Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

helló mindenki!
brian!mennyibe kerül 1 600-as pályamotor,ami nincs leharcolva?vagy érdemes inkább utcait
venni,1 barátomnak van 1636kawája(2005):1,6m.ennyit rákell szánom vagy lehet olcsóban is?
sokak szerint 1törötet kell venni azt felkészíteni?!neked mi a véleményed?
Potom pénzért eladó egy ütőképes és menetkész Aprilia RS250. Hívd Atist: 06702795550
írtam neked a supersportba:)
komolyan gondolkodom h beszerezzek e pályamotort mer nem lenne szar a 400 ba versenyezni.
melyik gép azz olcsobb a 250 2T vagy a 400 4T?
400 as cbr-ek vannak annyira jok mint a zxr-ek?
a 250 esek vannak olyan gyorsak mint a 400asok?
ja és lehet ugy is indulni h nem minden futamon indulok hanem annyin amennyire pénzem van?
vagy mindenképp be kell fizetni a 280-at?
Dehogy megy. 210 a cél végén. Na az már hihető.
S vasárnap?
ez is megy 280-at így ahogy van nem kell nekem ahoz zx10
ennyi van sajnos csak, szombaton délelőtt nemigazán fényképeztem mert Ali G-nek segítettem a boxban !
Egyszerűbb ha veszel egy ZX-10R-t. Az megy mindenféle Akracsicsa nélkül is. (Bár azért én is elfogadnék egy full rendszert )
Szia Balusk8!

Igen láttam hogy a végén már a versenyen készűlt képek vannak!
Nincs elfekvőben olyan amin esetleg rajtavagyok?
jah bevallom hogy csóró vagyok és nem vettem még egy plusz aksit haha
de összedobhattok nekem egy új aksit meg egy nagyobb memóriakártyát
meg egy pár akrát a gépemre
Szóval bevallod, hogy felkészületlen voltál?!
köszi az utolsó pár kép a fotók végén az már a versenyen készült , már nem volt elég hely a fényképezőmön meg le is merült az aksi!
a zx kupára már nem volt benne szufla
Szia Balusk8!

Jók a képek amit az r szériáról felraktál!
Nincs véletlenűl a versenyről is?
Ha van akkor légyszíves kűldj! 36 a rajtszámom !
sanyil@freemail.hu

Előre is köszöntem!

Üdv!
Normalis ha faj a kezed labad. A terheles nagyon nagy palyan, de jelen esetben valosznuleg nem azert van mert nehez beforditani a motort. Mindenesetre ha konnyebben akarod ledonteni akkor: 1 szelesebb kormany (nagyobb erokar). 2. mielott ledontod elore kiulsz 3 .valtoztatsz a motor geometriajan. 4. hegyesebb profilu gumit hasznalsz. 5. Kemenyen edzel - nem faradsz el. A vegso megoldas a fentiek megfelelo aranyu kombinacioja lesz :) Nyilvan ezek kozul azzal kell kezdeni amit te is meg tudsz oldani: pl palyara valo gumi (ha nem az), kiules, edzes :)
Sziasztok! Szeretném a segítségeteket kérni! A mai nap folyamán ellopták a motorom Budapest XII. kerületből, ha esetleg valaki, valahol ráismer kérem értesítsen ezen a számon: 30/5490936. A motor adatai: Suzuki DR 250 S, 1996-os évjárat, rendszám:UFB-255, alvázszám: SJ45A102775, motorszám: J425102781, színe:lila-sárga-fehér,jelenleg supermoto kerekek voltak a motorban. Kép az adatlapomon.
teljesen normális... meg az is ha utána 7 helyett 12 órát alszol:)
free! nem kell vizetfakasztani a kormánycsutkábol, csak szépen lazán fogd, de határozottan, és nem fog fájni a kezed. Persze erre akkor kell odafigyelni amikor mész a pályán mert észre sem veszed és szorongatod.
a bigyó amit becsavarsz az a gyorszár vagy ahogy tetszik bajonettzár egy fél fordulattal elfordítod és beakad., az ellendarabjába ami általában 2 popszegeccsel van rögzítve az idomra. ezeket célszerű úgy vásárolni hogy annyi gyorszárad legyen mint gyorszáranya (ellendarab) ja és popszegecsed se feledd!
vagy csak simplán megkell szoknom ezt a terhelést? gondolom karomban akormány hatására,esett leg ott segithet egy szélesebb kormány?
tapasztaltabb pályázok!

most kezdtem pályára járni! az természetes hogy másnap izomlázam volt?,
vagy netán rossz vezetéstől lehet? legfőbb képp karomban meg combomban volt,,,
Valaki aki faragott már pályaidomot mocira elárulhatná hogyan varázsolt a csavaroknak olyan bigyót az idom belsejébe amibe a csavart csavarjuk?(ezt szépen megfogalmaztam).
Akkor is.
nem aszontad hogy nyár végén lesz ?
Nem de kössz, hogy szóltál!