Pont nem. Az fokozott élmény és a küzdelem vassal, ami jó benne. Az időt csak kérdezgetni szoktam, mert nincs is köridőmérőm de azért dolgok nyitja és próbálom pozicionálni magam. És leginkább a hasonló gyorsaságú emberekkel témázom, az ő dumájukat szoktam figyelni.
Az ezres projekt már két éve fel-fel bukkan . Sajnos hozzám inkább az erőböl motorozás áll közelebb , amihez az ezres jobban illik . Mondjuk ehez képest elég jól össze sikerült szokni a hatossal, de az egyenesekben el szokott durranni az agyam mikor úgy mennek el mellettel egy korábban már megelőzött ezressel mintha állnék...
Mind a ketten egy kisebb tévedésben vagytok. A 600-as motor nem elsősorban a súlya miatt könnyebben vezethető. A 2004-es ZX-10R-em teletankolva 198kg volt. A mostani ezresek szériában nehezebbek ugyan de ha leszórod róluk a baszott nagy kipufogót meg a sok katalizátort akkor pályamotorként nagyjából ugyan ott vagy. Egy mai 600-1000-es között nincs 10kg pályamotorként.
A vezethetőség könnyebbsége a forgó tömegekben és a teljesítményleadásban keresendő.
Egy 600-al sokkal könnyebb kigyorsítani, könnyebb leborítani, féktávon sincs olyan terhelés szóval egyszerűen stresszmentesebb. Mondom ezt úgy, hogy 750-es volt a legkisebb motor amivel pályáztam de azzal is könnyebb volt menni mint az ezressel.
600-al a pályára tudsz figyelni meg magadra. Ezressel sokszor csak annyira futja, hogy rajta meg a pályán maradj. Persze nyilván nem Chrobák szintről beszélek de hát itt egyikünk sem az a szint.
Egyébként meg kell nézni a wsbk-s időket. A stock 600-1000 között nincs 3mp (kivétel talán Monza). Mondjuk én egy-két pályanap után én nem vonnék le következtetéseket.
Nem tavaly voltam kint négyszer , még a sraddal elsőre 15, másodikra 12, harmadikra már a hatossal 10, negyedikre 08 vége. Most idén 08 eleje, de érzetre a tempóban lett volna még több de kanyarokban sokszor rá kellett fékeznem az előttem haladók miatt...
A motor súlya nem nagyon befolyásolja a választást nállam , mivel az öreg volt sradomnál max a hayabusa nehezebb...
Mentem sok ezres után a H-ringen és véleményem szerint legalább 05 alá be tudnék menni csak a motorváltással , de lehet akár 00 is...
Idére 00 a cél a hatossal , de most így elsőre idén csak 08 eleje jött ki , igaz tiszta köröm nem igazán volt... mondjuk ez egy kicsit lehetvasztott, de ettől még csak lesz jobb...
lecserélni? Minek? amíg a Chrobák Jani 1:52-t megy egy 600-al...és a másik pályán sokkal könnyebb menni a 600-al a kisebb súlya miatt.Fogyózni kell,vagy fotoshop
Köszi a válaszokat.
Valószínűleg a baj, akkor az lehetett, hogy kicsit kiengedtem a rázókőtől belementem a gödörbe és mivel nem ültem ki rendesen gond lett.
Hát ezvan...
Ahánnn most már tudom ki vagy , láttalak már másik pályán is a ciberével . Most ahogy nézem a képeket elég kicsinek tűnik a 6-os alattam. Év elején le akartam cserélni ezredesre, de aztán maradtam a hatosnál . Most megint elkezdetett érni bennem az ezresre való csere...
Sziasztok
Eladó egy garnitúra vadi új Dunlop d212 gp pro 4-es gumi!
120/70 17 első
190/55 17 hatsó méretben.
Ha valakit esetleg érdekel dobjon egy mailt.
andraskorosi@freemail.hu email cimre
Köszi
A 10 -es kanyar után bal oldalra kell tartani, kb. a közepéig kell engedni, így a 11 -es kanyart teljesen bal oldalról tudod megkezdeni.
A huplit jobbról kell kikerülni, kicsit később szoktam elkezdeni fordulni, lassabban, így általában sikerülni szokott. Amikor nem sikerül, akkor úgy megrugóztatja a hupli a motort, hogy teljesen bal oldalra kerülök, és a következő gyors kanyart már csak középről tudom megkezdeni.
Igen.
Balról kezded, teljesen közel húzódsz a rázókőhöz jobbra, majd mikor jössz kifelé, akkor meg kiengeded teljesen balra a széléhez, semmi extra nincs itt.
Na pont ezért nem érdekelnek a 600-asok.
A vezethetőség könnyebbsége a forgó tömegekben és a teljesítményleadásban keresendő.
Egy 600-al sokkal könnyebb kigyorsítani, könnyebb leborítani, féktávon sincs olyan terhelés szóval egyszerűen stresszmentesebb. Mondom ezt úgy, hogy 750-es volt a legkisebb motor amivel pályáztam de azzal is könnyebb volt menni mint az ezressel.
600-al a pályára tudsz figyelni meg magadra. Ezressel sokszor csak annyira futja, hogy rajta meg a pályán maradj. Persze nyilván nem Chrobák szintről beszélek de hát itt egyikünk sem az a szint.
Egyébként meg kell nézni a wsbk-s időket. A stock 600-1000 között nincs 3mp (kivétel talán Monza). Mondjuk én egy-két pályanap után én nem vonnék le következtetéseket.
Mentem sok ezres után a H-ringen és véleményem szerint legalább 05 alá be tudnék menni csak a motorváltással , de lehet akár 00 is...
Idére 00 a cél a hatossal , de most így elsőre idén csak 08 eleje jött ki , igaz tiszta köröm nem igazán volt... mondjuk ez egy kicsit lehetvasztott, de ettől még csak lesz jobb...
Valószínűleg a baj, akkor az lehetett, hogy kicsit kiengedtem a rázókőtől belementem a gödörbe és mivel nem ültem ki rendesen gond lett.
Hát ezvan...
Eladó egy garnitúra vadi új Dunlop d212 gp pro 4-es gumi!
120/70 17 első
190/55 17 hatsó méretben.
Ha valakit esetleg érdekel dobjon egy mailt.
andraskorosi@freemail.hu email cimre
Köszi
A huplit jobbról kell kikerülni, kicsit később szoktam elkezdeni fordulni, lassabban, így általában sikerülni szokott. Amikor nem sikerül, akkor úgy megrugóztatja a hupli a motort, hogy teljesen bal oldalra kerülök, és a következő gyors kanyart már csak középről tudom megkezdeni.
Balról kezded, teljesen közel húzódsz a rázókőhöz jobbra, majd mikor jössz kifelé, akkor meg kiengeded teljesen balra a széléhez, semmi extra nincs itt.