Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A pirelli supercorsa legális utcai gumi.
szerintem nem ez a gond,hanemhogy az utcai gumi pályán 1idő után elveszti a tapadást
és nem tudod mikor!nem bírja azt a terhelést amit a pályán kap!ezt most már én is látom,
miközben a bt14-em rongyokban lógott a slicknek meg se kotyan 1kis pálya,nagyon szépen kopik.
tehát ami jó az utcán a pályán gyenge...bár ez az én szubjektív véleményem!
pedig nekem ilyen gumi volt az álmom
Nem ennek az elsöjét rendelte vissza a gyártó tavaly?
...ilyennel esett a mansellben!ha jól emlékszem,tavaly ősszel...
a pilot poweről (2ct)kérdezd r6ridert!
biztos örülni fog!
Biztos , hogy van 40 fokban már nem raj ott a pirelli jobb!
Ma voltam euroringen volt egy osztrák csáko egy BMW R1200S ÉS MICHELIN PILOT POWER 2 ct gumija volt, és ugy lefikázA MINT AZ ÁLLAT! csúszik meg ez meg az, a hringem meg tulmelegszik, nagyon leocsárolta
az jó mer ako olyat veszek!
A Bt002-nek van utcai verziója is.
meg szerintem a not four your use highway feliratu gumiért is?!
...még lehet hogy én is kinézek!
Szolgálati a gép és elég erősen seggberúgnának ha 3000-enként cserélném a gumikat. Persze ha rajtam múlna supercorsa lenne rajta
Na ha minden igaz akkor holnap délután megyek. 16-20 óráig 2 csoport. 4X20 perc.
Próbáld ki a bt 002 az egy nagyon fasza gumi!
pirelliből meg most a diablo corsa az naon jó
de ezektől nem lehet sok km-et várni ezek kopnak gyorsan
Hát bakker, ez a Brigestone Bt020 nem éppen hasonló trükkökre van kitalálva. 50-60-nál még húzom az aszfalton, de nagyobb sebességnél, még nem ér le de már csúszkál a gumi. Úgyhogy a vas az meg ilyen szempontból még messzebb van... Ha supercorsa nem is de pilot road2 lesz rajta legközelebb, remélem az jobb lesz.
Van nekem egy ilyen fekete lábvédő müanyag izé és az sajnos lukadásig kopott de már leszedtem(viszont nagyon jó blokkvédő,két perecet is kibirt)most legyártom karbonbol egy picit átalakítva hátha nem ér majd le.
A lényeg hogy amikor elkezdte huzni a flasztert éreztem hogy emeli az elejét csak az idomok miatt volt egy kis rugalmassága és nem volt belőle gond,de egy ilyen vas izé csunyán le tud emelni az utrol,a barátom is igy járt,pedig már félig lekoptatta a blokvédőjét,és mégis egyszer elszált miatta,én biztos kiprobálnám hogy aza szar hol ér le először.
A kipufogo nekem kb félig felcsukodott lábtartonál ér le akkor az eleje még birt egy picit,de elöl maradt még majrécsik a gumin
Még semennyire. De ez olyan Kawa nap, hogy csak Kawasakival lehet felmenni. Elvileg tegnap lett volna csak állítólag kommunikációs hiba történt. Szóval a május.15-e az 25-e.
25én ez a kawa nap mennyire biztos?
Afrikában újra használják! Amúgy nem tudom. 25-én talán lesz egy kawanap. Aztán júni.11 aprilia tesztnap.
nekemis!
a 30perces szünetben pont szaunáztam,és tudod mit hallotam!
a ddt-t már 20éve kivonták a forgalomból,mert nem tud leépülni,tehát kicsit már elavult!
na de maradjunk a race témánál,legközelebb mikor méssz ringre?
jobbulást!
Folyamatban van.
Köszi , most azért nem ennyire fasza gép némi ragszalagot elbír az idom, meg új bukógomba meg fékolajtartály, lehet ,h csutka is elmegy...... stb
Lassan feküdni is kéne a nyolcadik fájdalomcsillapító elnyom, kicsit szédelgek!
üdv gyomírtó!
szép estét!