szerintem nem ez a gond,hanemhogy az utcai gumi pályán 1idő után elveszti a tapadást
és nem tudod mikor!nem bírja azt a terhelést amit a pályán kap!ezt most már én is látom,
miközben a bt14-em rongyokban lógott a slicknek meg se kotyan 1kis pálya,nagyon szépen kopik.
tehát ami jó az utcán a pályán gyenge...bár ez az én szubjektív véleményem!
Ma voltam euroringen volt egy osztrák csáko egy BMW R1200S ÉS MICHELIN PILOT POWER 2 ct gumija volt, és ugy lefikázA MINT AZ ÁLLAT! csúszik meg ez meg az, a hringem meg tulmelegszik, nagyon leocsárolta
Hát bakker, ez a Brigestone Bt020 nem éppen hasonló trükkökre van kitalálva. 50-60-nál még húzom az aszfalton, de nagyobb sebességnél, még nem ér le de már csúszkál a gumi. Úgyhogy a vas az meg ilyen szempontból még messzebb van... Ha supercorsa nem is de pilot road2 lesz rajta legközelebb, remélem az jobb lesz.
Van nekem egy ilyen fekete lábvédő müanyag izé és az sajnos lukadásig kopott de már leszedtem(viszont nagyon jó blokkvédő,két perecet is kibirt)most legyártom karbonbol egy picit átalakítva hátha nem ér majd le.
A lényeg hogy amikor elkezdte huzni a flasztert éreztem hogy emeli az elejét csak az idomok miatt volt egy kis rugalmassága és nem volt belőle gond,de egy ilyen vas izé csunyán le tud emelni az utrol,a barátom is igy járt,pedig már félig lekoptatta a blokvédőjét,és mégis egyszer elszált miatta,én biztos kiprobálnám hogy aza szar hol ér le először.
A kipufogo nekem kb félig felcsukodott lábtartonál ér le akkor az eleje még birt egy picit,de elöl maradt még majrécsik a gumin
Még semennyire. De ez olyan Kawa nap, hogy csak Kawasakival lehet felmenni. Elvileg tegnap lett volna csak állítólag kommunikációs hiba történt. Szóval a május.15-e az 25-e.
nekemis!
a 30perces szünetben pont szaunáztam,és tudod mit hallotam!
a ddt-t már 20éve kivonták a forgalomból,mert nem tud leépülni,tehát kicsit már elavult!
na de maradjunk a race témánál,legközelebb mikor méssz ringre?
Köszi , most azért nem ennyire fasza gép némi ragszalagot elbír az idom, meg új bukógomba meg fékolajtartály, lehet ,h csutka is elmegy...... stb
Lassan feküdni is kéne a nyolcadik fájdalomcsillapító elnyom, kicsit szédelgek!
és nem tudod mikor!nem bírja azt a terhelést amit a pályán kap!ezt most már én is látom,
miközben a bt14-em rongyokban lógott a slicknek meg se kotyan 1kis pálya,nagyon szépen kopik.
tehát ami jó az utcán a pályán gyenge...bár ez az én szubjektív véleményem!
biztos örülni fog!
pirelliből meg most a diablo corsa az naon jó
de ezektől nem lehet sok km-et várni ezek kopnak gyorsan
A lényeg hogy amikor elkezdte huzni a flasztert éreztem hogy emeli az elejét csak az idomok miatt volt egy kis rugalmassága és nem volt belőle gond,de egy ilyen vas izé csunyán le tud emelni az utrol,a barátom is igy járt,pedig már félig lekoptatta a blokvédőjét,és mégis egyszer elszált miatta,én biztos kiprobálnám hogy aza szar hol ér le először.
A kipufogo nekem kb félig felcsukodott lábtartonál ér le akkor az eleje még birt egy picit,de elöl maradt még majrécsik a gumin
a 30perces szünetben pont szaunáztam,és tudod mit hallotam!
a ddt-t már 20éve kivonták a forgalomból,mert nem tud leépülni,tehát kicsit már elavult!
na de maradjunk a race témánál,legközelebb mikor méssz ringre?
Lassan feküdni is kéne a nyolcadik fájdalomcsillapító elnyom, kicsit szédelgek!
szép estét!