Anyám borogasson :) Ezek nagyon ott vannak... Éreztem a tegnapi végkeringésembe' hogy nagyon hiányzom onnan, talán az év legutolsó "normális időjárása" miatt...
Tudja esetleg valaki mikorra tervezik a következőt ? (talán még szeptember, vagy október, vagy itt a vége, fuss el véle ?)
Na megvan a 10 alá jutás receptje ?
Az irányító torony már áll, a nyomvonal nagyjából ki van kövezve.
Én úgy tudom, hogy amiatt áll a project mert a régészek stoppolják a helyet.
Na erről nekem egyből a Hell ring jutott eszembe....
Sziasztok
Jó a téma,bár h őszinték legyünk ott nem épül semmi,évekkel ezelőtt voltak ott gépek,bár elég gyengusnak nézett ki a story akkor is!Egy menőbb magyar háznál van annyi gép,ha kicsit nagyobb medencét épít valaki ami ott volt!Találtam egy cikket elég érdekes! http://www.p1race.hu/hir/egy_p...
Mellesleg a falusi emberkék jól jártak ott a környéken,mert a régi házakat 3x-os áron adták el,meg a telkeket!
Ettől függetlenül,h nem hiszek benne h lesz ott valami ,remélem kellemesen fogok csalódni.35km-re lenne tőlem .
Dunántúlon van egy jóféle ring, Pannóniaring a neve.:) De amúgy tényleg faja lenne ide a Balcsi keleti felére valami. De eddig kettőből semmi, legalábbis nagyon úgy tűnik. Aztán ott a Hell ring, most úgy néz ki abból se lesz semmi egyelőre. Kíváncsi vagyok mikor lesz itt még egy komoly versenypálya. Sztem mire lesz, akkor már rég nem fog érdekelni.:)
Az... nemár... ez egy vicc mindenbe belekezdenek azt annyi? Lehet valami krosszos quados a banki hitelező, és Önös érdekből csődölteti be a témát! Nah nyerek a lottón folytatom a projektet!
Lenne nekem egy eladó pályamotorom, suzuki gsxr 600 srad.Nagyon
meg van csinálva a gép. Van itt minden fém fékcső, kormány lengés
csillapitó, erősitett fék, motor tuning,pályaidom szett , slick gumik stb.
Eladnám igy egyben,kár lenne megbontani. Olasz papiros minden papirja megvan, a honositáshoz. Esetleg érdekel-e itt valakit?
Elérhetőségeim: betabalazs@pr.hu vagy 0620 4741649 üdv
Szeva Brian!
Reggel gondoltam rá h felhívlak és megkérdezem,(tudtam h te tudni fogsz valami megoldást)végül nem hívtalak fel,mert gondoltam h minden apró dologgal nem zaklatlak!Mint ahogy jól is éreztem te tudod a megoldást.köszi
Értem. Nekem egy nap volt ilyen pattogásom, Hungaroringen egyes kanyarban belül, ott se tükörsima az aszfalt és lapon elkezdett pattogni kifele az eleje, nem volt túl jó érzés. Mivel nagyon össze is ült, ekkor kezdtem növelni a rugóelőfeszítést, de igazság szerint picit óvatosabban is mentem utána, és nem pattogott, amúgy sztem a kopott első gumi miatt volt, mert korábban soha nem csinálta még nagyobb tempónál sem. Lehet nálad nem ugyan az a jelenség, mint nálam volt. Igazából snki nem fogja a gép elől ülve megmondani, hogy mi lesz neked a tökéletes beállítás. Próbálgatni kell, hátha jobb lesz, vagy rosszabb.:)
Kigyorsításkor meg intenzív fékezéskor de még döntött fékezéskor is olyan stabil a gép ...de kanyar bejáratkor a döntés megkezdésekor mintha az eleje ki akarna csúszi pontosabban nekiáll pattogni a az első futómű nagyon....és nem tudsz tovább dönteni vagy kisebb sebességgel kell a kanyart megkezdeni.
Lehet hogy megpróbálom, egy sűrűbb olajat teszek bele pl. 15-ös keménységűt és megpróbálom a 3 teljes fordulatot a full lágytól. Mert szerintem a húzó-nyomó az jó lehet pályára, elkezdem 3-ason és majd látom hogy mennyire kell keményíteni. De olvastam valahol meg én is így tudtam, hogy az első és hátsó rugókat mindíg szinkronba kell hozni úgy lesz jó a menetdinamika.Csak az az érdekes hogy elől full lágy a beállítás hátúl meg a 8-ason van a rugó a legkeményebben.
Tudja esetleg valaki mikorra tervezik a következőt ? (talán még szeptember, vagy október, vagy itt a vége, fuss el véle ?)
Na megvan a 10 alá jutás receptje ?