Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ugyan már. A levezető körömet mindig nyitott plexivel nyomom. Úgy 130-al veszem a gyors balost.
Ez neked érzékeny már 50-nél kifolyik a szemem
Én kb 100-ig bírom.
Mondjuk nekem elég érzékeny a szemem, városban szoktam néha nyitott plexivel menni.
város értsd: a garázstól az udvaron át az utcáig.
héééé, nem vitatkozom. csak beszélgetünk. és egymás tapasztalatait és véleményét mondjuk el. Ebben az országban lehet. ...még...
mellesleg a vita és a vitából született közös megoldások viszik előre a gondolkodást és a kreativitást.


Amúgy találtál már nem gp 209-est....?
zema!én nem vitatkozom veled,sokféle ember van és sokféle stilus!
te jobb és régebb óta motorozol mint én és szakmailag(motor)is többet tudsz,elismerem!
Vagy beesne...
Én múltkor nyitva hagytam teljesen az első szellőzőt és 220-230 körül már kezdtem érezni, hogy kifolyik a szemem.... Le is lassítottam hamar
Hornet6,
mennyit pályázol?
Ha a gumid a kanyar közepétől való kigyorsításnál - még lapon - megcsúszik és elcsukod a gázt, akkor a gumi megtapad, te pedig repülsz át a motoron mert a hátulja bebicskázik. High side másnéven. Ha nem veszed el a gázt, akkor a motor a kanyar íven kifelé tolja a seggét, tehát driftel. Ez nem veszélyeztetésnek hívják hanem határon motorozásnak. Nézz már meg a ringen egy kigyorsítást egy normális pilótával, hogy végig "pumpál" minimálisan a hátulja, mert a gumi elforog. A lényeg azon van h ezt a határt megtaláld. Egy komolyabb és rövid féktávon a hátsó kerék szintén csúszkál, ami szintén azt jelenti h a tapadását elveszítette. A célegyenes végi 1-es klanyar, a mansell előtti, a pálya tetején a lejtő végi jobbos mind ilyen. Ezzel sem veszít időt, egyszerűen a motorfék eécsavarja a hátulját, amivel a gumi nem tud megbirkózni, a csúszókuplungh csak a kerék bepattogását szűri ki - antihopping - a nyolcasokat nem. Nézz meg egy fasza kört itt a videók között. Keress rá aquabase (Kurdi Gábor) filmjeire és meglátod, hogy a kigyorsításnál h jár a motor hátulja. Valszeg nem azért mert konstansan tapad végig... Ilyet nem csak a GP-ben látsz.

És igen, mint már leírtam én pályán is és utcán is az adrenalin miatt motorozom, és hogy éálvezzem azt - amihez nekem ezek kellenek.
Erre próbáltam finoman utalni. Gondolom 140-ig még el lehet viselni.
Hornet = 270
A Caberg Justissimo 200-nál lecsukódik a menetszéltől
Miért mész nyitott plexivel? Nekem 270-nél kiesne a szemem.
köszi!
Menj a polgár jenőhöz, ő majd kisegít szocpolitilag....
Nekem mindíg kerékre állt és nem tekerte el.....
...tapadáshatár!ez a kulcsszó,tehát a megtalálása!
és nem az elvesztése,mert a csúszó stilussal ha igazán megy és megfogod időt veszetesz!
ez jó heccnek,de közuton és pályán is életveszély,szerintem?ez adrenalin!
de nem mindenkinek egyforma a türő-állóképessége!
1-2ben bárki elteker bármilyen motor,de kérdés mi a cél,és mennyit válalsz be!
Hát a bt020-al eléggé hátrányos helyzetben vagyok
Hát azon a vérszegény Hornetten csak így érez valami kis menetszelet.
Én motoroznék különleges stílusban...
Érdekes, nekem ez inkább arról jut eszembe aki felhajtott plexivel pákyázik...
Mert már nem lehet vele 1:55-öt menni.
Ez így van. És ha az egyenletet folytatjuk: D209=Qualifier=GP. Nincs más 209! Ami 209 az mind Qualifier és GP egyben. D208 az autcai gumi, pl. ezzel jönnek egyes 04-06-os RN12-ők.
A D209 GP a mintázott pályagumi. slussz.
Keress nekem légyszi nem GP 209-et....
http://dvk.myadmin.hu/download...
a ringröl miért adják el ezeket a "csak bemelegitő" kört mentek gumikat pl:supercorsákat párban 35ért?
Ne bolondíts a szolg.vasat,mer akkor könnyebben utolérsz bennünket!
akkor az összes ismerősöm dirt track versenyző lenne?
csak egy pár hely, ahol ezzel szoktunk mókázni.
Nyugati tér, oktogontól jövet, a felüljáró alatti visszafordító sáv.
A belváros felől az árpád hídra ráfordító sáv, Buda felé.
Bajcsy, kiskörút, Deák előtt, ahol a törés van az egyenesben a madách térrel szemben...
és még sorolhatnám.
Ne viccelj egy ezres motor, bármilyen gumit el tud tekerni. Ha nincs felmelegedve és egyesben, kettesben nyelezed, bárhol elforog a hátulja.
De nem kell messzemenni, a ringen minden kigyorsítás erről szól. Még a csúszás előtt utolsó tapadáshatár megtalálása. Itt van közöttünk Balázs aki komolyakat driftel a ringen. 600-al, nem 1000-el.
d209=qualifier!
...láttam jól nyomod a körforgalomban!
zema 1különleges stilussal motorozik!