Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nincs kocsim, vágoood? ma kétszer elmegyek az egyetemre még, meg eccő óbudára. azt bkv-val nem tudnám. vettem új téli kesztyűt is. szal..
Kerékpattogás döntött állapotban? Hmm olyat még nem éreztem. Nagy hirtelen megcsúszásnál, jah persze hogy nem tudod lereagálni. Volt szerencsém hozzá meg az aszfalthoz
Ha jó idő lesz akkor elmegyek oda az erzsébet hídhoz. Kíváncsi vok.
Sieg még mindig mocizol?
és ahogy döntöd érzed hogy na kicsit tovább akkor megcsusszan, akkor vissza fél centit akkor tapad.. vágó?
de4 a legjobb az erzsébet hídról mikor a BAH csomópont vagy a citadella felé kanyarodsz, abban a felüljárós balosban.. ott aztán táncol a segge.. nekem pl oylan érzés hooogy megyeget el az ívről iylen apró radírozásokkal. ilyen hóóhóóóhóóóóhóó érzés csak ípró megcsusszanásokkal.
Még ha egy motorról is beszélünk,akkor is pálya és gumifüggő a csúszás jelensége.Van amikor csak simán megcsúszik a gumi,annyira gyorsan és váratlanul,hogy nincs is időd lereagálni sem.És van sok olyan csúszás,amikor előtte kerékpattogást észlesz.Mindez persze száraz burkolaton értendő.
Te ordítottad le az őzet, azért ijedt meg, és azért szaladt nekünk .
fejezd. mennyé lőjé inkább le valakit. vagy mondjuk egy őzet.
Hülye kérdés volt.
Ti nem éreztek olyat azon kívül hogy mintha kicsit "úszna a gumi" hogy mintha "elkönnyülne"?
Tényleg olyan érzés, mintha túl könnyen mozogna az aszfalton vagy mi?
Vagy inkább fejezzem be?
Én nem megyek csúszáshatáron, nagyon ritkán csúszik meg (akkor is csak azé mer béna vagyok és nem azért mert gyors ). Igaz, ez én motorom gyenge fos
Na de tényleg, ne kérdezz ilyeneket, mert nem lehet elmagyarázni szerintem.. Húzd a gázt és kész.
Nekem nem. Gerinek a háromszög széria, de fix, rövid lábtartó van rajt.
Köszönöm.
Neketek a lábtaró széria?
Ki profi itt?maradj már,nem ez itt a lényeg.olyat kérdezel amit nem lehet leírni mert érezni kell.a korlátaidat neked kell érezni.mi nem a te gumiddal,a te motoroddal,és nem is a te stílusoddal megyünk.
Én eleinte mindig változó gázadásokkal próbálgattam lassú pályán mikor tör ki a motor fara.annyira nem döntöttem még zxr-el,hogy tul kevés legyena tapadás és elcsusszak,én annál óvatosabb vagyok.tedd le a térded ereszd rá a motort érezni fogsz mindent a tapasztalat majd tanít hiába mondunk bármit.
És gondolom a tetüt úgy értetted hogy viszonylag lassú vagyok pályán?
Igen, valóban lassú vagyok, és teljesen biztos vagyok benne hogy te gyorsabb vagy nálam.
De nem sokáig...
Nos a mostani, pár fokos aszfalton való motorozás új élményeket adott nekem, azaz, sokkal jobban lehetett érezni a csúszást, és azt hiszem ismét kicsit megvilágosodtam ezen a téren. Hiszen Én még csak kezdő, tanuló motoros vagyok. És igen, pályán leért mindkét oldalon a lábtartó. Azonban én úgy gondolom ez még inkább csak ösztönös mint tudatos.
Nos hát, én ezért szerettem volna kikérni a tapasztaltabbak véleményét, hátha megtudok olyat, amire tudok figyelni, ezáltal tudatosabban, jobban menne a mocizás.
Lehet túl sokat kértem? Vagy egy kezdő szintjére nem ereszkednek le a Profik?
Én készséges vagyok,ugyhogy leírom pontosan hogy milyen érzés.

egészen addig amig még kontrolálni tudom,utána meg
rossz
Te kérdésed is hülyeség volt. Zxr-el, ha nemtudod milyen ringen, mikor csúszik a hátulja, akkor egy tetü vagy.
Értelmes kérdésre értelmetlen válasz...
Akkor mit vártok?
te fenyegetőzöl?
Nagy király vagy te.
Anata no gosenzo sama ni kao o awase rare masuka!
AMúgy? otthon minden oké?
Légyszíves írjátok le hogy PONTOSAN milyen érzés amikor döntött állapotban csúszáshatáron van a gumi.
Azaz kanyar közben.
Köszi
MEgértem.
Hát figyi, tanulok, délután dolgozom(magamnak vettem a motorom, felszerelést, stb), bár diák vagyok,de sajnos nem ugy van hogy gondolok egyet és akkor nem megyek, barátnőmmel is illik foglalkozni, és akkor kikell pihenni a fáradalmakat(most épp péntek óta mindennap dolgozom péntekig vagy szombatig), és hát asszem ennyi. majd ha elkezdek valamikor dolgozni, sokkal több szabadidőm lesz
Ezt nem értem, mi az, hogy nincs rá időd?