Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1mm az még "sok" nekem akkor ért le a lábtartó mikor eltünt a majré fullra és még tovább döntöttem egy hajszálnyit függ a motor tipusától, TZR ről nem térdelek, dongó barátom mitokáról iszonyatosan ki tud lógni
T. pályamenők!

Elmondaná valaki,hogyan kell térdelni(na nem a templomban)?
Még sosem sikerült,a majrécsikom kb 1 mm,vagy még annyi sem,majd leesek a motorról,annyira lelógok,a csizmám koptatója már ért le,akkor mit csinálok rosszul?Ja,és közútra értem ezt,tudom,nem pont ebbe a topicba kellene,de úgy gondolom,itt vannak a hozzáértők.
A majrécsiknak teljesen el kell tűnnie,csak akkor lesz meg az a dőlésszög?
korházban van szvsz .
Hi All!
Zema nem hívtál hova tüntél?
Veled nem a versenyen meccseltem?
mert ugyemlékszem hogy még nyiltnap részen volt,és valóban nem a célrarában,hanem hátul valamelyik jobbosban,tapadt a slick:)
amugy én is vasárnap még olaszban voltam de a motoron felébredtem:)
De ha te voltál az akivel versenyen meccseltem,akkor üdvözletem,és grat ahhoz a laza drifthez amit a pályán hátsó jobbosban csináltál,faszán nézett ki:D
Hello
én kb 8-10 db BT002 már elhasználtam idén, nagyon megbizhato és nagy elönye hogy nem kezd el csuszkálni amikor már kevés hus van rajta, mig a Supercorsa nem szereti ha kevés a hus, a BT002 utolso mm-ig tapad. A másik elönye hogy nem egyenesedik olyan hamar az oldala mint a supercorsának (kigyorsitás szinte mindig a jobboldalt egyenesiti a Hringen) De én még nem tartozok a leggyorsabbak közé de regeteget pályázok (2:13 Hring)
Félsvéd
Erintesi pontig kivulrol elozz (vagy radcsukja az ivet), erintesi pont utan belulrol (szukebb iven). Ez altalaban mukodik a lassuakkal szemben. Erintesi pontig szinte 90% az esely hogy becsukja a kaput, mert megy az idealis iven (szerinte). De ha mar raadta a gazt akkor nem fogja tovabb szukiteni az ivet, ekkor belulrol kell elozni.
Ááááá, én attól még elég messze vagyok Maradok a "sima" úton
Aha...
Akkor Te is falubeli vagy. Már én is Bp-en lakom, de a motor és minden cucc otthon van. Meg hát a furgon is amivel járok a pályákra. Aúúgy láttam már panel 9. emeleti lakás szobájában Kawa ZX-9R-t Lifttel vitték fel 3-man. úgyhogy ne add fel. a kis cébéerr ráadásul sokkal könnyebb.

Bééb, én is holnap megyek, de én szigorúan autópályán és szigorúan leszedett első rendszámmal
Akkor gratulalok hozza, mert en voltam!:-)))
Legkozelebbre felgyurom magam, no meg kialszom... ha nem vagy ott fejben, nem megy. Delelott meg le is korozhettel volna!
u.i.: Biztos, hogy a celegyenesben tortent?
...akkor te nem pályamotorozol... (csak, hogy ne offoljunk )
Én viszont holnap megyek Győrbe De nem autópályán
Eredetileg győri vagyok, de tavaly jan-ban Bp-re költöztem. Mocival nem szoktam hazajárni, mert ott nemtom hova tenni a Babyt, panel 7. emeletén nem nagyon van hely neki...
De én akkor is győri vagyok...
Zseby,
Mit Te csinálsz Bp/Győr viszonylatban? Én is arrafelé cirkálok nagyon de nagyon sokat de még nem láttam piros-fekete haccáz ererrt. Igaz én motorral csak versengek meg pályázok, de kocsival kb ugyanolyan tempót szoktam menni
Abban mindenképp igazad van, hogy kanyarban kívülről előzni, nagy sebességkülönbséggel = öngyilkosság! Én is inkább belülről megyek el a lassúaknak, ha van hely, és ha már látnak....Természetesen ezt 4 pályanap + 1 esés utáni tapasztalatból mondom!
Milyen csimmád vót?
Nem, a haverom vett már tőlük, és 2006-07-esek!
Az usgyi emberek meg azert jarnak ki a palyara hogy toljak neki. Nincs ezzel baj, turazni ott a tengerpart. Inkabb a hringen verje oda magat mindenki, mint a Matraban.
AZ meg ha 2 extrem mod eltero tempoju ember osszeakad, egeszen ovatos motorosokkal is elofordulhat. Nem kell hozza komoly tempot menni.
Zema, arany szívem, ettől féltem... hogy megütöd a fejed... hát mi lesz így?
De örülök, hogy egyben vagy... tudod: a fém és műanyag pótolható, te nem... (kitalálni se lehetne... )
A legszomorúbb az egyre súlyosabb emberi- és gépi deficit...
Sajnállak benneteket, komolyan.
Viszont az a tézisem, miszerint az Uzsgyikat az átlagnál is jobban vonzza az anyaföld, beigazolódni látszik.
Először Miller, aztán te, most Zema...
Fasz ki van, komolyan... Mi a jófranc történik itt az utóbbi 3 hétben?!
A Pannoniaringen minden nap van program-ki van használva, mégis nagyon hasonló - horror - áron van minden rendező jegye (100 - 130 €/nap, Phőnix 20000 Ft/nap)
Én is azt hiszem, hogy mindennapos vagy rendszeresebb programokkal és többrésztvevős rendezőséggel lehetne versenyt teremteni. Bár az előbb említett P-ringes példa nem ezt mutatja, amíg van igény, és fizetőképes kereslet, hülyék lennének olcsóbb és színvonalasabb szolgáltatást nyújtani SAJNOS
Kemény lehetett a szitu , jobbulást! Alkatrészekbe szerintem tudok majd segíteni he kell.
Össze is értetek?
Perpill tudtommal úgy néz ki, hogy két cég bérli a pályát a Forma-1 idején kívül (ez ugye tabu; az egyik cég autós, a másik a BR), és ők adják ki különféle rendezvények rendezésével, ill. külsős rendezvényeknek helyszínként. Gondolom, hogy egy 2-3 napos zsíros német falat érdekében fenntartanak esőnapokat is, de ezt leszámítva is akad biztosan pár nap szabadon, tehát egyetértek. Nagyobb kihasználtság mellett pedig megtehetnék, hogy állandó 1-2 mentőt tartsanak, oszt ha komoly eset van, hívnak az OMSZ-tól erősítést, megtehetnék, hogy pályabírót (aki karbantart is, meg ilyenek) felvesznek állandóra és szolgáltatnak reggeltől estig. Perpill. nincs versenyhelyzet, így szolgáltatni sem szükséges.

Más: azért vicces, hogy állami cég(?) a ring , de a motoros pógároktól elhatárolódik (MONO rendezvény pl.), nyilván a jobb kapcsolat érdekében.