1mm az még "sok" nekem akkor ért le a lábtartó mikor eltünt a majré fullra és még tovább döntöttem egy hajszálnyit függ a motor tipusától, TZR ről nem térdelek, dongó barátom mitokáról iszonyatosan ki tud lógni
Elmondaná valaki,hogyan kell térdelni(na nem a templomban)?
Még sosem sikerült,a majrécsikom kb 1 mm,vagy még annyi sem,majd leesek a motorról,annyira lelógok,a csizmám koptatója már ért le,akkor mit csinálok rosszul?Ja,és közútra értem ezt,tudom,nem pont ebbe a topicba kellene,de úgy gondolom,itt vannak a hozzáértők.
A majrécsiknak teljesen el kell tűnnie,csak akkor lesz meg az a dőlésszög?
Veled nem a versenyen meccseltem?
mert ugyemlékszem hogy még nyiltnap részen volt,és valóban nem a célrarában,hanem hátul valamelyik jobbosban,tapadt a slick:)
amugy én is vasárnap még olaszban voltam de a motoron felébredtem:)
De ha te voltál az akivel versenyen meccseltem,akkor üdvözletem,és grat ahhoz a laza drifthez amit a pályán hátsó jobbosban csináltál,faszán nézett ki:D
Hello
én kb 8-10 db BT002 már elhasználtam idén, nagyon megbizhato és nagy elönye hogy nem kezd el csuszkálni amikor már kevés hus van rajta, mig a Supercorsa nem szereti ha kevés a hus, a BT002 utolso mm-ig tapad. A másik elönye hogy nem egyenesedik olyan hamar az oldala mint a supercorsának (kigyorsitás szinte mindig a jobboldalt egyenesiti a Hringen) De én még nem tartozok a leggyorsabbak közé de regeteget pályázok (2:13 Hring)
Félsvéd
Erintesi pontig kivulrol elozz (vagy radcsukja az ivet), erintesi pont utan belulrol (szukebb iven). Ez altalaban mukodik a lassuakkal szemben. Erintesi pontig szinte 90% az esely hogy becsukja a kaput, mert megy az idealis iven (szerinte). De ha mar raadta a gazt akkor nem fogja tovabb szukiteni az ivet, ekkor belulrol kell elozni.
Aha...
Akkor Te is falubeli vagy. Már én is Bp-en lakom, de a motor és minden cucc otthon van. Meg hát a furgon is amivel járok a pályákra. Aúúgy láttam már panel 9. emeleti lakás szobájában Kawa ZX-9R-t Lifttel vitték fel 3-man. úgyhogy ne add fel. a kis cébéerr ráadásul sokkal könnyebb.
Bééb, én is holnap megyek, de én szigorúan autópályán és szigorúan leszedett első rendszámmal
Akkor gratulalok hozza, mert en voltam!:-)))
Legkozelebbre felgyurom magam, no meg kialszom... ha nem vagy ott fejben, nem megy. Delelott meg le is korozhettel volna!
u.i.: Biztos, hogy a celegyenesben tortent?
Eredetileg győri vagyok, de tavaly jan-ban Bp-re költöztem. Mocival nem szoktam hazajárni, mert ott nemtom hova tenni a Babyt, panel 7. emeletén nem nagyon van hely neki...
De én akkor is győri vagyok...
Zseby,
Mit Te csinálsz Bp/Győr viszonylatban? Én is arrafelé cirkálok nagyon de nagyon sokat de még nem láttam piros-fekete haccáz ererrt. Igaz én motorral csak versengek meg pályázok, de kocsival kb ugyanolyan tempót szoktam menni
Abban mindenképp igazad van, hogy kanyarban kívülről előzni, nagy sebességkülönbséggel = öngyilkosság! Én is inkább belülről megyek el a lassúaknak, ha van hely, és ha már látnak....Természetesen ezt 4 pályanap + 1 esés utáni tapasztalatból mondom!
Az usgyi emberek meg azert jarnak ki a palyara hogy toljak neki. Nincs ezzel baj, turazni ott a tengerpart. Inkabb a hringen verje oda magat mindenki, mint a Matraban.
AZ meg ha 2 extrem mod eltero tempoju ember osszeakad, egeszen ovatos motorosokkal is elofordulhat. Nem kell hozza komoly tempot menni.
Zema, arany szívem, ettől féltem... hogy megütöd a fejed... hát mi lesz így?
De örülök, hogy egyben vagy... tudod: a fém és műanyag pótolható, te nem... (kitalálni se lehetne... )
Sajnállak benneteket, komolyan.
Viszont az a tézisem, miszerint az Uzsgyikat az átlagnál is jobban vonzza az anyaföld, beigazolódni látszik.
Először Miller, aztán te, most Zema...
A Pannoniaringen minden nap van program-ki van használva, mégis nagyon hasonló - horror - áron van minden rendező jegye (100 - 130 €/nap, Phőnix 20000 Ft/nap)
Én is azt hiszem, hogy mindennapos vagy rendszeresebb programokkal és többrésztvevős rendezőséggel lehetne versenyt teremteni. Bár az előbb említett P-ringes példa nem ezt mutatja, amíg van igény, és fizetőképes kereslet, hülyék lennének olcsóbb és színvonalasabb szolgáltatást nyújtani SAJNOS
Perpill tudtommal úgy néz ki, hogy két cég bérli a pályát a Forma-1 idején kívül (ez ugye tabu; az egyik cég autós, a másik a BR), és ők adják ki különféle rendezvények rendezésével, ill. külsős rendezvényeknek helyszínként. Gondolom, hogy egy 2-3 napos zsíros német falat érdekében fenntartanak esőnapokat is, de ezt leszámítva is akad biztosan pár nap szabadon, tehát egyetértek. Nagyobb kihasználtság mellett pedig megtehetnék, hogy állandó 1-2 mentőt tartsanak, oszt ha komoly eset van, hívnak az OMSZ-tól erősítést, megtehetnék, hogy pályabírót (aki karbantart is, meg ilyenek) felvesznek állandóra és szolgáltatnak reggeltől estig. Perpill. nincs versenyhelyzet, így szolgáltatni sem szükséges.
Más: azért vicces, hogy állami cég(?) a ring , de a motoros pógároktól elhatárolódik (MONO rendezvény pl.), nyilván a jobb kapcsolat érdekében.
Elmondaná valaki,hogyan kell térdelni(na nem a templomban)?
Még sosem sikerült,a majrécsikom kb 1 mm,vagy még annyi sem,majd leesek a motorról,annyira lelógok,a csizmám koptatója már ért le,akkor mit csinálok rosszul?Ja,és közútra értem ezt,tudom,nem pont ebbe a topicba kellene,de úgy gondolom,itt vannak a hozzáértők.
A majrécsiknak teljesen el kell tűnnie,csak akkor lesz meg az a dőlésszög?
Zema nem hívtál hova tüntél?
mert ugyemlékszem hogy még nyiltnap részen volt,és valóban nem a célrarában,hanem hátul valamelyik jobbosban,tapadt a slick:)
amugy én is vasárnap még olaszban voltam de a motoron felébredtem:)
De ha te voltál az akivel versenyen meccseltem,akkor üdvözletem,és grat ahhoz a laza drifthez amit a pályán hátsó jobbosban csináltál,faszán nézett ki:D
én kb 8-10 db BT002 már elhasználtam idén, nagyon megbizhato és nagy elönye hogy nem kezd el csuszkálni amikor már kevés hus van rajta, mig a Supercorsa nem szereti ha kevés a hus, a BT002 utolso mm-ig tapad. A másik elönye hogy nem egyenesedik olyan hamar az oldala mint a supercorsának (kigyorsitás szinte mindig a jobboldalt egyenesiti a Hringen) De én még nem tartozok a leggyorsabbak közé de regeteget pályázok (2:13 Hring)
Félsvéd
Akkor Te is falubeli vagy. Már én is Bp-en lakom, de a motor és minden cucc otthon van. Meg hát a furgon is amivel járok a pályákra. Aúúgy láttam már panel 9. emeleti lakás szobájában Kawa ZX-9R-t Lifttel vitték fel 3-man. úgyhogy ne add fel. a kis cébéerr ráadásul sokkal könnyebb.
Bééb, én is holnap megyek, de én szigorúan autópályán és szigorúan leszedett első rendszámmal
Legkozelebbre felgyurom magam, no meg kialszom... ha nem vagy ott fejben, nem megy. Delelott meg le is korozhettel volna!
u.i.: Biztos, hogy a celegyenesben tortent?
De én akkor is győri vagyok...
Mit Te csinálsz Bp/Győr viszonylatban? Én is arrafelé cirkálok nagyon de nagyon sokat de még nem láttam piros-fekete haccáz ererrt. Igaz én motorral csak versengek meg pályázok, de kocsival kb ugyanolyan tempót szoktam menni
AZ meg ha 2 extrem mod eltero tempoju ember osszeakad, egeszen ovatos motorosokkal is elofordulhat. Nem kell hozza komoly tempot menni.
De örülök, hogy egyben vagy... tudod: a fém és műanyag pótolható, te nem... (kitalálni se lehetne... )
Viszont az a tézisem, miszerint az Uzsgyikat az átlagnál is jobban vonzza az anyaföld, beigazolódni látszik.
Először Miller, aztán te, most Zema...
Én is azt hiszem, hogy mindennapos vagy rendszeresebb programokkal és többrésztvevős rendezőséggel lehetne versenyt teremteni. Bár az előbb említett P-ringes példa nem ezt mutatja, amíg van igény, és fizetőképes kereslet, hülyék lennének olcsóbb és színvonalasabb szolgáltatást nyújtani SAJNOS
Össze is értetek?
Más: azért vicces, hogy állami cég(?) a ring , de a motoros pógároktól elhatárolódik (MONO rendezvény pl.), nyilván a jobb kapcsolat érdekében.