Szerintem az első sárvédő érdekében fektess be egy kicsit! Ha veszel egy első sárvédőt, lefényezteted és úgy teszed fel, hogy legyen elég hely! Ez így alig lesz több 10e Ft-nál! 2-3 mm az semmi, és mindegy, hogy 220 v 260! A gumi tágulni fog, és szépen elégeti az első sárvédődet! Ha mákod van még bontottat is találsz, de én inkább idomosnál venném. Nem fog látszódni a különbség!
Nekem az R6 on volt 120/60as helyett /70es elfért de........!
Jobb ha megemeled a sárvédőt egy kicsit, mert ha beleér nagy sebességnél akkor a súrlódáskor fellépő melegtől le fog pattogni a festék, túlmelegedhet a gumi amiből fikázás lesz amúgy nem gáz
legalább van 1új darálógéped!
a viccet félretéve:a kavicsmorzsolás nem vicces,vagy a gumidat vagy a sárvédőt teszi tönkre.
a pályán meg a túlzott tágulás lehet gond!
tehát ha meg akarod tartani a gumát,kell 1nagyobb sárvédő,sztem!
Hogy mennyire fog tágulni az attól függ hogy mennyire fogod felmelegíteni....
Én már hallottam 3cm-es tágulásról is!
Igaz ez hátsó guminál volt és olyan emberrel történt meg aki 2.00 körül motorozik.
Ha pályázol is és egy jól felmelegedett gumival 200 fölötti tempót mész a célegyenesben akkor szerintem simán beleérhet!
ennek jónak kell lenni,mert a gyári méret 120/70,de vszinüleg azért tünik nagyobbnak.mert a
pályaguminak erősebb a válla,hogy jobban felfeküdjön,gyugi megszorulni nem fog!
legrosszabb esetben hozzáér,de ez sem valószinü,a sebbeség nem annyira lényeges szerintem,
próbáld ki...
Az a bajom, hogy biztosat senki sem ír.
A gumis azt mondja nem gáz, a szomszédom azt mondja kb 1 cm-t.
A másik, hogy mindenhonnan csak azt hallottam, hogy ha bemegy akkor jó.
Nem is tudom milyen meggondolásból jutott eszembe, hogy megkérdezzem, de nagyon lehangoló válaszokat kapok. Viszont előre senki sem tudta, hogy erre azért még gondolni kell.
azt sejtettem,apám kőműves...
de tudok 1csajt kertépítő (és jó nő,ezért ismerem),és mindíg emberhiánya van ő jól fizet,
pestről jár ki terepre,nem túl nehéz!
megadjam a számát?
Nekem az R6 on volt 120/60as helyett /70es elfért de........!
Jobb ha megemeled a sárvédőt egy kicsit, mert ha beleér nagy sebességnél akkor a súrlódáskor fellépő melegtől le fog pattogni a festék, túlmelegedhet a gumi amiből fikázás lesz amúgy nem gáz
Utolsó lehetőségként meg marad a visszacsere.
a viccet félretéve:a kavicsmorzsolás nem vicces,vagy a gumidat vagy a sárvédőt teszi tönkre.
a pályán meg a túlzott tágulás lehet gond!
tehát ha meg akarod tartani a gumát,kell 1nagyobb sárvédő,sztem!
Én már hallottam 3cm-es tágulásról is!
Igaz ez hátsó guminál volt és olyan emberrel történt meg aki 2.00 körül motorozik.
Ha pályázol is és egy jól felmelegedett gumival 200 fölötti tempót mész a célegyenesben akkor szerintem simán beleérhet!
Az előző gumim M1-volt, ott be tudtam tenni az ujjamat a kerék és a sárvédő közé.
Most meg van egy 3mm-es rés.
Ha 220-230-ig nem éri el, akkor leszarom, max nem megyek gyorsabban.
Ami még idegesítő, hogy apró kavicsokat felkepkod és hallom, hogy darálja őket a gumi és a sárvédő között.
pályaguminak erősebb a válla,hogy jobban felfeküdjön,gyugi megszorulni nem fog!
legrosszabb esetben hozzáér,de ez sem valószinü,a sebbeség nem annyira lényeges szerintem,
próbáld ki...
A gumis azt mondja nem gáz, a szomszédom azt mondja kb 1 cm-t.
A másik, hogy mindenhonnan csak azt hallottam, hogy ha bemegy akkor jó.
Nem is tudom milyen meggondolásból jutott eszembe, hogy megkérdezzem, de nagyon lehangoló válaszokat kapok. Viszont előre senki sem tudta, hogy erre azért még gondolni kell.
Baromi ronda lesz szegény sárvédő nélkül.
Felrakattam előre egy versenygumit és 2-3mm van a sárvédő és a gumi között.
Félek tőle, hogy nagy tempónál el fogja érni a sárvédőt.
a szám renben,majd szerdán odaadom...
de tudok 1csajt kertépítő (és jó nő,ezért ismerem),és mindíg emberhiánya van ő jól fizet,
pestről jár ki terepre,nem túl nehéz!
megadjam a számát?
én sajna csak kemény munkát tudok!
de oda sztem egyikönk se vágyik!ott már illik 2perc körüli időt menni...