdekes volt mint élvezetes.