Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nah azért a a szupermotos sráchoz ne viszonyisd magad! kegyetlen dolgokat müvelt és kb 17-18 éves ha lehetett
szerintem vegyél egy pályagumit... ha másért nem azért h megnyugodjon a lelked, hidd el az számít a legtöbbet. így nem kell arra figyelned és azon izgulnod h kicsuszik-e a gumi vagy sem, persze ésszerű gázadások keretein belül!
nem a térdlerakásról van szó, hanem a gumim kopna végig tisztességesen, de nagyfiú vagyok már és megértem, hogy ez az évek kérdése és a rutiné, de mégis az a cél nem? gyorsan menni és jól... tudom messze vagyok még tőle, de azért kérdezgetlek titeket, talán az információ is segít, hogy ne csináljak nagy butaságot, mert mondjuk az eringen is próbáltam jóval a kanyar elött kicsit nagyobb tempóval /mint addig/ borítani, és belűről sokkal gyorsabban megérkezett egy supermotos srác és én majd össze... magam
Vezetési stílustól függ. Amúgy meg az 1000-est alapból másként kell vezetni. Kanyart eltörni, minél hamarabb felállítani hogy csavarhasd a gázt. 600-ok meg lendületből mennek.
Énmeg vigasztaltam :D
meg hogy ne legyen majré csikjuk
bekőő feküdni rendesen és nem fog otthagyni, akinek plexije van,
És én mikor állítottam ilyet? Éppen tegnap mondta egy haver, hogy 2 helyen nem rakja csak le a térdét. Lassabban ment mint én. Pedig én is lassú vagyok.(Én meg pont csak 2 helyen rakom le a térdem.)
De azt vettem észre, hogy a friss motorosoknak pl.botomi az az álma, hogy letegye a térdét. De legalább is örülnek neki ha sikerül. Ezért írtam amit írtam.
Igaz, nem mentem 1000-el ringen, csak 600RR-el.

Persze, ha úgy közlekedik igen, sőt, ha gumit éget annál jobban. De egy ezressel 2,10 nél nehogymár hűde nagyokat kelljen kigyorsítani....
na, megint attack van..

srácok! minek veszekedni? szerintem lehet nyugisan, értelmesen is eszmét cserélni, nem kell egymást baszogatni..

egy 2:10-es időt pedig szerintem nem kell lefikázni, még akkor sem, ha jobbat mész nála. semmi értelme. nem lesz jobb kedved tőle - ha mégis akkor az elég sajnálatra méltó -, a másiknak viszont szarabb lesz. és persze elindítasz egy lavinát, ami semmi jóra nem vezet, csak további indulatokat szül.

én azért vagyok itt, mert véleményeket akarok olvasni, információt gyűjteni, tapasztaltabb "öreg rókáktól" tanulni, és nem akarok veszekedést látni, mert attól elmegy a kedvem.

legszívesebben ilyenkor az összetűzésbe került feleket kiküldeném a pályára, és meccseljék le egy 125-ös motorral, ki a jobb. mert azzal aztán tényleg a technika érvényesül, lévén a célegyenesben még én is megelőztem a cbf-emmel :)

szóval peace & love & rockandroll!
ja és teszem hozzá, nekem nagyon kell ám majd húzni a kanyarban mert a célegyenesben mindenki el megy mellettem a hatalmas szélvédemem miatt... nem is tudom van e értelme mérni majd az időt!? mondjuk önmagához képest nézi gondolom mindenki a változást
Mentem sim autcai gumival is esőben. Nem is erről volt szó, hanem arról, hogy attól, hogy valaki térdel, nem jelenti aztis, hogy gyors.
Attól, hogy Te mentél vele annyit jelent, hogy Te azt a 0,1%-ot képviseled a fórumon aki profi pályás. Ennél fogva az esőgumis eszmefuttatásod ránk földi halandókra abszolúte nem érvényes.
Nyílván több évtizedes tapasztalat beszél belőled amit 160lóerős motorok nyergében töltöttél el. Tudod azok amikor kigyorsítanak használják a hátsógumit. Botomi FZ1N-je kb 2,5X-er olyan erős mint a Te ZXR-ed ennél fogva ha Ő, úgy vezet akkor már 2:30-nál is szétégetheti a hátsógumiját. Milyen jó, hogy leszűrted ebből azt, hogy a 2:10 egy szar idő. Bár jobban örültem volna ha a gumis részre veted rá magad. Persze belém kötni nyílván egyszerűbb.
Hogy jön ide Talmácsi? Attól, hogy te még esőgumit se láttál, és még nem is mentél vele az egy dolog. Te bajod.
köszi srácok a tippet, addig is nagyon fogom koptatni a road ot is
Ha Michelin-nél maradnál, és "kinőtted" a Road-ot, vagy csak kiváncsi vagy egy sportosabbra, akkor ne P. Sport, hanem P. Power, szerintem.
Az, hogy haverod 2,10-et ment gixxer ezerrel az nem számít nyúzásnak :D Vagy gumit melegített?
amikor én mentem két sárga motor feküdt a kanyarban vagyis a bukotérben ,akkor keltek fel, gondolom hogy egyik kiüthette a máikat vagy mifene
Én egy piros VFR-ről tudok. Abban volt kb. 500 000Ft kár és csak azért ennyi mert a faintos GIVI doboztartó megvédte a hátulját. De az oldalidomból szép kis darab kitört és nem mellékesen hazavágta a tankot is.
Asszem ennek is elment az eleje féktávon.
Egyenlőre tök mindegy de én a Pilot Sportot utáltam mint a szart. Ha bemelegedett tapadt de minden más guminál nehezebben melegedett be és gyorsabban hűlt ki. Utcán egyszerűen szar volt. Pályán lehet jobban teljesít. Michlen Pilot Power 2CT a te embered izé.. gumid.(Alternatívaként ott van a Metzler M3,Pirelii Supercorsa pro)
áá pilot sportott ne! inkább powert
igen, egyelőre mindegy.. bőven van abban a gumiban, amit ki tudsz motorozni.. és majd ha mész a ringen azzal a motorral 2:30 környékén, akkor cserélj gumit. vagy ha lefogyott
bocs pilot, igen ezt én is éreztem van még mit gyorsulni...
térdeljen esőben akinek két anyja van, meg aki elakar esni,,,

tényleg amikor a kezdett csendesedni az eső, kezd3 nak az első körében a célegyenesben két sárga motor elesett, nem tudod mi volt?