Köszönöm az összes hozzám hasonló laikus nevében is.
Tehát röviden összefoglalva:
- a jobbost kezdjem minél jobban a pálya bal feléről és fejezzem be ménnél jobban a pálya jobb felén
A sikán utáni bal-jobbot ugy illik venni a jobbost kicsit el kell rontani:
Nem szabad kihasználni a jobbosnál a pályaszéllességet hanem ugy kell eröltetni hogy max a pályaszéllesség közepéig sodrodj ki, de az igazi ha a jobbost a jobbszélen fejezed be:
evvel 3 legyet ejtessz teherbe egyszerre:
1 igy elkerülöd azt a bizonyos huplit
2 sokkal elöbb tudsz gázra nyulni
3 sokkal jobb ivben (nagyobb tempoval) tudod megtámadni a következő gyors balost, ugyanis ha abban a balosban kiengeded az ivet akkor nemcsak hogy huplid lesz, de szinte lehetetlen visszaérned a jobbszélre a gyors balos elött, tehát rossz poziciobol kell megtámadnod a gyors balost.
Mindig ugy kell a körödet felépitened hogy ha valmit be kell áldoznod akkor a lassabb részen áldozz a gyorsabb rész legyen favorizálva (más szoval a gyorsabb rész legyen egyenesebb tehát a gyors balost akkor támadod jol ha az elötte lévő jobbosból nem balszélre érkezel hanem azt beáldozva a jobbszélre érkezel.)
Szoval igy lassabb leszel abban a jobbosban de gyorsabb leszel a következő gyors balosban és az sokkal fontossabb nyereség mint a jobbosban vesztett tempó.
Régen a gixxerrel amúgy nekem is többször leért itt a lábtartóm (meg a hátsó egyenes utáni jobbosban is) a hupli miatt, máshol nem, mindig óvatosabban veszem ezt, mint más kanyart, sajna apálya minősége ezt megköveteli, ez van. Ráférne egy bazinagy felújítás a Hungaroringre, a kanyarok kb fele simán szar, célrará meg -2, esetleg a sikán meg utána a 8-as balos, amik elfogadhatóak, ill a gyors balos is jó, a többi mind fos, hepehupás, gödrös, foltos...
Mi a szerencsés ív? Nekem mindig ott van az a hupli. Le nem ér semmim egyrészt mert lassú vagyok, másrészt meg már kifelé jövet huppanok bele, ahol már kezdem felállítani a gépet, de nem jó érzés emiatt húzni a gázt.
Szia Higany,
kilyukadt... Ugye úgy voltam vele, hogy a következő szenzon elején eladom, mert utána egy évet külföldön leszek, és ha haza jövök akkor veszek egy pálya vasat. Így már nem ruháztam be bukógombára, dekni védőre. Ez van. Ahogy emlékszem, amíg nem siklott át a motor a rázókövön, addig nem eresztett csak utána. Akkor azon imádkoztam, hogy ne a benzin legyen és ne égjen le az egész motor a πcsába.
A pályamotor project viszont így megoldótott.
A pálya széléről láttam, hogy sokan, akik nem tartanak szorosan a jobbos rázókőhöz, szépen belemennek egy gödörbe. Hát, most már okosabb vagyok.
Amúgy elég sokan buktak aznap... Úgy emlékszem pár éve még nem volt ennyi bukás...
Láttam a videót. Részvét. Én mondjuk nagyobbat firkáltam aznap a Mansellben. Sajna ahova te is kisodródtál, ott a 9-es kanyarban (is) irgalmatlan pályaegyenletlenségek vannak.:( valószínű ez lett a veszted. Viszont olvasom, hogy kilukadt a blokk? Egy ekkora eséstől? Az elég szarul hangzik. Én highside-oltam, odabaszódott a motor, majd a másik oldalára is átfordult, nagyobb tempó is volt, de a külső számtalan sérülésen kívül nem láttam rajta komolyabb problémát, de még nem szedtem szét.
Nem igazán, itt meglepődni azon kell, ha 1 "semmiresenemkellő" stadionos beruházást fújnak majd vissza... Pedig jó lenne csapatni még 1 olyan nagy pályán, mint a RING, A balatonring 1-2 embernél még létrejötte nélkül is elérte célját, azért remélem, ha késve is, de a POKOL összejön...
nemcsak te, hanem tényleg kevesen veszik igy, nekem is nagyon kell koncentrálnom hogy sikerüljön, de a profik tuti igy veszik