Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyon barátságos gumi és kicsit sem érzékeny.
Rakjál bele 1.7-1.8 hidegen, aztán ha lejöttél mindig mérjél rá. Ha melegen 1.8at mérsz az szerintem jó lesz olyan időben.
Sziasztok !

Segítséget kérnék bőrruha ügyben ! Repsol-os egyrészes vagy akár kétrészes ruhát szeretnék vásárolni, lehetőleg nem NoName-et ! Tudnátok mondani esetleg valakit vagy, hogy merre induljak el ? Hondaásokat hívtam nem tudnak beszerezni .... no komment, alpinestars oldalát néztem ők sem forgalmaznak ... :(

Köszönöm előre is !

Üdv.: Ádám
Az első menetből áldozz 1-2 percet be, 3. körben gyere be a boxba és mérd meg a nyomást (nyilván hidegen s belőtted valahova, pl 1,9e-1,8h) és nézd meg mennyit emelkedett 3 kör alatt. Innen már tudsz majd kalkulálgatni, menet végén is mérd meg, hogy még feljebb ment-e. Én helyedben menet végén belőném az ajánlott nyomás tetejét, akkor ha lehűl hamarabb eléred megint ezt az értéket meg az "üzemi hőfokot" (amit sose fogsz elérni sztem ).
Szia.
Igen, mindenki mást fog mondani...
Ha mindenképp "javaslatot" vársz (ha először leszel a ringen), én gyári érték körüli nyomást ajánlanék. Hátul semmiképp nem engedném 1.8 alá, elöl pedig 2.1 - 2.2 (hidegen). Nem fogod tudni megmelegiteni.
Üdv.:
Ukb.
Köszi, bár olyan tág intervallumot írtál, hogy ezen a "kezdő kérdező = én " nem igazán tud eligazodni... Ha szerdán lesz 25 fok, akkor aszfalt bőven afölött kell, hogy legyen = ÚGYLEGYEN !
Az a tervem, hogy előre 1,8 hátra meg 1,7 -et rakok indulás előtt, osz' maj' kiaggya... Egyébként is féltem ettől a kérdéstől, mert 10 féle motoros lehet 10féleképpen vélekedik, az én szintemen valszeg 1-3 tized bár nyomás nem is segít, illetve ront... Pedig mégis
Köszi a választ!
Szia,
Jogsit szerintem nem nézik, nekem is csak segédmotorra van. :)
Bőr ruha hiánya viszont kizáró ok.
UKB
Sziasztok!
A hungaroringi nyílt pályanapokkal kapcsolatban érdeklődnék. Egyszerű halandó hogy juthat el oda? A minimum vizsga megvan. Viszont teljes testes bőrcuccom nincsen. Természetesen van csizma kabát és nadrág is. Minden protektorral együtt (gerinc, csípő, váll, térd,stb) de az anyaga vászon. Ezzel nem lehet felmenni? Mennyire nézik szigorúan. Meg az egyik srácnak A1-es a jogsija viszont 250-es motort próbálna, ezt mennyire szigorúan nézik?
Előre is köszi mindenkinek!
Üdv! Találtam neten egy Dunlop Sportmax kétkomponensű sportgumit, amit egy Suzuki DRZ 400-ra tennék fel. Sokat pályázok a DRZ-vel és sokat megyek utcán is, ezért esett a választás egy sportgumira és nem egy slickre vagy egy túragumira. A kérdés az lenne hogy ez a Dunlop Sportmax kétkomponensű gumi jó lenne nekem pályára is? Nem okozna nekem meglepetéseket pályán és nem csúszkálna? Persze nem olyan tempóban megyek mint egy verseny supermotos, átlagos köridőim vannak csak, épp olyanok amennyire lehet menni egy DRZ-vel pályán.

És egyébként sok különbség van egy ilyen Dunlop Sportmax kétkomponensű gumi és egy rosszabb minőségű slick gumi tapadása között?
Szia!

Mentem idén V01-V02-vel is, igaz csak hátul. 2.0-1.5 között használtam őket. A medium amúgy a melegebb időre való gumi, 25-30fokos aszfaltól felfele. Mentem velük hüvösebben is, akkor is jól működtek. Szerintem próbálgasd mert lehet 600ason más nyomást kíván kicsit, de mivel nincs nagy meleg inkább legyen benne több, elmelegedni nem fog az tuti.

Az elsővel kapcsolatba viszont nincs tapasztalatom...
Hátha nem lesz szétoffolva, és nem unja még nagyon senki, de csak +kérdezem: Milyen értékekre érdemes lőni hidegen az abroncsokat nagy általánosságban HRING-en (feltételezve hogy felhős 25 fok lesz)
182 cm magas vagyok 80 kiló, kék szemű, mellszőröm mint Dévid Házelhóf-nak, és a hangom is olyan: Ájv bín lukin' 4 Frídom
BRIDDZZSS V01 SOFT elől & MEDIUM hátul
http://www.bridgestone.com/pro... Ezen az ódalon a "gyár" azt írja, hogy a régebbi verziónak pl. F 1,8 - 2,1 R 1,9 - 2,2
Ez mind szép és jó, de feltételezem a gyár azt az adatot közli, ahol üzemi hőfoktartományban az abroncs a legjobbat nyújtja, és mivel nincs paplanom, lehet az üzemi hőfokot álmaimban érem el csak a leírt hőmérséklet alapján, ergo ezesetben csak 0,3 - 0,4 bar emelkedést fogok csak előidézni ? Fordítva érdekes lenne, ha a gyár a hideg adatokat adná meg (de nem tudom mi az igazság) 2,1 re fújt első elérheti a 2,5 - 2,6ot is, az elég hülyén hangzik (de fogamam sincs)
Itt egy másik oldal, ahol leírja, hogy hidegen F 1,8 R 1,65
https://www.motomummy.com/tire... Ez alapján egyre valószínűbb, hogy a gyár az üzemi javaslatát közli, mixint az abroncsnak elől 2,1 hátul kb 2 bárra kell "érkeznie" ?
Rövid(ebb)en : Ki hogy látja, és végül is hidegbe mennyit fújjak azokba a kibebaxott abroncsokba ?
Köszönöm mindenkinek !
Gáz, kanyarban pedig gáz kicsit vissza majd nagy gáz! szvsz
Fék és gáz.
Szia
Szerintem meg csak teljes egyszerűen gyakorolni kell!Utána jön magától a jobb kanyar sebesség,merészebb döntés,jobb kőridők.
Én a Honda Safety oktatást csináltam meg,és nagyon jó volt,tény és való h nem egy kimondottan pálya oktatás,de a körök,kisebb körök,nyolcasok gyakorlása, nagyon sokat segítettek számomra!
Szia, ahogy a tobbiek mondjak ezen igy nem lehet segiteni ,nem azert mert nem akarnak hanem nem lehet .Kerj meg valami ismerost aki gyorsabb nalad ,h segitsen menjen mogotted aztan elmagyaraz dolgokat ha nincs ilyen ember akkor marad a Chrobak Jani mondjuk en is ot mondanam.
És mit szeretnél, hogy öntsünk beléd bátorságot? Menj bele gyorsabban a kanyarba, döntsd lejjebb a motort, gyorsíts ki hamarabb. Ezt mind elmondhatjuk, elmutogathatjuk de neked kell megcsinálnod.
Keresd meg a Chrobák Janit ő szokott oktatni Kakucson is. Ha ő nem tud segíteni rajtad akkor senki.
www.chrobakjanos.hu

Az úriember versenyzik, tart oktatásokat is,a kakucsringen is,motort is bérelhetsz.
Üdv mindenkinek!
Segítséget szeretnék kérni pályamotorozás terén!
El kezdtem pályán "motorozni", de teljesen kezdő vagyok , csiga lassú és motort se döntöm le rendesen stb. A futóművet beállítottuk az most jó, de szükségem lenne tanácsra mert ahogy most megyek ez nem jó! A szabályokat, szokásokat tudom csak menni nem tudok és mindenki megelőzz ! A Kakucs-ringen voltam a motorom se teljesen oda való Aprilia rsv 1000 és utcai sport gumi, de a gumi nem gátol mert még attól messze vagyok , hogy az számítson!
előre is köszönöm a segítséget!
Ha valakit menne aug. 20-án Pannónia ringre Székesfehérvár és környékéről, akkor tartson velem. Felezhetnénk az üzemanyag költséget.

A motorszállító futóm elméletileg OK két motorra is, bár még nem volt kipróbálva. Ha van érdeklődő lehet, hogy előtte való nap egy próba pakolást érdemes lenne tartani.
600-as japánt. :)
Mindenképp azt vedd meg, amelyik tetszik, vagy vedd meg az enyémet, 2m-ért oda is adom... Remélem nincs harag, de ezektől a kérdésektől falra tudok mászni...
Autóvásárlás előtt állok horgászni járáshoz : Mit ajánlotok ?
Egyébként talán állítólag a levezethetőbb ketyere a SUZU, aminek meg örökösen a fékét szidják (az meg nem rossz ha van a pályán)...
Sziasztok.
Kezdő pályamotoros vagyok.
Motor vásárlás előtt állok ( nem volt még nagy motorom)
Milyen vasat ajánlanátok?
Köszi.