...neked a dirttrack-et találták ki,csak kár hogy európában nincs!
a hátulját csúsztatni csak a motogp-ben láttam,meg a supersportban az 1-ik versenyzőtöl...
Én most cseréltem fékbetétet. Gyárilag tokico volt benne, de nem voltam vele igazán megelégedve, nem rossz, de nem is a legjobb. Kicseréltem a dot4-es fékolajat dot 5.1-re, és ferodo cp 211 racing fékbetétet tettem bele. Nem szinteres, de versenybetét. A féket melegíteni kell, párszor fékezni kell ahhoz hogy kialakuljon a jó fékhatás, de ha bemelegedett, akkor überbrutál. Utcán is simán használható, hisz ott is kell mindig fékezgetni, így hamar bemelegszik..
hűha... akkor még nem mentél erős motorral...
Az SC-t és a 209-et is meg lehet csúsztatni, a hangsúly azon van, h meg lehet ha AKAROD.
Szépeket lehet velük driftelni, meg csíkot húzni, de az a szép az egészben, hogy végig tudatos és kontrollált marad.
Balázsnál a pont.
Ezt mondom én is. a D209 és a SuperCorsa a két legjobb mindenre alkalmas gumi.
D209-ből 7433-as mediumsoft-al tökéletes az utca (és én forszírozom neki utcán is elég rendesen), SuperCorsából pedig az SC02-es medium-ot használok, az dettó.
Én gyári betétet ferodo szinterre cseréltem annó. A különbség érezhető volt. Sokkal jobban fogott, kicsit gyorsabban kopott (nem vészesen, bár ez a ringek miatt lehetett ), és a tárcsák is jobban lilultak tőlle.
elmondom az én tapasztalatomat:
tavaly megközelítőleg 1millát költöttem az RN12-re. Akra rendszer, öhlins cuccok, PC, ez az amaz.
Felesleges. Ezt a pénzt 3 dologra kell elkölteni, mégpedig:
gumira, gumira, gumira. Nincs olyan cucc amitől annyit fejlődnél mint jó gumiktól és sok pályázástól. Még a fém fékcső kell, de a többi bullshit ezen a szinten.
Felesleges szinter betétet rakni, meg ilyeneket. Észre se fogod venni a különbséget. A gyári a legjobb betét. A féken a fémhálós fékcső segít, meg a nagy forráspontú olaj.
Semmi mástól nem fejlődtem annyit, mint jó gumiktól.
En motoroztam mar 3 fokban racetec-el (ugy 200kmt) nem volt gond, igaz nem forsziroztam a dolgot nagyon :) ........Van par gumi amik kozuton KIVALOAN hasznalhatok. Metzeler/pirelli palya gumijai olyan laza/puha szerkezetuek hogy melegites nelkul terden lehet veluk kanyarodni. Igaz hogy uzemi homersekletre lehetetlen utcan felmelegiteni oket (75-95 fok), de "hidegen" szaraz idoben jobban, vagy legalabb ugyanugy tapadnak mint egy utcai gumi. De ez nem igaz MINDEN slick/palya gumira. Szoval lehet nyugodtan mintas palyagumival menni, de nem art tudni melyik alkalmas erre. Meglepo hogy a 209GP milyen jo utcan. A medium vagy annal puhab keverek teljesen jo, es vizen is egesz jo, pedig altalaban ez nem mondhato el a palyara keszitett keverekekrol.
10 fok alatt se motorozok sűrűn, de ha igen akkor jön a 2CT-vel szerelt fellni felszerelése.
Nem nagyon megyek többnapra motorral, meg nem túrázom hétvégéket. Én az adrenalinért motorozók táborába tartozom...
Most full slick van fent, ha elkezd esni az eső beállok egy kútra, vagy megállok valahol. Aztán ha nem megy el, vagy nem szárad fel, akkor 50-el hazagurulok szépen nyugodtan. De ilyen ritkán van. Jó időben motorozok.
ujabb "okos " kérdés! most ügye gyári betétem van, ha egy nissin szinter teszek bele akkor azt észrefogom venni? vagy csak akkor veszem észre ha profi modon üzöm a motorozást?
...egyértelmű,hogy jobbak utcán is pályán is,kell egy üzemi hőfok!(100)
és mehet a döntögetés,nem visszahülést mondtam:10fok alatt,magyarul összel és tavasszal,
amikor csípősek a reggelek!esőben senki sem szeret,deha több napra mész mondjuk
nem lehet kikerülni!nem?!
Motor idomok dekorálását,(bármilyen minták készítése(nem air brush festés :D) optikai felújítását tuningolását vállalok nagyon olcsón. Ha valakit érdekel akkor ezen az email címen érdeklődhet: gabee1204@freemail.hu
egy pályanapot motoroztam utcai gumival összesen.
Utcán is pályagumival járok, D209, SC. utcán is jobb gumik, az előnyük ott is ugyanígy megvan. nagyobb visszajelzési tartomány, nagyobb pontosság, több tapadás. Az h visszahült volna meg ilyenek soha nem éreztem, mondjuk nem is úgy közlekedek. Egy hátrányuk van, h jobban konak. Mondjuk én relatív puhákkal megyek - 7433-as 209, meg 02-es SC - de tökéletes gumik utcára is.
A full slick dettó. A felmelegítése és a hőntartása nem okozhat gondot nyáron és annak aki nem 50-el közlekedik. Esőben meg nem motorozok.
a hátulját csúsztatni csak a motogp-ben láttam,meg a supersportban az 1-ik versenyzőtöl...
mert lehet,hogy olyan is olvassa aki nem tudja a külömséget?!
Az SC-t és a 209-et is meg lehet csúsztatni, a hangsúly azon van, h meg lehet ha AKAROD.
Szépeket lehet velük driftelni, meg csíkot húzni, de az a szép az egészben, hogy végig tudatos és kontrollált marad.
ugyhogy ha ki akarok menni a ringre 4napi cuccot kell pakolnom!
Ezt mondom én is. a D209 és a SuperCorsa a két legjobb mindenre alkalmas gumi.
D209-ből 7433-as mediumsoft-al tökéletes az utca (és én forszírozom neki utcán is elég rendesen), SuperCorsából pedig az SC02-es medium-ot használok, az dettó.
tavaly megközelítőleg 1millát költöttem az RN12-re. Akra rendszer, öhlins cuccok, PC, ez az amaz.
Felesleges. Ezt a pénzt 3 dologra kell elkölteni, mégpedig:
gumira, gumira, gumira. Nincs olyan cucc amitől annyit fejlődnél mint jó gumiktól és sok pályázástól. Még a fém fékcső kell, de a többi bullshit ezen a szinten.
Felesleges szinter betétet rakni, meg ilyeneket. Észre se fogod venni a különbséget. A gyári a legjobb betét. A féken a fémhálós fékcső segít, meg a nagy forráspontú olaj.
Semmi mástól nem fejlődtem annyit, mint jó gumiktól.
Nem nagyon megyek többnapra motorral, meg nem túrázom hétvégéket. Én az adrenalinért motorozók táborába tartozom...
Most full slick van fent, ha elkezd esni az eső beállok egy kútra, vagy megállok valahol. Aztán ha nem megy el, vagy nem szárad fel, akkor 50-el hazagurulok szépen nyugodtan. De ilyen ritkán van. Jó időben motorozok.
és mehet a döntögetés,nem visszahülést mondtam:10fok alatt,magyarul összel és tavasszal,
amikor csípősek a reggelek!esőben senki sem szeret,deha több napra mész mondjuk
nem lehet kikerülni!nem?!
Utcán is pályagumival járok, D209, SC. utcán is jobb gumik, az előnyük ott is ugyanígy megvan. nagyobb visszajelzési tartomány, nagyobb pontosság, több tapadás. Az h visszahült volna meg ilyenek soha nem éreztem, mondjuk nem is úgy közlekedek. Egy hátrányuk van, h jobban konak. Mondjuk én relatív puhákkal megyek - 7433-as 209, meg 02-es SC - de tökéletes gumik utcára is.
A full slick dettó. A felmelegítése és a hőntartása nem okozhat gondot nyáron és annak aki nem 50-el közlekedik. Esőben meg nem motorozok.
lehet,hogy 1helyre járunk?
alig akartam elhinni?!