Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azuj mar sokmnident tud, sztem PC-re is lehet kotni. Nekem egy regi van.
40-50e kozott van. Igen kell akksi is a jeladonak. De oszinten en meg sosem hasznaltam a jeladot.
Mindig van kint 3-4, meg szoktam kerdezni egy kodot es kesz. Persze akkor szopas ha nincsneke kint egesz nap hehe.
mennyi színes papírfecnit kell otthagyni érte...?
és hol? Az elem az egy akksi, nem?
van egyéb funkciója?
TEljesen jo. Utom vagom. kb 2 ezred pontos a Hring idomero rendszerehez merve.
1 dologra vigyazni. Legyen mindig tartalek elem nalad. :)
balagee,
Neked van GPT köridőmérőd?
tapasztalatok?
Bocs az OFFért!

Joci61 videoknál irtál a 2002es SBK verseny DVDről! Érdekelne, légysz dobj egy mailt!

Köszi!

fhoksz@freemail.hu
na ennek nem nyitok topicot mert moderátorok biztos nem szivlelnek minket:
Még gyorsan egy kétnapos vagy háromnapos Rijeka? Szeptember 14-16 (hétvége) Rijekában van egy rendezvény nem túl drágán.
A 3 nap 325 Euro, a 2 nap 260 Euro.
Van még valakinek kedve egy Rijekához?

1 Svéd
2 Lajcsi elvileg van még egy hely motornak és embernek
3 FHAZOSV
4 Meszaros Ferei
5 Kutya
6 Demeter Doma hely van 2 motornak is, meg 1 fönek
7
8
9

Mivel ez jövöhét, villám válaszokat kérek
svéd gaborbp@brikks.com
Szted egyszerubb utanfutot venni es fenntartani mint vonohorgot?
ha lenne szted nem lenne már utánfutóm?
egyéb okos kérdés?
Van vonóhorgos kocsid? Azzal javíthatsz...
de megmarad az r1 is.
ez félmegoldás tudom. de akkor max csak smsezünk...
... addig beszéltünk.
Danny, ne rontsd az esélyeimet a leendő cimboráimnál, tudod lehet h én is gsxr tulajjá válok...
A Gixxer napon mennyit lehet menni, hány x ? percet? A Phoenix napok vagy a gixxer clubnapok a gazdaságosabbak?
Kizárt, ilyen társasággal nem keveredik, rendes gyerek...
Motorozni is tud 17.én, mert a GSX-R klub bérli aznap a pályát...
17.-én is mehetsz a Pringre, max. nézegeted a pályát - a Phoenix 13.-án lesz!
Vonóhorgos kocsid van?
legjobb tudomásom szerint az enyém otthon lóg a vállfán.. :)

LX
Valahogy sikerült rátapintanod a lényegre...
jah, persze ilyen sosem lesz, mert minden a pénzről szól. minél több "ügyfél" kell, ezért nem kockáztatják meg azt h szigorítsák a csoportokba való nevezéseket...
jah, ez is egy megoldás.
de a legegyszerűbb az h ha már nem egyszer, nem kétszer voltál pályázni, akkor tudod ki kivel van...
Értem ez alatt, h amíg végigmegyek a depón és megnézek mondjuk 50 motort akkor már tudom ki az akivel jót lehet motorozni és ki az aki fel fog tartani, mert azért ez nem egy baromi nagy közösség. Én látásból legalább a felét ismerem és biztos van olyan aki meg a másik felét ismeri, sőt olyan is van aki mindkét részét ismeri és a szervezőkhöz tartozik. Emellett a gyors csoportokban szinte mindig mindenki bérel transzpondert, vagy van saját időmérője. Meddig tartana ezeket tárolni egy excelben, majd a regisztrációnál összefuttatni? semmeddig.
Ezek nehezen szabályozható dolgok, de valóban van jó pár kitétel amivel lehetne normalizálni a helyzetet, pl. ha nyílvántartanák sz.gépen a reg. adatokat (ki hányszor volt pályán, milyen csoportban stb.) + az időket is tárolnák, de akár valóban a gumi alapján is meg lehetne mondani, hogy ki milyen csoportba menjen (bütykös gumi, kemény keverékes-csúszós utcai túra gumik stb.)...bár természetesen mindíg vannak kivételek, meg meglepik...
Ez is igaz, de a Zema arra gondolt, hogy a sportgép kat. is lehetne egy szűrő a rendszerben...ha jól értettem...
Ezt biztos 1 nő mondta, vagy a szüleid, amikor még pici voltál, nem?